käigud lülituvad raskelt
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
käigud lülituvad raskelt
Kas oleks abi käimarisse õli lisamisest? või äkki on hoovastiku süsteem liiga kulunud? Ja mis õli käigukasti sobiks?
hoovastiku plast detailide vahetud aitab suht hästi. kui tahta paremat tulemust siis tasuks ka need metall munakad uutega asendada.
Väike õpetuse link http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3126584
Väike õpetuse link http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3126584
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Vabandan, kui päris täpselt sellesse teemasse ei lähe, aga on ka käikude lülitumisega probleeme.
Kui mul pärast teise auto slepis vedamist tekkis probleem, et 1. käik ei taha enam sisse minna, seega lähen kohalt enamuse ajast 2. käiguga (õnneks ei ole see eriti raske) ja tagurpidi käik läheb küll sisse kui hooga lüüa, aga kang ei lähe sellesse kohta kuhu ta minema peaks (päris nii kaugele ette ei lähe kui ennem läks) ja suurema hooga tagurdades viskab tagurpidi käigu välja vahel, et kas siis võib ka tegu olla nende jubinate kulumise või purunemisega? Või on hoovastik paigast ära hoopis? Seda viimast kahtlustan ise muidu, sest mul eelmisel autol millagil läks silla remondi käigus hoovastik paigast ära ning tagajärjeks oli, et 1. käiku ei olnud, oli aga kaks 3. käiku. Väike reguleerimine paranadas probleemi, aga kuna ise ei olnud reguleerija ja tuttav, kes tol korral reguleeris enam autodega ei tegele, siis ei oska ise proovida ka. Autoks siis 94 aasta Passat B4 1.8 55 kW ja kastiks 02A.
[Muudetud: 11-9-2009 daff]
Kui mul pärast teise auto slepis vedamist tekkis probleem, et 1. käik ei taha enam sisse minna, seega lähen kohalt enamuse ajast 2. käiguga (õnneks ei ole see eriti raske) ja tagurpidi käik läheb küll sisse kui hooga lüüa, aga kang ei lähe sellesse kohta kuhu ta minema peaks (päris nii kaugele ette ei lähe kui ennem läks) ja suurema hooga tagurdades viskab tagurpidi käigu välja vahel, et kas siis võib ka tegu olla nende jubinate kulumise või purunemisega? Või on hoovastik paigast ära hoopis? Seda viimast kahtlustan ise muidu, sest mul eelmisel autol millagil läks silla remondi käigus hoovastik paigast ära ning tagajärjeks oli, et 1. käiku ei olnud, oli aga kaks 3. käiku. Väike reguleerimine paranadas probleemi, aga kuna ise ei olnud reguleerija ja tuttav, kes tol korral reguleeris enam autodega ei tegele, siis ei oska ise proovida ka. Autoks siis 94 aasta Passat B4 1.8 55 kW ja kastiks 02A.
[Muudetud: 11-9-2009 daff]
mul just ennem oli jama et töötava mootoriga esimene käik sisse ei läinud..ainult siis kui mootor oli välja siis said esimese käiku sisse sõitsid vahetasid käike ja tagasi vahetades ei tulnud eriti ilusti sisse ..mul alguses oli jama siduris..aga noh kui sidur vahetusse saatus nüüd tuli völja et kasti sees palju asju purunenud jne..et täna vaikselt vahetan neid välja ja siis vaatame mis edasi saama hakkabb..
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
No seistes ei lähe ka 1. käik sisse. Kõige paremini läheb 1. käik sisse siis kui olen auto just käima pannud. Ühe võimaluse 1. käigu sisse saamiseks, siis kui muidu ei lähe, avastasin nüüd, et kui kergelt sidurit libistama hakata, siis läheb kerge ragina saatel sisse. Huvitav miks ta niisama siis minna ei taha? Nagu sein oleks vastas kangi liigutamisel 1. käigu kohale (sama asi tagurpidikäiguga), et sedasi kergelt hammasrattaid puutuma saab küll peaaegu kogu aeg lükata, aga sisse ei taha minna.
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 21 Juun 2009, 12:01
- Asukoht: