Mure VW Golf 4 TDi 1,9 74kW 01'
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 25 Aug 2009, 21:06
- Asukoht:
Mure VW Golf 4 TDi 1,9 74kW 01'
Mure seisneb selles, et autoga sõites mingit natuke piketmat otsa lihtsalt tühja hetke peal kaob jõud tagant ära, sõku pedaal põhjani ja liiguta või ennast ise rooli taga, aga masin kiiremini liikuma ei hakka. Paranduseks probleemile on korraks masina seisma jätmine ja uuesti käivitamine.
Ise kardame, et viga on Turbo juures, kuna turboradikas oli seest õline.
Tänud ette!
Ise kardame, et viga on Turbo juures, kuna turboradikas oli seest õline.
Tänud ette!
Eks ta paraku niii olegi, et turbol midagi viga ning siis lükkab turboaju ennast safe mode-i.
Suitseb ka tallates? Ning jõud peaks kaduma siis tallates, ehk möödasõidud jne, alla 2000 pöörde sõites pikalt ei tohiks küll turbo kuhugi kaduda!
Suitseb ka tallates? Ning jõud peaks kaduma siis tallates, ehk möödasõidud jne, alla 2000 pöörde sõites pikalt ei tohiks küll turbo kuhugi kaduda!
Käes on hommik, sa tegid ära juba voodi, istud mugavas tugitoolis,
ühes käes ajaleht, teises kohv!
ühes käes ajaleht, teises kohv!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 25 Aug 2009, 21:06
- Asukoht:
Suitsu midagi pole, rõhuandur mis turbogeomeetriat muudab peaks korras olema, sest kui vaakumtoru kinni pigistasime ei jõudnud masin kohapealgi tuure üles võtta.
Jõud kaobki nii 2000 juures, mis teeb möödasõidud suhteliselt võimatuks, kiirus üle 90 kasvab väga aeglaselt.
Kuidas turborõhu andurit kontrollida?
Muide diagnostika veakoodi ei näidanud, aga esindusemehed ütlesid, et vahetavad ära turbo ~20k hinda, siis peaks asi kombes olema. (Öeldi lisaks ka, et midagi tuleb tahmast ära puhastada, siis hind odavam, aga sellega saab külamehaanik ka hakkama)
Jõud kaobki nii 2000 juures, mis teeb möödasõidud suhteliselt võimatuks, kiirus üle 90 kasvab väga aeglaselt.
Kuidas turborõhu andurit kontrollida?
Muide diagnostika veakoodi ei näidanud, aga esindusemehed ütlesid, et vahetavad ära turbo ~20k hinda, siis peaks asi kombes olema. (Öeldi lisaks ka, et midagi tuleb tahmast ära puhastada, siis hind odavam, aga sellega saab külamehaanik ka hakkama)
Sry for OT, aga toon sulle teenendusliku näite!
Enda auto ostes oli kõik 4 elektriakent "kinni kiilunud" ükski neist ei töödanud. Eelmine omanik ütles, et käis esinduses ja seal taheti vahetada mingisugused ajud vms ukse sees. Iga uks 5k raha. Kokku oleks siis läinud 20k.
Ostsin auto ära, läksin autoelektriku juurde, kulus meil ca 30 minutit ja kaks esimest akent hakkasid tööle.
Maksin ma tookord talle 300 eeku ja ülejäänud juhtmed parandasin ise ära. Siiamaani töötavad need aknad ilma igasuguste uute ajudeta...
Soovitan sul ennem kõikvõimalikud muud mured üle vaadata, sest kui vahetad turbo ära:
1. ei tea milline kasutatud auto pealt võetud turbo sinu autole peale pannakse
2. ei tea sa kas see probleem laheneb
Kontrolli kõikvõimalikud lõdvikud, vaakumvoolikud, wastgate klapp, magnetklapp (turbo rõhu andur)
Viimast kontrolliti mul arvuti abil, anti klapile käsklus ülerõhk maha lasta, kuid klapp ennast ei liigutanudki.
Enda auto ostes oli kõik 4 elektriakent "kinni kiilunud" ükski neist ei töödanud. Eelmine omanik ütles, et käis esinduses ja seal taheti vahetada mingisugused ajud vms ukse sees. Iga uks 5k raha. Kokku oleks siis läinud 20k.
