Pöörded sooja mootoriga madalad.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

Pöörded sooja mootoriga madalad.

Lugemata postitus Postitas slamm »

Autoks :G2 90 aasta.
Mootor 1.6 53 kW.

Et siis masinal peaks olema autom. õhuklapp vms.
Külma mootoriga on kõik kena.mootor töötab kohe käima pannes nii u 2000 rpm.
aga kui mootor juba soojaks sõita ,siis kisub pöörded kohati
alla 1000rpm ja mootor hakkab peal kakkuma.
Vaatasin küünlaid- korras.
Juhtmed voltmeetriga kontrollitud-korras.
Mootori surveaste korras.
Säde on.
süüte keeramine ka eriti ei mõjuta.,
Mis varjante veel olla saaks?...
ps, minuarust on mootoril natuke vähe minekut ka.. vbla loll küsimust ja ei tea kas on sellest tingitud,aga milles selle viga esineda võib.

Viltz
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 10 Sept 2005, 15:56
Auto: Mazda 6
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Viltz »

mul oli endal sama aasta ja sama mootoriga G2 ja minu arust pöörded alla 1000 ongi normaalsed tyhik2igul , mis mõttes hakkab kakkuma ,v2lja surema või midagi sellist ?
5666 6668

slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas slamm »

Viltz kirjutas:mul oli endal sama aasta ja sama mootoriga G2 ja minu arust pöörded alla 1000 ongi normaalsed tyhik2igul , mis mõttes hakkab kakkuma ,v2lja surema või midagi sellist ?
päris välja ta vast ei sure.aga mootor hakkab peal hüppama suht, ning auto väriseb nagu ameerika muskel:D

Viltz
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 10 Sept 2005, 15:56
Auto: Mazda 6
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Viltz »

oled sa kontrollinud mootoripatjade seisukorda ja kui madalale need pöörded kukuvad ?
5666 6668

slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas slamm »

Viltz kirjutas:oled sa kontrollinud mootoripatjade seisukorda ja kui madalale need pöörded kukuvad ?
patjade olukorda ma pole tõesti uurinud.vaevalt neid keegi vahetanud on ennem mind.
aga mis nad on.. Kõiguvad u 700-800 vahel kui mootor kenasti soe on.

Viltz
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 10 Sept 2005, 15:56
Auto: Mazda 6
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Viltz »

suhteliselt normaalsed pöörded minuarust , minu autol oli ka mingi kõikumine , igaks juhuks vaata yle bensiini voolikud omal oli voolik natu katki ja kakkus ka.Rohkem ei oska aidata kindlasti on siin targemaid kes oskavad rohkem aidata.


Viltz
5666 6668

slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas slamm »

Viltz kirjutas:suhteliselt normaalsed pöörded minuarust , minu autol oli ka mingi kõikumine , igaks juhuks vaata yle bensiini voolikud omal oli voolik natu katki ja kakkus ka.Rohkem ei oska aidata kindlasti on siin targemaid kes oskavad rohkem aidata.


Viltz
Tänud siiski;) hommikul kontrollin vaakumi voolikud ja värgid ka üle. aga küttevoolikud peaks korras olema. Kontrollin siiski.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

slamm kirjutas:
Viltz kirjutas:oled sa kontrollinud mootoripatjade seisukorda ja kui madalale need pöörded kukuvad ?
patjade olukorda ma pole tõesti uurinud.vaevalt neid keegi vahetanud on ennem mind.
aga mis nad on.. Kõiguvad u 700-800 vahel kui mootor kenasti soe on.
700 on pisut vähe... Tehase norm oli 800-1000 piirides. Soovitaks lisaks eelpool pakutule kontrollida enne õhufiltrit olevat sooja/külma õhu klappi+ muud sinna juurde kuuluvat. Endal põhjustas kunagi jahedamate ja niiskemate ilmadega imelikke pööretekõikumisi just selle asjanduse koostööst loobumine.

slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas slamm »

