Passat 1.9 74kw TDI mootori probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat 1.9 74kw TDI mootori probleem
Probleem on selline et mootoris on kahekordne kogus õli ja millegi segu,vedel nagu vesi,tosool on normis,milles võiks olla probleem?
Kas selline asi on võimalik,et kui mootor soe on siis tosool on lihtsalt paisunud ning näitab et normis on,kui mootor jahtunud siis tosool langeb ära,sest nagu teada on,soojendes tosool paisub.?
Auto tootmisaasta 2002
[Muudetud: 17-8-2009 Heixio]
[Muudetud: 17-8-2009 Heixio]
Kas selline asi on võimalik,et kui mootor soe on siis tosool on lihtsalt paisunud ning näitab et normis on,kui mootor jahtunud siis tosool langeb ära,sest nagu teada on,soojendes tosool paisub.?
Auto tootmisaasta 2002
[Muudetud: 17-8-2009 Heixio]
[Muudetud: 17-8-2009 Heixio]
Ainult kaks asja on piiritud - universum ja inimlik rumalus. Albert Einstein
Mootoris peale õli nüüd küll midagi muud ei tohi olla. Kui on midagi muud ka siis pöördu ikka spetsialisti poole mootoriremondi asjus.
[Muudetud: 18-8-2009 T.P.]
Mootoris peale õli nüüd küll midagi muud ei tohi olla. Kui on midagi muud ka siis pöördu ikka spetsialisti poole mootoriremondi asjus.
[Muudetud: 18-8-2009 T.P.]
kõik kes sõidavad aeglasemalt kui mina on **** ja kes sõidavad kiiremini on hullud
Ma tean küll väga hästi et peale õli ei tohi seal midagi olla,ainus asi mis karterisse joosta saab on tosool aga see on normis.Kuna auto on välismaal siis on probleeme selle siiasaamisega.T.P. kirjutas:Ainult kaks asja on piiritud - universum ja inimlik rumalus. Albert Einstein
Mootoris peale õli nüüd küll midagi muud ei tohi olla. Kui on midagi muud ka siis pöördu ikka spetsialisti poole mootoriremondi asjus.
[Muudetud: 18-8-2009 T.P.]
Lase kohe vanaõli välja või võta normimärkidest kõrgemal olev osa välja. Kui asjaga hiljaksjääd võid hakata uut mootorit otsima. Liigne õlikogus võib hakata pressima õlitolmu või pritsmetenäol end silindrisse ja su mootor muutub kontrollimatuks. Süüte keerad välja aga õlil tekib isesüttimine silindris ja sa ei saa mootorit enne seisma kui killud taga. Sama jama võib juhtuda, kui Turbo laseb sisselaskesse veidi õli sisse ja se koguneb coolerisse. Kui nüüd tasapind saavutab "kriitilisepiiri" lööb surve liigse õli silindrisse ja sa ei ohja enam mootorit. Kui õlil mis karteris on tunda diislilõhna siis on kohe kadunud ka enamus määrimisomadusi. Jahutusvedelik õlis tekitab koheselt emulsiooni mis on hallikat või piimjat tooni.
Edu.
Edu.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
vibla kirjutas:Lase kohe vanaõli välja või võta normimärkidest kõrgemal olev osa välja. Kui asjaga hiljaksjääd võid hakata uut mootorit otsima. Liigne õlikogus võib hakata pressima õlitolmu või pritsmetenäol end silindrisse ja su mootor muutub kontrollimatuks. Süüte keerad välja aga õlil tekib isesüttimine silindris ja sa ei saa mootorit enne seisma kui killud taga. Sama jama võib juhtuda, kui Turbo laseb sisselaskesse veidi õli sisse ja se koguneb coolerisse. Kui nüüd tasapind saavutab "kriitilisepiiri" lööb surve liigse õli silindrisse ja sa ei ohja enam mootorit. Kui õlil mis karteris on tunda diislilõhna siis on kohe kadunud ka enamus määrimisomadusi. Jahutusvedelik õlis tekitab koheselt emulsiooni mis on hallikat või piimjat tooni.
Edu.
Autol sai õli vahetatud,mõni päev oli kõik ok,õli korras ja kõik ok.
Täna hommikul sai kontrollitud ja jälle õli hallikas/valge.
Kas vesi või kondents ei või sellist trikki teha?
Või on ainus võimalus tosool.
ja kui palju tosooli peab mootorisse minema et kõik õli hallikaks teha.
sai mootori pesu tehtud,kõik oli mõnda aega ok aga lühikestel otstel viskab jälle õli piimjaks.
avastasin et tosooli on tõesti veidikene kaduma läinud.
Sai ka töömeeste juures käidud,diagnostika ei näita midagi kuna tehniline viga,keegi täpselt ei oska öelda kah mis kala on.
üks pakkus välja et passatil pidi kusagilt altpoolt,karterikandist,tosool läbi minema ning sealt võib karterisse ajada.
Kas see on võimalik?
ise ei usu et plokikaane tihend sest kuuma pole saanud ja sõidetud juba mitu aastat
avastasin et tosooli on tõesti veidikene kaduma läinud.
Sai ka töömeeste juures käidud,diagnostika ei näita midagi kuna tehniline viga,keegi täpselt ei oska öelda kah mis kala on.
