G3 2.0 85kw segu probleem??
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
G3 2.0 85kw segu probleem??
Masinal tekkis mingi aeg tagasi probleem, soojast peast hakkab pöördevahemikus 2000-3000 summutist paukuvat heli tulema, just kui oleks süüde paigast või segu vale. Vahest jääb pööre täisgaasil, 3k-4k vahel tukkuma.
Käisin speedsteris, Hannes tuvastas et aju ei saa lambada kontakti, tegime ajule restardi hakkas tööle, puhastas lisaks veel õhulugeja, ja gaasisiibri ära. Hammasrihma asend on kontrollitud vastab märkidele.
Aga ikka paugub ja poob aegajalt.
Stroboga mõõtis Hannes süütenurgaks 12kraadi, peaks tema sõnul olema 6 aga millest see erinevus tuleb ei osatud vastata.
Oskab keegi nõu anda kust viga otsida?
[Edited on 17-8-2009 by ziilike-uduz]
[Edited on 17-8-2009 by ziilike-uduz]
Käisin speedsteris, Hannes tuvastas et aju ei saa lambada kontakti, tegime ajule restardi hakkas tööle, puhastas lisaks veel õhulugeja, ja gaasisiibri ära. Hammasrihma asend on kontrollitud vastab märkidele.
Aga ikka paugub ja poob aegajalt.
Stroboga mõõtis Hannes süütenurgaks 12kraadi, peaks tema sõnul olema 6 aga millest see erinevus tuleb ei osatud vastata.
Oskab keegi nõu anda kust viga otsida?
[Edited on 17-8-2009 by ziilike-uduz]
[Edited on 17-8-2009 by ziilike-uduz]
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Sul on GTI mootor, millel peaks olema veidi vihasem nukk kui tavalisel. See aga ei saa olla nii vihane, et jätaks sul klapid nii kauaks avatuks , et läbivool oleks põhjuseks. Mine korra lase kusagil mõõta gaase ja äkki sul hoopis aju paneb pange. See, et Hannes sulle 12 kraadi mõõtis pole probleem ( sul peaks olema det. andur mis korrigeerib kui vaja)pigem on hea . Põlemine võiks olla puhtam kui kõik muu on korras.
Edu
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Kas said anomaaliast jagu?
Mulle toodi kah nokkida just selline 85kw aga ainult Passati vahel. Pole aega olnud süveneda aga masin puterdab ja kui pedaali tagasilased siis sooja mootori korral tekib 2500 pöörde juures summutis pisike plahvatus. Ei tea hetkel kust kohe alustada kuna masinal on tühikäigu mootor vahelt väljalülitatud ja pooled juhtmed ja pistikud on kloonitud.
Mulle toodi kah nokkida just selline 85kw aga ainult Passati vahel. Pole aega olnud süveneda aga masin puterdab ja kui pedaali tagasilased siis sooja mootori korral tekib 2500 pöörde juures summutis pisike plahvatus. Ei tea hetkel kust kohe alustada kuna masinal on tühikäigu mootor vahelt väljalülitatud ja pooled juhtmed ja pistikud on kloonitud.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
Küünal on suht hele ka siis kui paukuma hakkab. Vahetasin korra ka juhmeid ja jagajakaani aga anomaalia on alles. Pigem kaldun arvama, et segu jääb lahjaks kuna säde toimib korralikult aga kuulda on vahelejätmisi.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Ühelgi 2E mootoril pole drosselklapi lüliteid, vaid on veidi peenem asendi andur ehk teisisõnu potekas. Selle poteka ning selle juhtmestiku väsimine on suht tüüpviga, tagajärjeks just igasugu "puterdamised".vibla kirjutas:Kas sul drosselklapil on küljel lülitid või ei ole?
p,
nokitseb hetkel kah ühe 2E kallal
[Edited on 7-9-2009 by pppp]
[Edited on 8-9-2009 by pppp]