küsimus vr6 kohta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 175
- Liitunud: 19 Okt 2005, 13:52
- Auto: vw sharan 2,8 aut
- Asukoht: Rakvere/Aseri
küsimus vr6 kohta
vr6 mehed, millist õli soovitaksite panna mootorisse???
ja kas läheb karterisse 5,5L w? =)
Ette tänades
ja kas läheb karterisse 5,5L w? =)
Ette tänades
-
- Moderaator
- Postitusi: 7939
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Kuna mootor on sellest põlvkonnast mil 5w-40 ei kasutatud siis tehasenõue on jah 10W-40 e. poolsünt, täissündi kasutamisega pidi kannatama keti õlitus kuna see ei kleepu piisavalt hästi detailidele (vähemalt nii räägivad targemad).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7939
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Viimati oli BP 5w-40 sees aga olengi kahevahel kas jätkata või minna poolsündi peale, 5w-40 -ga käis küll ilusti ja mingeid anomaaliaid ei esinenud, samuti oli mootor seest täiesti puhas ja kulumisjälgi ei esinenud- kui mootori uuesti kokku saan siis otsustan ära.jurka056 kirjutas:GTI kirjutas:Kuna mootor on sellest põlvkonnast mil 5w-40 ei kasutatud siis tehasenõue on jah 10W-40 e. poolsünt, täissündi kasutamisega pidi kannatama keti õlitus kuna see ei kleepu piisavalt hästi detailidele (vähemalt nii räägivad targemad).
Tänud...aga millist marki sina kasutad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Need numbrid näitavad ju puhtalt sul viskoossust ehk siis voolavust talvel ja suvel kuna tegu on aastaringse õliga. Kui sul on "uus" remonditud mootor võid vabalt panna 5w-40 sünteetilist, kuna mootor on seest puhas. Ta on lihtsalt parema dünaamilise ja kinemaatilise viskoosusega. Vanal suure läbisõiduga mootoriga on see oht, et üleminnes sünt õlile hakkab ta lahti pesema koksi ja kõike seda sadestunud kõntsa, mis põlemisprotsessil tekib (kuna alati ei põle kütus ideaalselt ja Eestis oleva kütuse kvaliteet on kõikunud aastate lõikes...õnneks siiski paremuse poole koguaeg). Lahti hakkab ta pesema seda kõntsa sellepärast, et täissünteetilises õlis on rohkem aktiivselt toimivaid manuseid, mis annabki pikema kasutusea. Ja ega see viskoosus klass ei anna täit tõde, neid standardeid mida jälgida saab on kuskil 10 ringis, nii et head uurimist.GTI kirjutas:Viimati oli BP 5w-40 sees aga olengi kahevahel kas jätkata või minna poolsündi peale, 5w-40 -ga käis küll ilusti ja mingeid anomaaliaid ei esinenud, samuti oli mootor seest täiesti puhas ja kulumisjälgi ei esinenud- kui mootori uuesti kokku saan siis otsustan ära.jurka056 kirjutas:GTI kirjutas:Kuna mootor on sellest põlvkonnast mil 5w-40 ei kasutatud siis tehasenõue on jah 10W-40 e. poolsünt, täissündi kasutamisega pidi kannatama keti õlitus kuna see ei kleepu piisavalt hästi detailidele (vähemalt nii räägivad targemad).
Tänud...aga millist marki sina kasutad?
-
- Huviline
- Postitusi: 175
- Liitunud: 19 Okt 2005, 13:52
- Auto: vw sharan 2,8 aut
- Asukoht: Rakvere/Aseri
jimbo kirjutas:Need numbrid näitavad ju puhtalt sul viskoossust ehk siis voolavust talvel ja suvel kuna tegu on aastaringse õliga. Kui sul on "uus" remonditud mootor võid vabalt panna 5w-40 sünteetilist, kuna mootor on seest puhas. Ta on lihtsalt parema dünaamilise ja kinemaatilise viskoosusega. Vanal suure läbisõiduga mootoriga on see oht, et üleminnes sünt õlile hakkab ta lahti pesema koksi ja kõike seda sadestunud kõntsa, mis põlemisprotsessil tekib (kuna alati ei põle kütus ideaalselt ja Eestis oleva kütuse kvaliteet on kõikunud aastate lõikes...õnneks siiski paremuse poole koguaeg). Lahti hakkab ta pesema seda kõntsa sellepärast, et täissünteetilises õlis on rohkem aktiivselt toimivaid manuseid, mis annabki pikema kasutusea. Ja ega see viskoosus klass ei anna täit tõde, neid standardeid mida jälgida saab on kuskil 10 ringis, nii et head uurimist.GTI kirjutas:Viimati oli BP 5w-40 sees aga olengi kahevahel kas jätkata või minna poolsündi peale, 5w-40 -ga käis küll ilusti ja mingeid anomaaliaid ei esinenud, samuti oli mootor seest täiesti puhas ja kulumisjälgi ei esinenud- kui mootori uuesti kokku saan siis otsustan ära.jurka056 kirjutas:
Tänud...aga millist marki sina kasutad?
Aga mis marki sina paned? ja kas 10w-40`???
Olen omanud erinevaid VR6-si ja enamasti sõidan 10w-40 poolsünteetilisega. Väikse läbisõiduga olen kasutanud ka täis sünteetilist. Õlivahetust teen 10tuhande km pealt, võib olla on see overkill aga mul on lühikesed otsad ka enamasti.
Kui sul varem oli täis sünteetiline (ja mootor on kuiv) siis pane seda edasi, sest sul mootoriläbisõit on üsnagi väike. Aitab vast kah sellise väikse asja ümber niipalju juttu.
[Muudetud: 16-9-2009 jimbo]
Kui sul varem oli täis sünteetiline (ja mootor on kuiv) siis pane seda edasi, sest sul mootoriläbisõit on üsnagi väike. Aitab vast kah sellise väikse asja ümber niipalju juttu.
[Muudetud: 16-9-2009 jimbo]
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Kui vana auto tähendab tingimata suurt läbisõitu(paranda kui valesti aru sain), siis tule vaata minu odomeetrit ja hakka oma mütsi söömaalkeemik kirjutas:no ma võin oma mütsi ära süüa kui see õige on

Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Mis odomeetris nii naljakat on? Muidu mul on ka auto väljastpoolt Eestit tulnud, aga võin täiesti kindlalt väita, et läbisõit on õige, mis muidugi ei tähenda, et seepärast kõigil teistel ka on(enamikul on siiski keritud).
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee