Passat 1.9 74kw TDI mootori probleem

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Heixio
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 25 Apr 2008, 21:58
Asukoht:

Passat 1.9 74kw TDI mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Heixio »

Probleem on selline et mootoris on kahekordne kogus õli ja millegi segu,vedel nagu vesi,tosool on normis,milles võiks olla probleem?
Kas selline asi on võimalik,et kui mootor soe on siis tosool on lihtsalt paisunud ning näitab et normis on,kui mootor jahtunud siis tosool langeb ära,sest nagu teada on,soojendes tosool paisub.?

Auto tootmisaasta 2002

[Muudetud: 17-8-2009 Heixio]

[Muudetud: 17-8-2009 Heixio]

T.P.
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 28 Apr 2009, 11:06
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas T.P. »

Ainult kaks asja on piiritud - universum ja inimlik rumalus. Albert Einstein

Mootoris peale õli nüüd küll midagi muud ei tohi olla. Kui on midagi muud ka siis pöördu ikka spetsialisti poole mootoriremondi asjus.

[Muudetud: 18-8-2009 T.P.]
kõik kes sõidavad aeglasemalt kui mina on **** ja kes sõidavad kiiremini on hullud

Heixio
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 25 Apr 2008, 21:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Heixio »

T.P. kirjutas:Ainult kaks asja on piiritud - universum ja inimlik rumalus. Albert Einstein

Mootoris peale õli nüüd küll midagi muud ei tohi olla. Kui on midagi muud ka siis pöördu ikka spetsialisti poole mootoriremondi asjus.

[Muudetud: 18-8-2009 T.P.]
Ma tean küll väga hästi et peale õli ei tohi seal midagi olla,ainus asi mis karterisse joosta saab on tosool aga see on normis.Kuna auto on välismaal siis on probleeme selle siiasaamisega.

btanel
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 17 Aug 2009, 16:04
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas btanel »

ega keegi klaasipesuvedelikku valesse kohta pole valanud?

btanel
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 17 Aug 2009, 16:04
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas btanel »

ehk siis kahest piiritust asjast teine variant :)

Heixio
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 25 Apr 2008, 21:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Heixio »

Keegi pole midagi sisse valanud.
Peale õlivahetust on 2000km sõidetud
aga arvatavasti ikka plokikaane tihend läbi,homme jõuab auto arvatavasti eestisse siis näeb mis kala on.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

PD. mootoril,nagu sul on lekib kergelt mingi pihusti kütet Kuna kütte leke on klapikambri kaane all,seega ka ühenduses mootori õliga karteris. Õli on segunenud küttega.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Kuidas kaivitus mootoril on ?
Viga ei pruugi olla pihusti tihendites!!!

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

Lase kohe vanaõli välja või võta normimärkidest kõrgemal olev osa välja. Kui asjaga hiljaksjääd võid hakata uut mootorit otsima. Liigne õlikogus võib hakata pressima õlitolmu või pritsmetenäol end silindrisse ja su mootor muutub kontrollimatuks. Süüte keerad välja aga õlil tekib isesüttimine silindris ja sa ei saa mootorit enne seisma kui killud taga. Sama jama võib juhtuda, kui Turbo laseb sisselaskesse veidi õli sisse ja se koguneb coolerisse. Kui nüüd tasapind saavutab "kriitilisepiiri" lööb surve liigse õli silindrisse ja sa ei ohja enam mootorit. Kui õlil mis karteris on tunda diislilõhna siis on kohe kadunud ka enamus määrimisomadusi. Jahutusvedelik õlis tekitab koheselt emulsiooni mis on hallikat või piimjat tooni.
Edu.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

Heixio
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 25 Apr 2008, 21:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Heixio »

vibla kirjutas:Lase kohe vanaõli välja või võta normimärkidest kõrgemal olev osa välja. Kui asjaga hiljaksjääd võid hakata uut mootorit otsima. Liigne õlikogus võib hakata pressima õlitolmu või pritsmetenäol end silindrisse ja su mootor muutub kontrollimatuks. Süüte keerad välja aga õlil tekib isesüttimine silindris ja sa ei saa mootorit enne seisma kui killud taga. Sama jama võib juhtuda, kui Turbo laseb sisselaskesse veidi õli sisse ja se koguneb coolerisse. Kui nüüd tasapind saavutab "kriitilisepiiri" lööb surve liigse õli silindrisse ja sa ei ohja enam mootorit. Kui õlil mis karteris on tunda diislilõhna siis on kohe kadunud ka enamus määrimisomadusi. Jahutusvedelik õlis tekitab koheselt emulsiooni mis on hallikat või piimjat tooni.
Edu.

