Golf 2 MFA temperatuuri näit?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf 2 MFA temperatuuri näit?
Niisiis on mul G2, millel MFA.
Näha on, et ta peaks näitama õli temperatuuri ja välistemperatuuri.
Kangilt nuppu vajutades saab hetkel näha vaid õli tempi, mis näitab kriipse vist (andur ühendamata?). Välistempi ei näita üldse, hüppab sellest positsioonist lihtsalt üle.
Oskab keegi MFA hingeelust rääkida? Kas saab välistempi näidu nn. "sisse lülitada", et ta sealt üle ei hüppaks?
Kuidas õlitemp näitama saada?
Kus need andurid üldse asuvad ja kuhu nende juhtmed jooksma peaksid?
Näha on, et ta peaks näitama õli temperatuuri ja välistemperatuuri.
Kangilt nuppu vajutades saab hetkel näha vaid õli tempi, mis näitab kriipse vist (andur ühendamata?). Välistempi ei näita üldse, hüppab sellest positsioonist lihtsalt üle.
Oskab keegi MFA hingeelust rääkida? Kas saab välistempi näidu nn. "sisse lülitada", et ta sealt üle ei hüppaks?
Kuidas õlitemp näitama saada?
Kus need andurid üldse asuvad ja kuhu nende juhtmed jooksma peaksid?
Viimati muutis argo, 23 Mai 2012, 02:12, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Nii... tundub, et pean ise oma probleemiga hakkama saama...
Üritasin netist probleemile lahendust leida, kuid suht tulutult. G2 + välistemp annab enamasti ikkagi uuemate mudelite probleemide lehed tulemuseks, suht keeruline otsida.
Seega otsisin lihtsalt pinouti kelladele, mille ka leidsin ja hakkasin sealt asja edasi kaevama.
Ühendus kellade ja õli temperatuuri anduri vahel on olemas... seega "---" näit võib tähendada kahte: a. vigased kellad, b. vigane temp. andur. Oskab keegi õlitemperatuuri sensori temperatuuride-takistuse graafikule linki anda? Saaks sensori üle kontrollida.
Mis puudutab välistemperatuuri andurit ja näitu, siis sai tuvastatud, et mingit signaali sinna ei tule. Ühendades aga temp. anduri otsa massi, läheb MFA ilusti välistemperatuuri näidu peale (mitte ei hüppa üle sellest) ja näitab +50 kraadi.
Siit järeldan, et: a. välistemperatuuri andur on otsas, b. juhtmed anduri ja kellade vahel on katki, või c. andurit polegi.
Nüüd siis on põhiküsimus selles, kus G2-l asub välistemperatuuri andur? Hetkel ei tea kust seda otsida... esistange seest seda ei leinud... võimalik, et seda muidugi polegi...
Oskab keegi öelda, milline sensor sinna minna võiks? Kas 171919379A või 357919379 (etka märge G60)? Mis parameetritega see sensor olema peaks ja kas G2-le ka mõne teise mudeli sensor sobiks?
Tahaks need temperatuurinäidud ikkagi ette saada. Jama kui MFA osad funktsioonid ei tööta.
Üritasin netist probleemile lahendust leida, kuid suht tulutult. G2 + välistemp annab enamasti ikkagi uuemate mudelite probleemide lehed tulemuseks, suht keeruline otsida.
Seega otsisin lihtsalt pinouti kelladele, mille ka leidsin ja hakkasin sealt asja edasi kaevama.
Ühendus kellade ja õli temperatuuri anduri vahel on olemas... seega "---" näit võib tähendada kahte: a. vigased kellad, b. vigane temp. andur. Oskab keegi õlitemperatuuri sensori temperatuuride-takistuse graafikule linki anda? Saaks sensori üle kontrollida.
Mis puudutab välistemperatuuri andurit ja näitu, siis sai tuvastatud, et mingit signaali sinna ei tule. Ühendades aga temp. anduri otsa massi, läheb MFA ilusti välistemperatuuri näidu peale (mitte ei hüppa üle sellest) ja näitab +50 kraadi.
Siit järeldan, et: a. välistemperatuuri andur on otsas, b. juhtmed anduri ja kellade vahel on katki, või c. andurit polegi.
Nüüd siis on põhiküsimus selles, kus G2-l asub välistemperatuuri andur? Hetkel ei tea kust seda otsida... esistange seest seda ei leinud... võimalik, et seda muidugi polegi...
Oskab keegi öelda, milline sensor sinna minna võiks? Kas 171919379A või 357919379 (etka märge G60)? Mis parameetritega see sensor olema peaks ja kas G2-le ka mõne teise mudeli sensor sobiks?
Tahaks need temperatuurinäidud ikkagi ette saada. Jama kui MFA osad funktsioonid ei tööta.
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
Välistemperatuuri andur asub vasaku poritiiva küljes stange ääre taga. Läheb seest poolt auku, mis on stange kinnituste aukudest natuke ees pool juhe selle jaoks peaks minema aku ja esitule vahelisest august alla - seal samast, kust suunatule juhe. See --- näit õlitemperatuuri asemel on siis, kui õli temp on alla 50 kraadi, andur ühendamata või ei tööta või kui juhtmed katki või mfa vigane.
Tänud.Markko kirjutas:Välistemperatuuri andur asub vasaku poritiiva küljes stange ääre taga. Läheb seest poolt auku, mis on stange kinnituste aukudest natuke ees pool juhe selle jaoks peaks minema aku ja esitule vahelisest august alla - seal samast, kust suunatule juhe. See --- näit õlitemperatuuri asemel on siis, kui õli temp on alla 50 kraadi, andur ühendamata või ei tööta või kui juhtmed katki või mfa vigane.
Eks nädalavahetusel kisun asja veidi rohkem lahti ja otsin.
Kuna õlitempi kaabel on korras, siis eeldan, et viga anduris. Anduri juba ostsin ära, maksab umbes 100 krooni. Nädalavahetusel vahetan ära ja eks siis annan teada, kas oli kasu või mitte... samuti saab võrrelda takistust uuega.
Leidsin välistempi anduri üles.
Kahjuks on see surnud, mingit voolu ta läbi ei lase. Kaabeldus samas on korras, otsad kokku ühendades on MFA nõus välistempi näidu peale minema ja näitab ilusti 50 kraadi sooja.
Eks vist peab selle 300 krooni välja käima ja uue tellima, kui just keegi ei oska vihjata mõnele alternatiivile... Kui saaks takistuse/temperatuuri graafiku, saaks otsida alternatiive...
Õlitempi andur sai ka vahetatud, eks saab näha, kas see midagi näitama ka hakkab, kui sõitma lähen.
Kahjuks on see surnud, mingit voolu ta läbi ei lase. Kaabeldus samas on korras, otsad kokku ühendades on MFA nõus välistempi näidu peale minema ja näitab ilusti 50 kraadi sooja.
Eks vist peab selle 300 krooni välja käima ja uue tellima, kui just keegi ei oska vihjata mõnele alternatiivile... Kui saaks takistuse/temperatuuri graafiku, saaks otsida alternatiive...
Õlitempi andur sai ka vahetatud, eks saab näha, kas see midagi näitama ka hakkab, kui sõitma lähen.
-
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 09 Jaan 2007, 14:11
- Auto: 2xT3, S13, 4xP80 ...
- Asukoht: Tallinn
Re: Golf2 MFA temperatuuri näit
Vana teema aga kattub minu probleemiga. Kas teemaalgataja sai õige välisõhut anduri kätte ja kõik toimis?
Mis on õige anduri kood: 357919379 või 357919379A? Neist esimene peaks olema -40/+40 ja teine -25/+40. Viimane jääb meie kliimas külma näitamisega küll hätta, aga see selleks. Hetkel mul auto küljes on see A lõpuga variant aga displele kuvab temperatuuri -29...-35. Andur iseeneset nagu töötab, aga näita jumala vale. Seega mõtlesingi äkki on mingi vale andur küljes, mille takistusvahemik vale vms. Originaalis andur vist pärit G3 küljest, aga vahet ei tohiks olla, kui on CE2 süsteem. Ideid?
Edit: just näppisin andurit ja sain mingi väga imeliku takistuse 0,2oomi kõigest. Vb on tester katki. Igatahes kõige huvitavam oli see, et kui panin anduri tagasi pistikusse oli MFA peal näit -17 (sest olin käes soojendanud seda pikalt) ja hakkas kukkuma (õues on külm). Selline tunne nagu tuleks üks eeltakisti panna. Hakkab tunduma, et andur ise on täitsa töökorras.
Mis on õige anduri kood: 357919379 või 357919379A? Neist esimene peaks olema -40/+40 ja teine -25/+40. Viimane jääb meie kliimas külma näitamisega küll hätta, aga see selleks. Hetkel mul auto küljes on see A lõpuga variant aga displele kuvab temperatuuri -29...-35. Andur iseeneset nagu töötab, aga näita jumala vale. Seega mõtlesingi äkki on mingi vale andur küljes, mille takistusvahemik vale vms. Originaalis andur vist pärit G3 küljest, aga vahet ei tohiks olla, kui on CE2 süsteem. Ideid?
Edit: just näppisin andurit ja sain mingi väga imeliku takistuse 0,2oomi kõigest. Vb on tester katki. Igatahes kõige huvitavam oli see, et kui panin anduri tagasi pistikusse oli MFA peal näit -17 (sest olin käes soojendanud seda pikalt) ja hakkas kukkuma (õues on külm). Selline tunne nagu tuleks üks eeltakisti panna. Hakkab tunduma, et andur ise on täitsa töökorras.
Viimati muutis Versus, 03 Apr 2012, 13:23, muudetud 2 korda kokku.