Mure 2,5 tdi mootoriga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mure 2,5 tdi mootoriga
Tere!
Mure siis selline et mootor on uimane.Nagu ei võtaks turbot taha.Turbo peaks korras olema sest kui võtad toru küljest siis puhub tuult kõvasti.Kui võtan õhulugeja juhtme tagand ei muutu midagi.Mootor töötab ikka ilusti edasi ühtlaselt.Ei hakka viskama musta ege põõrded kõikuma.Max kiirus on 130 ja seda kogub ka oma 5 km.
Filtrid kõik vahetatud koos osade vaakum voolikutega.Milles võib viga olla??
Mure siis selline et mootor on uimane.Nagu ei võtaks turbot taha.Turbo peaks korras olema sest kui võtad toru küljest siis puhub tuult kõvasti.Kui võtan õhulugeja juhtme tagand ei muutu midagi.Mootor töötab ikka ilusti edasi ühtlaselt.Ei hakka viskama musta ege põõrded kõikuma.Max kiirus on 130 ja seda kogub ka oma 5 km.
Filtrid kõik vahetatud koos osade vaakum voolikutega.Milles võib viga olla??
antud veakood tähendab, et 6da pihustiga puudub ühendus, siit tunduks, et tegu on passatiga, kuna caravelledel on rida5 mootorid, samas kahtlane natuke see veakood.
ütle meile ka mis remondikoht see oli kus sellist viga 3 nädalaga ära ei suudetud lahendada.
pigem võiks viga otsida hoopis juhtpihustist, kuna iga diagnostika seade ei pruugi viga päris täpselt diagnoosida. Üsna sage viga 2,5 tdi mootoritel on vigane juhtpihusti, ehk see pihusti millel on juhe küljes ja sellel pihustil on sees nõel, mis mõõdab kütuse kogust ja teatab sellest ajule. Sageli jääb see nõel seal kinni ja kütet ei anta peale piisavalt kõigile ülejäänud pihustitele ja masin muutub väga uimaseks. Samuti ei ole taga tossu ega ka muid anomaaliad. Kui mootor kohal ilusti ühtlaselt käib siis jah tasuks viga esialgu otsida sealt, kuigi sinu antud veakood räägib natuke midagi muud.
Ühenda lahti juhtpihusti juhe ja kui mingeid muutusi ei ole, et halvemaks läheb siis on suht tõenäoline, et uut pihustit vaja, see aga maksab uuena päris mitu raha
ütle meile ka mis remondikoht see oli kus sellist viga 3 nädalaga ära ei suudetud lahendada.
pigem võiks viga otsida hoopis juhtpihustist, kuna iga diagnostika seade ei pruugi viga päris täpselt diagnoosida. Üsna sage viga 2,5 tdi mootoritel on vigane juhtpihusti, ehk see pihusti millel on juhe küljes ja sellel pihustil on sees nõel, mis mõõdab kütuse kogust ja teatab sellest ajule. Sageli jääb see nõel seal kinni ja kütet ei anta peale piisavalt kõigile ülejäänud pihustitele ja masin muutub väga uimaseks. Samuti ei ole taga tossu ega ka muid anomaaliad. Kui mootor kohal ilusti ühtlaselt käib siis jah tasuks viga esialgu otsida sealt, kuigi sinu antud veakood räägib natuke midagi muud.
Ühenda lahti juhtpihusti juhe ja kui mingeid muutusi ei ole, et halvemaks läheb siis on suht tõenäoline, et uut pihustit vaja, see aga maksab uuena päris mitu raha
Ma ei tea nüüd kui kanti ma panen, aga minu autol 1,6TD oli sama jama. Vajutan gaasi auto ei taha minna, mootor väga uimane ja kogub kiirust väga aeglaselt, kusjuures maksimum kiirus oli ka 130km/h..
Viga oli minul kütusepumbas mis oli otsi andmas, kui kütusepump ära vahetatud sai, lahenes ka probleem.
Vabandan ette kui midagi väga puuse panin, sest ikkagi 1,6TD ja 2,5TDI mootorid on ikka väga erinevad. Siiski äkki on kasu sulle sellest.
Viga oli minul kütusepumbas mis oli otsi andmas, kui kütusepump ära vahetatud sai, lahenes ka probleem.
Vabandan ette kui midagi väga puuse panin, sest ikkagi 1,6TD ja 2,5TDI mootorid on ikka väga erinevad. Siiski äkki on kasu sulle sellest.