Autol sai õli vahetatud,mõni päev oli kõik ok,õli korras ja kõik ok.
Täna hommikul sai kontrollitud ja jälle õli hallikas/valge.
Kas vesi või kondents ei või sellist trikki teha?
Või on ainus võimalus tosool.
ja kui palju tosooli peab mootorisse minema et kõik õli hallikaks teha.

Heixio
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 25 Apr 2008, 21:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Heixio »

sai mootori pesu tehtud,kõik oli mõnda aega ok aga lühikestel otstel viskab jälle õli piimjaks.
avastasin et tosooli on tõesti veidikene kaduma läinud.
Sai ka töömeeste juures käidud,diagnostika ei näita midagi kuna tehniline viga,keegi täpselt ei oska öelda kah mis kala on.
üks pakkus välja et passatil pidi kusagilt altpoolt,karterikandist,tosool läbi minema ning sealt võib karterisse ajada.
Kas see on võimalik?
ise ei usu et plokikaane tihend sest kuuma pole saanud ja sõidetud juba mitu aastat

Raiq
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 14 Dets 2008, 17:12
Auto: Golf3
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Raiq »

90% kindel et plokikaane tihend, see et pole (sinu käes) kuuma saanud ei tähenda midagi, tihend v6i kaas v6ib ka aja jooksul läbi ussitada.

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

Kas sul õlifiltri all on "soojusvaheti"? Kui on lase seda kontrollida. Need vidinad kipuvad vahel immitsema.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Suht kindel, et ka sellel isendil on filtri all õlijahuti, ostsin just ühele sellisele uued tihendid sinna kobakasse. Ja jahutusvedelik jookseb sealt loomulikult ka läbi.

Heixio
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 25 Apr 2008, 21:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Heixio »

Nüüd sai plokikaane tihend vahetatud,kusjuures tihend oli täiesti ok.Ja see süsteem seal õlifiltri all,jah,olen sellest teadlik ning sealt sai see jahutusvedeliku voolik lahtigi võetud ja vaadatud kas ikka läheb õli sitaseks,ja läks.
Paljud on uurinud ja puurinud,rahagi sitaks alla pandud aga ikkagi ei saa asja.
Nüüd siis jäänud viimane asi,ju siis plokk katki,kusagilt ajab ju läbi.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Aga kas plokkikaane ei viinud survestamisele ?
Mis linnas sa oled ?

Heixio
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 25 Apr 2008, 21:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Heixio »

Monah kirjutas:Aga kas plokkikaane ei viinud survestamisele ?
Mis linnas sa oled ?
kahjuks ei survestatud jah,küsisin ise hiljem kah et oleks võinud ära survestada .
Aga noh see selleks.
vahetati plokk ära,mootor teeb tugevamat häält kui ennem ja võtab kütust tühikäigul 1 l/h
Ei tea kas sitasti tehti või plokk käib sisse?
Oli olnud mingi inglismaalt toodud plokk 80000 sõitnud ja koos kolbide ja väntvõlliga.
Oleks vaja ka turbot,äkki on kellegil pakkuda,asun jõgevamaal,võimalus ka tartusse tulla.


Tuli välja et vahejahuti ja ka plokikaas oli ära survestatud ja kõik oli ok olnud,plokk vahetati ära,nüüd sööb veel õli,ikka samasugune piimjas ja kütet rüüpab ka nagu segane.