üks pakkus välja et passatil pidi kusagilt altpoolt,karterikandist,tosool läbi minema ning sealt võib karterisse ajada.
Kas see on võimalik?
ise ei usu et plokikaane tihend sest kuuma pole saanud ja sõidetud juba mitu aastat
Nüüd sai plokikaane tihend vahetatud,kusjuures tihend oli täiesti ok.Ja see süsteem seal õlifiltri all,jah,olen sellest teadlik ning sealt sai see jahutusvedeliku voolik lahtigi võetud ja vaadatud kas ikka läheb õli sitaseks,ja läks.
Paljud on uurinud ja puurinud,rahagi sitaks alla pandud aga ikkagi ei saa asja.
Nüüd siis jäänud viimane asi,ju siis plokk katki,kusagilt ajab ju läbi.
Paljud on uurinud ja puurinud,rahagi sitaks alla pandud aga ikkagi ei saa asja.
Nüüd siis jäänud viimane asi,ju siis plokk katki,kusagilt ajab ju läbi.
kahjuks ei survestatud jah,küsisin ise hiljem kah et oleks võinud ära survestada .Monah kirjutas:Aga kas plokkikaane ei viinud survestamisele ?
Mis linnas sa oled ?
Aga noh see selleks.
vahetati plokk ära,mootor teeb tugevamat häält kui ennem ja võtab kütust tühikäigul 1 l/h
Ei tea kas sitasti tehti või plokk käib sisse?
Oli olnud mingi inglismaalt toodud plokk 80000 sõitnud ja koos kolbide ja väntvõlliga.
Oleks vaja ka turbot,äkki on kellegil pakkuda,asun jõgevamaal,võimalus ka tartusse tulla.
Tuli välja et vahejahuti ja ka plokikaas oli ära survestatud ja kõik oli ok olnud,plokk vahetati ära,nüüd sööb veel õli,ikka samasugune piimjas ja kütet rüüpab ka nagu segane.
[Muudetud: 25-11-2009 Heixio]
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Vaata pihustid ka üle. Selleks, et tosool õli piimjaks teeks, selleks peab teda seal ikka üksjagu olema.
Kui palju tosool väheneb mingi aja peale? Ja see küttekulu tühikäigul on diisli kohta ikka liiast natuke. Mul kahene bensukas ja võtab liiter tunnis, diisel peaks jäämagi vahemiku 0,5 liitrist kuni 0.79 liitrini tunnis. Seda siis tühikäigul. Selline jutt tuli siis, kui käisin kunagi tuttava diisliga diagnostis. Kas see õige ka on, seda oskavad siin targemad diisli mehed öelda.
Aga ise soovitan küll, et pihustid vaata üle, äkki mõni " kuseb" põlemiskambrisse. Sealt voolab see suht käbedalt alla, sest tühikäigul üleliigset kogust ei jaksa ükski mootor ära põletada.
Kui palju tosool väheneb mingi aja peale? Ja see küttekulu tühikäigul on diisli kohta ikka liiast natuke. Mul kahene bensukas ja võtab liiter tunnis, diisel peaks jäämagi vahemiku 0,5 liitrist kuni 0.79 liitrini tunnis. Seda siis tühikäigul. Selline jutt tuli siis, kui käisin kunagi tuttava diisliga diagnostis. Kas see õige ka on, seda oskavad siin targemad diisli mehed öelda.
Aga ise soovitan küll, et pihustid vaata üle, äkki mõni " kuseb" põlemiskambrisse. Sealt voolab see suht käbedalt alla, sest tühikäigul üleliigset kogust ei jaksa ükski mootor ära põletada.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Enne remonti minemist,kui mootor korras oli võttis 0,4l/h kui kliima ja ja tuled välja lülitatud olid.nüüd võtab samas olukorras topelt.joosep666 kirjutas:Mis oleks siis normaalne kütusekulu tühikäigul selle mootoriga?võtab kütust tühikäigul 1 l/h
keskmine oli muiduu 5.6-6.2 nüüd aga 8l kindlasti.
pihustid vaadati ka üle,olid ok olnud aga ega neist ka pikka eluiga oodata pole.woody kirjutas:Vaata pihustid ka üle. Selleks, et tosool õli piimjaks teeks, selleks peab teda seal ikka üksjagu olema.
Kui palju tosool väheneb mingi aja peale? Ja see küttekulu tühikäigul on diisli kohta ikka liiast natuke. Mul kahene bensukas ja võtab liiter tunnis, diisel peaks jäämagi vahemiku 0,5 liitrist kuni 0.79 liitrini tunnis. Seda siis tühikäigul. Selline jutt tuli siis, kui käisin kunagi tuttava diisliga diagnostis. Kas see õige ka on, seda oskavad siin targemad diisli mehed öelda.
Aga ise soovitan küll, et pihustid vaata üle, äkki mõni " kuseb" põlemiskambrisse. Sealt voolab see suht käbedalt alla, sest tühikäigul üleliigset kogust ei jaksa ükski mootor ära põletada.
tosooli kadu ei oska öelda sest said just mahlad ära vahetatud ja pole erilist kadu nagu olnud.
Aga mida rõhutan on see et just siis lööb õli sitaseks kui väikseid otsi teha,vahest garaazi või poodi vms,siis on ikka jube.
aga kui ikka 150km maha sõita siis keedab puhtaks.