LUKKU Golf 3 koliseb ja vibreerib teepeal
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
LUKKU Golf 3 koliseb ja vibreerib teepeal
Mure siis selline et sõites tambib esi sillas miskit.
mida kiiremini sõidan seda kõvemini
ka vaba käigul veeredes.
[Muudetud: 12-9-2009 Mafeikin17]
mida kiiremini sõidan seda kõvemini
ka vaba käigul veeredes.
[Muudetud: 12-9-2009 Mafeikin17]
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
Ja siis auto kukkub maha ja saad reaalse kiirenduse o-100 1 sekundi ( parem kui sport autodel):crazy: , heal juhul katkise auto esiosa, halvemal mittu autot( oleneb sellest mis takistus autol ees on ) Edu igaljuhulT6nis2 kirjutas:Laager küll ei tambi,pooltelg samuti. Pakuks et kumm on peetis. Tõsta kordamööda esi ratas maast lahti,anna viiendaga kiirus sada ja vaata mis toimub. Korras rattaga on ainult tuule vuhin,ei mingit vibrat. Unustasin,peale vungi üles võtmist muidugi käik välja lükata.

-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Ei ole küll sellist asja proovinud aga kas see on võimalik?(ei pea nüüd silmas kiirendust vaid kontrollviisi)Monah kirjutas:Ja siis auto kukkub maha ja saad reaalse kiirenduse o-100 1 sekundi ( parem kui sport autodel):crazy: , heal juhul katkise auto esiosa, halvemal mittu autot( oleneb sellest mis takistus autol ees on ) Edu igaljuhulT6nis2 kirjutas:Laager küll ei tambi,pooltelg samuti. Pakuks et kumm on peetis. Tõsta kordamööda esi ratas maast lahti,anna viiendaga kiirus sada ja vaata mis toimub. Korras rattaga on ainult tuule vuhin,ei mingit vibrat. Unustasin,peale vungi üles võtmist muidugi käik välja lükata.:thumbup:
Paistab et seekord T6nis2 ennustus pidas küll paika et rattaga mingi jama, mitte mingite ingel [VW Bot: "Keel korda!"] pukside või stabikakontidega...
[Muudetud: 12-9-2009 onusnooker]
Muidu ei ole midagi imelikku selles, et kui ratas pees, siis ratad üleval kiiruseni sada lasta ja vaadata ratta käitumist, aga ühe kaupa seda ometi teha ei saa, vaid terve esimene ots tuleb korraga üles saada ning mina isiklikult seda vist ei teeks. Oht, et midagi väga valesti võib minna on väga suur.
Tore kuulda, et mure sai lahenduse ja seda õnneks/kahjuks suhteliselt väikste kuludega.
Parimate soovidega Kratt.
Tore kuulda, et mure sai lahenduse ja seda õnneks/kahjuks suhteliselt väikste kuludega.
Parimate soovidega Kratt.
VW Das Auto
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Kui autol on see VW pseudoplokk-differ (koonustega) siis võib ühekaupa ratta kontroll auto tungilt lihtsalt maha vedada. Samas on mul näit. EDS peal ja ei saa millegipärast ka siis silda kontrollida kui 4 ratast on maast lahti (tõstukil) - miskipärast poob esisilla rattad kinni, võtab pöörded maha, hääled samad nagu ABS rakenduks. Pole hakanud ka lähemalt uurima miks see nii on, vahest on midagi peetis.T6nis2 kirjutas:Huvitav,huvitav, miks ühe kaupa seda teha ei saa.Tegu ei olnud ju neljaveolisega. ABS süsteemi korral pole ka mingit meh. ohtu. Ei saa teha sellist kordamööda otsa tõstmist kui on veo jõu kontroll seade autol.
[Muudetud: 13-9-2009 T6nis2]

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi