Passat B6 silla parameetrid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat B6 silla parameetrid
Lasin täna esisilda reguleerida ja sillapingis kasutati vana passati (alates 2001) parameetreid, kuna seal uuemaid ei olnud. Alates 2005.a. muutus passati sild hoopis teistsuguseks koos uue mudeliga, oluliselt lihtsamaks.
Kas keegi oskab aidata parameetritega, millised on õiged kaldenurgad. Mul on olemas olemas ka reguleerimise tulemuste leht, nende järgi saaks võrrelda. Hetkel esisilla kokkujooks +2,3mm, tagasild +2,2mm. Kas on põhjust muretsemiseks?
Kas keegi oskab aidata parameetritega, millised on õiged kaldenurgad. Mul on olemas olemas ka reguleerimise tulemuste leht, nende järgi saaks võrrelda. Hetkel esisilla kokkujooks +2,3mm, tagasild +2,2mm. Kas on põhjust muretsemiseks?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Kõva teadja küll. Vale regulleeringu tõttu võid ju suvalisel hetkel kuskil kurvist välja liuelda, kuna elektroonika ei suuda tuvastada, mis täpselt toimub ja võib valesi otsuseid vastu võtta.T6nis2 kirjutas:Muretsemiseks pole põhjust,kuid kokkujooks võiks olla 1 mm. Taga sild peab küll olema 0 jooksuga,kuna esi vedu. Kalde nurk on kõki mõki selles teemas.
Ma ei saa aru, mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] säästu remont on viimasel ajal lahti läinud. Kui pink ei võimalda õigeid andmeid, tuleb sinna minna, kus seda saab, ka tõesti on palju maksta 300-500 eeki asja eest, mis võib päästa avariist.
Ja B6 kerel on sildade regulleeringud mitmeid olenevalt mootorist ja pakettidest.
[Muudetud: 14-8-2009 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Uuematel autodel voiks silda paika keerata ikka seal kus on selleks vastavad seadmed ja andmed olemas, antud olukorras selleks on esindus kas voi. B6 Passatid yldiselt on suht tundlikud sillareguleerimise suhtes, endises tookohas oli sellega pidevalt jama, auto ei pysi tee peal voi soob rehve. Olen nous jussike'ga , saasturemont remondiks aga see ikka ei ole koht kus kokku hoida:thumbdown:
T6nis on ka nagu alati abiks. Ei tea kui moni mees keeraks enda auto tuksi peale T6nise remondi soovitusi, mis siis juhtuma hakkab
T6nis on ka nagu alati abiks. Ei tea kui moni mees keeraks enda auto tuksi peale T6nise remondi soovitusi, mis siis juhtuma hakkab

- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Tegelikult ei läinud ma oma teada säästukohta, vaid sinna soovitati minna kuna seal pidavat head sillaspetsid olema. Alles autot kätte saades selgus, et raporti lehel on vanema passati andmed sisestatud.
Ehk keegi oskab numbritega aidata, kuna paari päeva eest pikem alpide tripp ees. Auto on 2005.a. comfort 2.0TDI sedaan. Tänud ette, kui kellelgi võimalus kuskilt järgi kontrollida.
Ehk keegi oskab numbritega aidata, kuna paari päeva eest pikem alpide tripp ees. Auto on 2005.a. comfort 2.0TDI sedaan. Tänud ette, kui kellelgi võimalus kuskilt järgi kontrollida.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
jussike. teema algataja tõi välja konkreetsed mõõdud. Minu teada nats liiga suur kokku jooks. Kuid see selleks. Mis konkreetne vastus tuli sinult? Ainult tänitamine. Lõppude lõpuks on olemas ka õiged mõõdud passat B6-ele. Kui need teema algataja lõpuks kätte saab,siis ehk avalikustab ka. Vaatame kui mööda ma panin.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Sildade parameetreid mõõdetakse tänapäeval kraadides. Pealegi silla paika saamiseks on ka vaja muid parameetreid peale kokkujooksu, nt nagu külgkalle, järeljooks, pöörde raadius, rööbe jms.. - neist pole sa kuulnud midagi? Ja kui pole kuulnud ju siis pole ka olemas neid. Eks ju?
Kuna kahe antud auto sillaehitus on kardinaalselt erinev ei sobi nende parameetrid ligilähedaseltki.