100avant kirjutas:
slamm kirjutas:
Viltz kirjutas:oled sa kontrollinud mootoripatjade seisukorda ja kui madalale need pöörded kukuvad ?
patjade olukorda ma pole tõesti uurinud.vaevalt neid keegi vahetanud on ennem mind.
aga mis nad on.. Kõiguvad u 700-800 vahel kui mootor kenasti soe on.
700 on pisut vähe... Tehase norm oli 800-1000 piirides. Soovitaks lisaks eelpool pakutule kontrollida enne õhufiltrit olevat sooja/külma õhu klappi+ muud sinna juurde kuuluvat. Endal põhjustas kunagi jahedamate ja niiskemate ilmadega imelikke pööretekõikumisi just selle asjanduse koostööst loobumine.
Teen proovi ;)

exssaarlane
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 09 Jaan 2009, 21:08
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas exssaarlane »

tereb kas see on sull mono pritsung kui on siis peaks olema karpa küljes klapi andur mis on nelja kruviga kinni ja kui sellel nats nurka muudad peaks asi korras olema.see on juhi poolsel küljel.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

exssaarlane kirjutas:tereb kas see on sull mono pritsung kui on siis peaks olema karpa küljes klapi andur mis on nelja kruviga kinni ja kui sellel nats nurka muudad peaks asi korras olema.see on juhi poolsel küljel.
Monopritsung?:lol: 53Kw-ga?:smilegrin: Vaevalt teemaalgatajal pritsemootor on. Pigem ikka Pierburg 2E2 karpaga.:)

exssaarlane
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 09 Jaan 2009, 21:08
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas exssaarlane »

kas tal siis automataat klapi ei ole. aga siis peaks saama ka küte segu regullida ja salongi poolses küljel on kaks kruvi üks küte teine õhu jäoks või kuidas

slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas slamm »

exssaarlane kirjutas:kas tal siis automataat klapi ei ole. aga siis peaks saama ka küte segu regullida ja salongi poolses küljel on kaks kruvi üks küte teine õhu jäoks või kuidas
tavaline garpa jah ;) Anname eksimused andeks. Kõik ei saa kõigest teada.
Agam, millist kruvi siis keerama peaks.??

Oskab ka keegi üelda, kas see mõjutab ka auto edasiliikumist.

kase89
Huviline
Postitusi: 682
Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
Auto: T4
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas kase89 »

Kohaltvõtt on raskem kui pedaali ei vajuta. mul endal nt. pöörded üldse isegi külma mootoriga üles ei lähe, püsivad koguaeg kuskil 800 juures.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

slamm kirjutas: tavaline garpa jah ;) Anname eksimused andeks. Kõik ei saa kõigest teada.
Agam, millist kruvi siis keerama peaks.??
tühikäigukruvi -ehk siis pildil 2a - keerad sisse; pöörded tõusevad, keerad välja; pöörded langevad
segukruvi- lihtsate vahenditega(ilma heitgaasianalüsaatoritta) reguleerides tuleb leida hästi rahulikult kruvi keerates selline asend, mille juures mootori pöörded on tühikäigul maksimaalsed.
Reguleerida on mõtet ainult korralikult sooja motoga, poolsoojaga ei pruugi tulemus hea tulla. Alustada soovitaks segukruvist.
Jõutõusu küll kuskilt kruvist keerates oluliselt loota ei ole. Põhitöö teevad ära düüsid, need ei ole reguleeritavad(vahetada saaks, aga ilma ülejäänud komponente mootoris järgi aitamatta ei ole see tegevus minu arust vähemalt vaeva väärt).
Kui tõesti kahtlused, et mootori dünaamika ei vasta nn "normidele", siis ise alustaks karpa puhastamisest(pulkadeks, likku, suruõhuga puhtaks, uute tihendite jms kokku ja seejärel regull). Aastatega võib sinna kanalitesse, lõõridesse ja mujale igasugust ollust koguneda, mis asjale hästi ei mõju...
Samas ei soovita seda tegevust omal käel ette võtta, kui oskusi napib.
Pierburg 2E2 ingliskeelne remondimanuaal

Vasta

Mine “Mootor”