[Muudetud: 25-11-2009 Heixio]

joosep666
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 01 Apr 2007, 17:26
Auto: VW Passat 2001a. 74kw(diisel), VW Golf IV 66kw.(diisel)
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas joosep666 »

võtab kütust tühikäigul 1 l/h
Mis oleks siis normaalne kütusekulu tühikäigul selle mootoriga?

makku
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 08 Veebr 2009, 20:10
Auto: Passat B6 2,0 TDI DSG(hea auto oli)
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas makku »

Minu 96 kW PD TDI mootor võttis soojalt tühikäigul 0,5-0,6 l/h.Kui kliima sees,siis 0,8 l/h.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

makku kirjutas:Minu 96 kW PD TDI mootor võttis soojalt tühikäigul 0,5-0,6 l/h.Kui kliima sees,siis 0,8 l/h.
Kas kompuuter näitab tühikäigu kulu ?

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Vaata pihustid ka üle. Selleks, et tosool õli piimjaks teeks, selleks peab teda seal ikka üksjagu olema.
Kui palju tosool väheneb mingi aja peale? Ja see küttekulu tühikäigul on diisli kohta ikka liiast natuke. Mul kahene bensukas ja võtab liiter tunnis, diisel peaks jäämagi vahemiku 0,5 liitrist kuni 0.79 liitrini tunnis. Seda siis tühikäigul. Selline jutt tuli siis, kui käisin kunagi tuttava diisliga diagnostis. Kas see õige ka on, seda oskavad siin targemad diisli mehed öelda.
Aga ise soovitan küll, et pihustid vaata üle, äkki mõni " kuseb" põlemiskambrisse. Sealt voolab see suht käbedalt alla, sest tühikäigul üleliigset kogust ei jaksa ükski mootor ära põletada.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

makku
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 08 Veebr 2009, 20:10
Auto: Passat B6 2,0 TDI DSG(hea auto oli)
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas makku »

Jah näitab küll liitrit tunnis.Mingil kiirusel hakkab näitama hetkelist kulu liitrit 100 km kohta.Samuti võimalik vaadata VAG-COM ga tühikäigul kui ka sõidu ajal.Sõidu ajal näitab VAG-COM ka l/h mitte l/100 km kohta

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Kui palju sul tosooli väheneb, kui see kadu on mingi 100 ml 1000 km kohta, siis see ei lisa küll mootorisse peaaegu kahte normi sisse.
Oled sa nuusutanud ka, mis lõhnaga õli on, kui hägune on?
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Heixio
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 25 Apr 2008, 21:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Heixio »

joosep666 kirjutas:
võtab kütust tühikäigul 1 l/h
Mis oleks siis normaalne kütusekulu tühikäigul selle mootoriga?
Enne remonti minemist,kui mootor korras oli võttis 0,4l/h kui kliima ja ja tuled välja lülitatud olid.nüüd võtab samas olukorras topelt.
keskmine oli muiduu 5.6-6.2 nüüd aga 8l kindlasti.

Heixio
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 25 Apr 2008, 21:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Heixio »

woody kirjutas:Vaata pihustid ka üle. Selleks, et tosool õli piimjaks teeks, selleks peab teda seal ikka üksjagu olema.
Kui palju tosool väheneb mingi aja peale? Ja see küttekulu tühikäigul on diisli kohta ikka liiast natuke. Mul kahene bensukas ja võtab liiter tunnis, diisel peaks jäämagi vahemiku 0,5 liitrist kuni 0.79 liitrini tunnis. Seda siis tühikäigul. Selline jutt tuli siis, kui käisin kunagi tuttava diisliga diagnostis. Kas see õige ka on, seda oskavad siin targemad diisli mehed öelda.
Aga ise soovitan küll, et pihustid vaata üle, äkki mõni " kuseb" põlemiskambrisse. Sealt voolab see suht käbedalt alla, sest tühikäigul üleliigset kogust ei jaksa ükski mootor ära põletada.
pihustid vaadati ka üle,olid ok olnud aga ega neist ka pikka eluiga oodata pole.
tosooli kadu ei oska öelda sest said just mahlad ära vahetatud ja pole erilist kadu nagu olnud.
Aga mida rõhutan on see et just siis lööb õli sitaseks kui väikseid otsi teha,vahest garaazi või poodi vms,siis on ikka jube.
aga kui ikka 150km maha sõita siis keedab puhtaks.

Vasta

Mine “Diislid”