Ostsin auto ära, läksin autoelektriku juurde, kulus meil ca 30 minutit ja kaks esimest akent hakkasid tööle.
Maksin ma tookord talle 300 eeku ja ülejäänud juhtmed parandasin ise ära. Siiamaani töötavad need aknad ilma igasuguste uute ajudeta...
Soovitan sul ennem kõikvõimalikud muud mured üle vaadata, sest kui vahetad turbo ära:
1. ei tea milline kasutatud auto pealt võetud turbo sinu autole peale pannakse
2. ei tea sa kas see probleem laheneb
Kontrolli kõikvõimalikud lõdvikud, vaakumvoolikud, wastgate klapp, magnetklapp (turbo rõhu andur)
Viimast kontrolliti mul arvuti abil, anti klapile käsklus ülerõhk maha lasta, kuid klapp ennast ei liigutanudki.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 25 Aug 2009, 21:06
- Asukoht:
Kas ise oleks ka võimalik mõni juhe osta, et seda magnetklappi liigutada?
Lõdvikud peavad kõik rõhku ja õhku, vaakumvoolikud kuskilt ei leki, vaakumklapp on ka korras (seda kontrollisime vaakumvooliku kinni pigistades ja turbot ei tuldnud üldse taha)
Küttefilter on vahetatud ja õhufilter samamoodi.
Lisaks ei tööta ka tagaklaasiluud, aga selle teeb selgeks testeriga, et kas vool mootorisse jõuab või on mootor läbi.
Lõdvikud peavad kõik rõhku ja õhku, vaakumvoolikud kuskilt ei leki, vaakumklapp on ka korras (seda kontrollisime vaakumvooliku kinni pigistades ja turbot ei tuldnud üldse taha)
Küttefilter on vahetatud ja õhufilter samamoodi.
Lisaks ei tööta ka tagaklaasiluud, aga selle teeb selgeks testeriga, et kas vool mootorisse jõuab või on mootor läbi.
Ise arvaks koigepealt et turbo geomeetria jaab kinni.
Ise sa kyll seal klappe ei saa liigutada, kogu elektroonika on liiga seotud omavahel, ei soovitaks selliseid katsetusi teha. Enda autol vahemalt ei teeks selliseid katseid. Turbogeomeetria kinni jaamist annab kinlaks teha.
Aleksei
edit: lugesin mure uuest labi ja sain oma vastuse.
[Muudetud: 26-8-2009 Monah]
Ise sa kyll seal klappe ei saa liigutada, kogu elektroonika on liiga seotud omavahel, ei soovitaks selliseid katsetusi teha. Enda autol vahemalt ei teeks selliseid katseid. Turbogeomeetria kinni jaamist annab kinlaks teha.
Aleksei
edit: lugesin mure uuest labi ja sain oma vastuse.
[Muudetud: 26-8-2009 Monah]
Mitte keegi sind ei ko**i, sa ise teed seda, see on esiteks. aga teiseks kuttid on sul sinu kylas kellega koos sa teed seal ei tea mida, mina koos sinuga pole viina joonud et sa mind nii nimetad.( see on sulle infoks)T6nis2 kirjutas:Kui klapi vedru lükkab labade geomeetria tagasi,siis vedru jääb vedruks. Mis see seisma jäämine vedrusse puutub? Ühel hetkel vedru toimib,samas ei toimi.(Muideks,kutt ära kottima uuesti hakka,anna nõu parem). Mina küsin ja tahan ka teada saada õiget lahendust.
Vastus ja lahendus on yleval pool kirjas( minu poolne prognoos, sest diagnoosi saaks panna paika kui fyysiliselt naed autot).
Ja sina oppi kysima normaalseid kysimusi siis saad ka normaalseid vastusi.
Kui sa oppiksid inglise voi vahemalt vene keele ( viimast sa kindlasti ei tee, teadagi miks) siis voiksid vastuseid saada siit: Turbo ehitus ja toopohimotte
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 25 Aug 2009, 21:06
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 25 Aug 2009, 21:06
- Asukoht: