Diferentsiaali viga?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Golfovod
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Aug 2009, 15:05
Asukoht: Tartu

Diferentsiaali viga?

Lugemata postitus Postitas Golfovod »

Tere, asi on alles avastatud, kui küsimus rumal palun vabandust, pole veel põhjalikult uurinud seda, aga vastav teema ei leidnud siin

Tagurdades auto ise keerab paremale, kui rooli mitte hoida ja 10m peal teeb 90 kraadi ära, kas asi on tõsine, kus viga otsida?
Teine pool
Ette liikudes kipub paremale ka minna, kuid mitte nii palju, püüdsin sellega tegeleda, vahetasin sharniire kuna olid üpris kulunud, auto sõitis kohe otse, pärast esisilla reguleerimist hakkas jälle paremale kalduma :(
Arvasin et asi on kummis, kuna ta sõi osa ennem ära, sõitsin juba 1000 km läbi kaldub nüüd vähem, aga kaldub

Kas need probleemid on seotud? Muidu veermik vaadati üle, ja oli korras, puksid ees ja ammordid taga vahetada, aga seda alles aasta pärast.

Midagi lisada ei oska, sellisena sai ostetud kuu tagasi

[Edited on 21-8-2009 by Golfovod]

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

TERE
Pakuks välja et mõni pidurisadul on kinni. Tõsta auto rattad maast lahti ja proovi käega ringi ajada.

Golfovod
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Aug 2009, 15:05
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Golfovod »

vaevalt, miks siis ainult tahapoole liikumisel?, loogika jargi peab olema parempoolne esiratas, ma vaatan üle ikka, äitah arvamuse eest

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

Differ ei saa tekitada edaspidi ja tagurpidi sõites sellist erinevust. Hakka vaatama ja viga otsima tagasilla puksides ja esisilla nendest puksidest mis mis võivad muuta kokkujooksu. Muidugi pole sa öelnud millise auto ja sillaehitusega tegu on.
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

Golfovod
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Aug 2009, 15:05
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Golfovod »

Auto on G3 GT 66kW ABS mootor või AZN e. siis veermik ees on sama kui tavalisel, taga on küll kettad, aga mis seal veel erinevusi on veel ei tea, praegu alles 1 kuu selle autoga
Ostsin juurde rooliotsad ja sharniire, selgus et hetkel rooliotsad vahetada ei ole vaja
Vahetust nõudis ainult üks sharniir, vahetasin mõlemaid auto hakkas sõita otse
Läksime kokkujooksu tegema, meister ei andnud garantii sest paar puksi olid väikeste mõradega, kuigi TÜVis ütlesid et kõik on korras, ta tegi kokkujooksu ja jälle auto hakkas paremale kalduma ja päris tugevalt, mõtlesin et tegu on kummis oli natukene ärasöödud, nüüd juba üle 1000km sõidetud kaldub vähem aga ikka kaldub.
Tagurdamisel ta pöörab ikka vasakule, mitte paremale vabandust

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5654
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Mis meistreid pidi te käite, kes ainult kokkujooksusi regullivad?
Kui kokkujooks vale, siis ei kisu auto konkreetselt ühele poole, vaid laperdab tee peal.
Kiskumises võid süüdistada kallet ja järeljooksu.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Golfovod
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Aug 2009, 15:05
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Golfovod »

teenuse nimi on "esisilla reguleerimine", standertne protseduur, tegin Jõhvis, pärast saan firma nimi postitada ka, kui vaja
vene keeles on "razval-shozhdenie" teine sõna on siis kokkujooks teist ei oska kahjuks tõlgendada :)

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

See kulunud rehv võib ka hetkel mõjutada seda, sest kui rehv on juba valesti kulunud, siis edaspidi kulub suht samamoodi edasi, normaalseks tagasi ei kulu mingi valemiga. Proovi korralikud rehvid ette alla panna, et kuidas siis käitub. Samuti võib asi olla valesti tehtud silla reguleerimises, mul endal oli ka taoline jama, tükk aega kaklesin Rakvere Carstopi ehk Stikiga, tegid mul korduvalt üle ja ütlesid, et ise olen loll, tulemusena keerasid mul tutikad talverehvid p**se, siis läksin teise kohta sillastendi tegema ja auto hakkas kohe normaalselt käituma.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

kui auto 10m peale teeb 90 kraadi siis ei saa seal ainult silla vales reguleeringus põhjus olla
Br.

Golfovod
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Aug 2009, 15:05
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Golfovod »

Wizard kirjutas:kui auto 10m peale teeb 90 kraadi siis ei saa seal ainult silla vales reguleeringus põhjus olla
võib-olla asjad ei ole seotud :)
täna lähen kontrollima ketaid ja klotse

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

Kas liigutades edasi või tagasi a´la 10m keerab rooliratas ise kah autos või on rool paigal? Kui rool on paigal aga auto keerab siis otsi viga ikka nendest puksidest. Samas võib olla puruks üks esivedru ja see ei keera ennast pesas taldrikupeal tagasi vaid hoiab kusagil mingis asendis pinget peal. Katkine vedru peaks tegema ka paugu esisillas kui keerad rooli ühele või teisele poole põhja ja tagasi.
Katkine vedru ei lase ka tavalissse asendisse tagasi tulla ja rool võib veidi kiskuma hakata. Tavaliselt olen näinud paremat esimest katkist vedru ja see on murdunud ülevalt 1,5 keerdu ära.
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Jutt jummalast õige. Keerates servast serva käib vedru laks,kuid kiskumist see katkine vedru siiski ei põhjusta.

Golfovod
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Aug 2009, 15:05
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Golfovod »

pean seda juttu meeles
aga rool pöörab koos masinaga, kui rooli hoida siis läheb kuhu vaja.
Eile proovisin väike kallese üles tagurdada, läks otse, proovisn pärast keerab tasapinnal juba vähem, päris müstika :)
aga sama trikki nägin juba kui sõbraga otsisime autot ostuks, ka oli G3

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

Võib põhjustada küll kuna vedrutaldrik ei saa alati algasendisse tagasitulla ja jääb pingealla. Läbielatud teema. Sama jama võib tekitada ka ülemise padja laager kui se on roostes ja kinni, et peale paremale keeramist ja tagasikeeramist ei tule ülemine taldrik algasendisse tagasi vaid jääb pingealla ja masin jääb veidi kiskuma. Lambist ei mäleta praegu kumbapidi vedruotsad taldrikusse toetuvad ja pinget peal hoiavad.


[Muudetud: 22-8-2009 vibla]
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

Vasta

Mine “Veermik”