Õhulugeja kontrollimine.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kirs
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mai 2009, 11:12
Auto: Passat 1.9TDI 74kw Audi 80 1.8
Asukoht:

Õhulugeja kontrollimine.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kui õhulugejalt pistik õra võtta kas siis turbo jääb tööle.Minul on nii,et kui lugeja taga siis on ikka uimane küll,võtan pistiku lahti liigub paremini,aga turbot taha ei võta.

T.P.
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 28 Apr 2009, 11:06
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas T.P. »

Võid katsuda puhastada (spets vedelik müügis nt Ben Autotarvetes, netist leiab ka juhendi). Varuosana maksab alates 1000 EEK. Reval/ Saksa- Auto/BAKT / Silber. Telefon abiks.

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Sain ise (1.9tdi 66kw) õhulugeja forsist 700 eeguga. Asi muidugi ka B varuosa...
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kriss,ostsid Forsist õhu kulu mõõtja. Miks ostsid? Millised jamad olid enne jupi vahetust?

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Ostsin, kuna Võrus Vesiväravas tehti diagnost, ning näidati näpuga selle peale. Minekut polnud, turbo kadus 100-120km/h kiirusel tagant(kokkuvõttes oli tegelikult läbi turborõhu andur). Lõpus peale ise puhastamist(õhulugeja andur) polnud minekut kuniks pöörded küündisid 2500rpm juurde.. Peale seda tuli turbo taha.
(Enda kogemustel teistele seda kohta ei soovita.)
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Foorumis me vahetame kogemusi,kuid ,,Lõpus peale .... Kas puhastasid õhukulu mõõtjat?

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Enne uue ostu puhastasin jah. Midagi ei muutunud, va see, et turbot alguses taha enam ei tulnud.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

B osa õhulugeja on saast, kuna pooled ei tööta juba uuest peast ja ülejäänutega tekib ka varem või hiljem probleeme ja auto vajab taas diagnostikat mis jällegi maksab, seega kui on peal on nt. BOSCH õhulugeja siis asendada see ka samaga (kui puhastamine ei aita, enamikel juhtudel siiski aitab) osadel masinatel kasutatakse Pierburg õhulugejat siis see asendada ka vastavalt samaga.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Kriss, kui sul oli turborõhu andur ära, kas siis diagnost näitas selle välja. Mul nimelt selline lugu Passat 1,9 96 kw , et sõitma hakates läks tahhokas kuni 3000 pöördeni ja enamgi kuid minekut ei olnud. Võtsin siis õhulugeja lahti ja tulemus oli ikka sama. Jätsin mootori seisma ja sõitma hakates oli kõik korras. Tõmme jälle olemas. Käisin Viljandis Linna Autos ja diagnost näitas ainult viga, et õhulugeja oli vahepeal lahti ühendatud. Kas võib olla, et mõni vaakumvoolik ( peenike 3,2 mm) jamab?Olen õhupuhastaja peal olevad voolikud ära vahetanud kuid osa on veel vahetamata.Millega puhastasid õhulugejat ja kas sellega saab ka turborõhu lugejat puhastada.

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Diagnost seda ei näidanud. Vähemalt ei öeldud mulle seda Vesiväravas. Läksin ise hakanud vendade juurde diagnosti, vend kontrollis turbo rõhku jnejne ning lõpuks andis käske andurile. Siis taipas ja ütles, et see vajab vahetamist.
Turborõhu andurit ei saa puhastada pm millegagi. Seal silindri sees klapp vms. mis suunab elektriimpulsi saades vaakumi/rõhud teise kohta.
Soovitati mul puhastada seda mingi piduriketta puhastusvahendiga.
Viga võib olla ka täiesti lekkivates voolikutes. Esmallt soovitan need ära vahetada ja alles siis muude oletatavate vigade kallale asuda.
Täpsemalt võin anda infot ka ps.
Päikest!
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Tänud . Tegelen asjaga.

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

Krisss kirjutas:Diagnost seda ei näidanud. Vähemalt ei öeldud mulle seda Vesiväravas. Läksin ise hakanud vendade juurde diagnosti, vend kontrollis turbo rõhku jnejne ning lõpuks andis käske andurile. Siis taipas ja ütles, et see vajab vahetamist.
Turborõhu andurit ei saa puhastada pm millegagi. Seal silindri sees klapp vms. mis suunab elektriimpulsi saades vaakumi/rõhud teise kohta.
Soovitati mul puhastada seda mingi piduriketta puhastusvahendiga.
Viga võib olla ka täiesti lekkivates voolikutes. Esmallt soovitan need ära vahetada ja alles siis muude oletatavate vigade kallale asuda.
Täpsemalt võin anda infot ka ps.
Päikest!
Midagi ajasid nüüd segamini.
Rääkisid silindrist mis suunab vaakumi nn. teise kohta, see ei ole turborõhu andur vaid turborõhu juhtklapp( vaakumklapp, solenoidklapp) kuidas keegi seda nimetab ja puhastamine väga vähe tõesti võimalik.
Turborõhuandur on sisselaske plast torus ja kinnitub kahe kruviga. Seda saab puhastada jas õhulugeja puhastusspraiga või selle pidurikettapuhastus vahendiga nagu mainisid, kuna on mõlemad õlisid ja mustust kiiresti lahustav ja ülikiirelt kuivavad vedelikud

Vasta

Mine “Diislid”