Mure VW Golf 4 TDi 1,9 74kW 01'

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
canyondrift
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Aug 2009, 21:06
Asukoht:

Mure VW Golf 4 TDi 1,9 74kW 01'

Lugemata postitus Postitas canyondrift »

Mure seisneb selles, et autoga sõites mingit natuke piketmat otsa lihtsalt tühja hetke peal kaob jõud tagant ära, sõku pedaal põhjani ja liiguta või ennast ise rooli taga, aga masin kiiremini liikuma ei hakka. Paranduseks probleemile on korraks masina seisma jätmine ja uuesti käivitamine.

Ise kardame, et viga on Turbo juures, kuna turboradikas oli seest õline.

Tänud ette!

rauli
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 09 Aug 2007, 12:06
Asukoht: 1 Tallinna mägedest

Lugemata postitus Postitas rauli »

Eks ta paraku niii olegi, et turbol midagi viga ning siis lükkab turboaju ennast safe mode-i.
Suitseb ka tallates? Ning jõud peaks kaduma siis tallates, ehk möödasõidud jne, alla 2000 pöörde sõites pikalt ei tohiks küll turbo kuhugi kaduda!
Käes on hommik, sa tegid ära juba voodi, istud mugavas tugitoolis,
ühes käes ajaleht, teises kohv!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Turborõhu anduri rike. Asub radika ülemise otsa küljes.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

canyondrift
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Aug 2009, 21:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas canyondrift »

Suitsu midagi pole, rõhuandur mis turbogeomeetriat muudab peaks korras olema, sest kui vaakumtoru kinni pigistasime ei jõudnud masin kohapealgi tuure üles võtta.
Jõud kaobki nii 2000 juures, mis teeb möödasõidud suhteliselt võimatuks, kiirus üle 90 kasvab väga aeglaselt.

Kuidas turborõhu andurit kontrollida?

Muide diagnostika veakoodi ei näidanud, aga esindusemehed ütlesid, et vahetavad ära turbo ~20k hinda, siis peaks asi kombes olema. (Öeldi lisaks ka, et midagi tuleb tahmast ära puhastada, siis hind odavam, aga sellega saab külamehaanik ka hakkama)

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Sry for OT, aga toon sulle teenendusliku näite!
Enda auto ostes oli kõik 4 elektriakent "kinni kiilunud" ükski neist ei töödanud. Eelmine omanik ütles, et käis esinduses ja seal taheti vahetada mingisugused ajud vms ukse sees. Iga uks 5k raha. Kokku oleks siis läinud 20k.
Ostsin auto ära, läksin autoelektriku juurde, kulus meil ca 30 minutit ja kaks esimest akent hakkasid tööle.
Maksin ma tookord talle 300 eeku ja ülejäänud juhtmed parandasin ise ära. Siiamaani töötavad need aknad ilma igasuguste uute ajudeta...
Soovitan sul ennem kõikvõimalikud muud mured üle vaadata, sest kui vahetad turbo ära:
1. ei tea milline kasutatud auto pealt võetud turbo sinu autole peale pannakse
2. ei tea sa kas see probleem laheneb

Kontrolli kõikvõimalikud lõdvikud, vaakumvoolikud, wastgate klapp, magnetklapp (turbo rõhu andur)
Viimast kontrolliti mul arvuti abil, anti klapile käsklus ülerõhk maha lasta, kuid klapp ennast ei liigutanudki.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

canyondrift
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Aug 2009, 21:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas canyondrift »

Kas ise oleks ka võimalik mõni juhe osta, et seda magnetklappi liigutada?

Lõdvikud peavad kõik rõhku ja õhku, vaakumvoolikud kuskilt ei leki, vaakumklapp on ka korras (seda kontrollisime vaakumvooliku kinni pigistades ja turbot ei tuldnud üldse taha)
Küttefilter on vahetatud ja õhufilter samamoodi.