Kui saadki need niiöelda mõõdud, mis moodi sa nende järgi silla paika saad. See nagu rohkem ikka sillastenis tegemise teema, mitte kodus kõnnitee kivide järgi regullimine.
Sina t6nn pane aga sildasid paika ikka vanamoeliselt, nagu ladadel tehti - mõõteriistadeks oli pikk nöör ja tikutops, vahet pole mis autoga tegu, tahaks näha mitu neist otse, mitu koera ja mitu kraavi sõidavad.
Kuna kahe antud auto sillaehitus on kardinaalselt erinev ei sobi nende parameetrid ligilähedaseltki.
Kui saadki need niiöelda mõõdud, mis moodi sa nende järgi silla paika saad. See nagu rohkem ikka sillastenis tegemise teema, mitte kodus kõnnitee kivide järgi regullimine.
Sina t6nn pane aga sildasid paika ikka vanamoeliselt, nagu ladadel tehti - mõõteriistadeks oli pikk nöör ja tikutops, vahet pole mis autoga tegu, tahaks näha mitu neist otse, mitu koera ja mitu kraavi sõidavad.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Kas õige regulleering on karva lõhkiajamine?
Sa järelikult ei teagi mida need teised terminid tähendavad, kui sa nendega miskit peale ei oska hakata.
Järjekordselt tuleb tõdeda, et sina oled autondusest ikka väääga kaugel ja et sa ei tea sittagi. Sõida siis ise sitast, tatist ja joptvajumatist kokku keeratud masinatega, aga ära sa teistele sihukest jama soovita.
Ja üks väike test küsimus sulle T6nn: mis värvi õli käib B6 rooli süsteemis?
TEISED EI TOHI VASTATA
Sa järelikult ei teagi mida need teised terminid tähendavad, kui sa nendega miskit peale ei oska hakata.
Järjekordselt tuleb tõdeda, et sina oled autondusest ikka väääga kaugel ja et sa ei tea sittagi. Sõida siis ise sitast, tatist ja joptvajumatist kokku keeratud masinatega, aga ära sa teistele sihukest jama soovita.
Ja üks väike test küsimus sulle T6nn: mis värvi õli käib B6 rooli süsteemis?
TEISED EI TOHI VASTATA
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Vot nüüd sain teada kelle poole pöörduda mis tahes auto probleemi puhul. Ehk ikka aitad küsimuste korral. Õli värvi kohapealt selline jutt,et kui läheb vahetuseks(ka muud parameetrid) on aega reageerida antud auto margile.Vana jutt oli ju sellest et tõesti tuli rooli võimust välja punane õli .Mina teda sinna pannud.(g3. Vento nii1,8 kui 1,9. passat 98 TDI). On roheline G4-ljal. Sama jura võiks ajada tosooli kohta. Kuid kasutage ettenähtud õlisid,vedelikke. jussike anna nõu .Kui armatuuris VILGUB õli tuluke(lamp) ventol 1,9 D. milles viga? TEISED EI TOHI VASTATA. Tahhokas kah ei tööta.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Kui sa mootorit pole käivitanud, siis võibki vilkuda ja tahhokas ei saa ka siis töödata.
Muide mina räägin teemades, kus ma midagi tean ja saan ka aidata, mitte nagu sina, et vaja pea igas teemas oma nokk avada ja hädalistele mingeid laus idiootsusi välja pakkuda, nagu käesolevas, et savi kui sild vales regulleeringus on, mis siis, et inimesel on pikem tripp ees. Paremal juhul saab ta rehvidest lahti, kehvemal juhul võib ESP talitsus vea tõttu kuskilt alpi nõlvast alla kimada. Tahad sa seda ve, et keegi peab sinu idiootsuste tõttu oma elu ohtu panema või.
Muide mina räägin teemades, kus ma midagi tean ja saan ka aidata, mitte nagu sina, et vaja pea igas teemas oma nokk avada ja hädalistele mingeid laus idiootsusi välja pakkuda, nagu käesolevas, et savi kui sild vales regulleeringus on, mis siis, et inimesel on pikem tripp ees. Paremal juhul saab ta rehvidest lahti, kehvemal juhul võib ESP talitsus vea tõttu kuskilt alpi nõlvast alla kimada. Tahad sa seda ve, et keegi peab sinu idiootsuste tõttu oma elu ohtu panema või.

Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 286
- Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
- Asukoht: Tallinn