Lisaks ei tööta ka tagaklaasiluud, aga selle teeb selgeks testeriga, et kas vool mootorisse jõuab või on mootor läbi.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Ise arvaks koigepealt et turbo geomeetria jaab kinni.
Ise sa kyll seal klappe ei saa liigutada, kogu elektroonika on liiga seotud omavahel, ei soovitaks selliseid katsetusi teha. Enda autol vahemalt ei teeks selliseid katseid. Turbogeomeetria kinni jaamist annab kinlaks teha.

Aleksei

edit: lugesin mure uuest labi ja sain oma vastuse.

[Muudetud: 26-8-2009 Monah]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kas ei võiks kahtlustada õhu kulu mõõtjat? See teeb selliseid trikke,et peale lühiajalist seismist uuesti ksõitma hakates poleks nagu eelnevalt midagi olnud probleemi mootori dünaamikas.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Ohulugeja annab kontrollida arvutiga, yleval pool kirjas et elektronilisi vigu EI leitud.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Turbo geomeetria jääb kinni,ja hetk seismist juba lahti. Aleksei,miks küsid üle,kui alguses kirjas ,,peale auto mootori seisma jätmist tuleb jõud tagasi,, .

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Jah, kappi vedru lykkab selle tagasi. Sa sellist mootorit ikka oled nainud/teinud/lahti votnud ?;)

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kui klapi vedru lükkab labade geomeetria tagasi,siis vedru jääb vedruks. Mis see seisma jäämine vedrusse puutub? Ühel hetkel vedru toimib,samas ei toimi.(Muideks,kutt ära kottima uuesti hakka,anna nõu parem). Mina küsin ja tahan ka teada saada õiget lahendust.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

T6nis2 kirjutas:Kui klapi vedru lükkab labade geomeetria tagasi,siis vedru jääb vedruks. Mis see seisma jäämine vedrusse puutub? Ühel hetkel vedru toimib,samas ei toimi.(Muideks,kutt ära kottima uuesti hakka,anna nõu parem). Mina küsin ja tahan ka teada saada õiget lahendust.
Mitte keegi sind ei ko**i, sa ise teed seda, see on esiteks. aga teiseks kuttid on sul sinu kylas kellega koos sa teed seal ei tea mida, mina koos sinuga pole viina joonud et sa mind nii nimetad.( see on sulle infoks)
Vastus ja lahendus on yleval pool kirjas( minu poolne prognoos, sest diagnoosi saaks panna paika kui fyysiliselt naed autot).
Ja sina oppi kysima normaalseid kysimusi siis saad ka normaalseid vastusi.
Kui sa oppiksid inglise voi vahemalt vene keele ( viimast sa kindlasti ei tee, teadagi miks) siis voiksid vastuseid saada siit: Turbo ehitus ja toopohimotte

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Lugeda neid ikka oskad?:P
Votta heaks.

canyondrift
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Aug 2009, 21:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas canyondrift »

Eks tuleb siis mõni päev auto seisma panna ja turbo ikkagi maha võtta, ülejäänud asjad peaksid olema kõik üle kobistatud.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Tere
Soovitaks kontrollida nii,et võtta sobiv voolik ja ühendada turbo geomeetriat liigutava klapi külge ning proovida suuga imeda.Nii on näha kas geomeetriat liigutav varb liigub ning on arusaada kas klapi sees olev membraan on terve.

Turbo remont ja treimistööd.Tel.56565512

canyondrift
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Aug 2009, 21:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas canyondrift »

Kuskohas on õhukulumõõtja?

Siiamaani tean, et turboradika ülaosas on rõhuandur ja et WG klapp on turbo enda küljes.

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Kohe peale õhufiltrit on lõdvikute vahel selline plastik üleminek vms... Seal ta ongi.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

Kirs
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mai 2009, 11:12
Auto: Passat 1.9TDI 74kw Audi 80 1.8
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Hakka turbost tulema,mõõda voolikut küll sa üles leiad,pistik on küljes.

Vasta

Mine “Diislid”