automaatsed tuled
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 12 Mär 2007, 12:19
- Auto: suuskadega jetta
- Asukoht: võsu/päälinn
automaatsed tuled
kuidas teha nii et autol hakkaks tuled põlema automaatselt kui mootor töötab mitte nii et süütega. see peaks käima kuidagi generaatori laadimisega ja dioodidega?
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
See tähendab mida???Wizard kirjutas:õli andurist võtad releele signaali
Kui mootor seisab tuled ei põle ja kui süüde sisse keerata ikka ei põle? Mu keerulise jutu point ,et sama süsteemiga diisel autole panna on see probleem, et talvel aku niigi nigel ja kui tuled süüte sisse keerates juba põlevad koormab selline tegevus akut lisaks ( mul ühel autol oli nii ,et nii kui süüde sees läksid tuled automaatselt põlema ja talvel oli paras peavalu koguaeg. pidi lülitama parkide peale aga teinekord unisena panid ikka ämbrisse. seni kuni eelsüüteküünlad soojenesid oli aku juba ka kärvand

Sry et teemasse enda asjadega vahele lendasin
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
- Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
- Asukoht: Pärnu
kui on passat 98a ja ka muud masinad mis on samasuguse tulelülitiga siis lihtne
aga kui on muud sorti lüliti soovitan mina panna tulede automaatika ploki mis ei ole nii hirm kallis mingi 300-400 eeki aga on kindlasti kindlam kui isearetatud relee süsteem mida on muidugi ka võimalik panna
aga kui on muud sorti lüliti soovitan mina panna tulede automaatika ploki mis ei ole nii hirm kallis mingi 300-400 eeki aga on kindlasti kindlam kui isearetatud relee süsteem mida on muidugi ka võimalik panna
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus
meie hoiame vw elus
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Sellised vist jah 97 + aasta autodel sarnased, vanematel vähe teistsuguse ehitusega. Ok käin vana töökaaslase jutul arutamas teemat, ise pusima ei hakkaVader kirjutas:kui on passat 98a ja ka muud masinad mis on samasuguse tulelülitiga siis lihtne
aga kui on muud sorti lüliti soovitan mina panna tulede automaatika ploki mis ei ole nii hirm kallis mingi 300-400 eeki aga on kindlasti kindlam kui isearetatud relee süsteem mida on muidugi ka võimalik panna

Ehk räägiksid ka, kust sellist plokki saaks? Ja kas ta g3-le ka läheb?Vader kirjutas:kui on passat 98a ja ka muud masinad mis on samasuguse tulelülitiga siis lihtne
aga kui on muud sorti lüliti soovitan mina panna tulede automaatika ploki mis ei ole nii hirm kallis mingi 300-400 eeki aga on kindlasti kindlam kui isearetatud relee süsteem mida on muidugi ka võimalik panna
Talvel tulede põlemine syytega....osad inimesed ergutavad akut niimoodi, et lasevad tuledel enne käivitamist põleda, et akus vool ringi hakkaks käima paremini. Endal pole seda probleemi ja diisli probleemideta käima saanud. Tankil aitas muidugi pisike sutsakas eetrit õhuvõtu avasse:)
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
- Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
- Asukoht: Pärnu
üks koht mis neid plokke müüb on http://www.autoalarm.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
vaja on veel paari dioodi ja isoleeri ning asi toimib
ja seda ploki saab paigaldada mis iganes autole
see plokk ise näeb välja selline
vaja on veel paari dioodi ja isoleeri ning asi toimib
ja seda ploki saab paigaldada mis iganes autole
see plokk ise näeb välja selline
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus
meie hoiame vw elus
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Isearetatud relee õlirõhu pealt on see viga et töötava mootori korral (e. tulelüliti lüliti 2. astmes) ei saa lähitulesid maha keerata et ainult gabariidid põleksid nagu TÜV nõuab, seega on ülalkirjeldatud blokk mõttekam panna, nuputamist vähem.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Ise ma endale seda lollikindlat süsteemi peale ei paneks, et kui mootor käib, alles sis lähevad tuled põlema.
Pigem GOOGELDAKS ning teeks skeemi, kus süüte sisse keeramisel tuled põlema lähevad, ning kui käivitile vool anda, kustuvad ära. Kui käivitile voolu andmine lõpetada, rakendub uuesti esialgne relee ning tuled lähevad põlema.
Selle süsteemi plussid:
Talvel ergutab külmaga akut enne käivitamist (aku eluea pikendamine)
Pimedal ajal sõites, kui peaks midagi juhtuma (gene ei lae või kui mootor seiskub) jäävad tuled põlema.
Tsitaat teisest foorumist:
Pigem GOOGELDAKS ning teeks skeemi, kus süüte sisse keeramisel tuled põlema lähevad, ning kui käivitile vool anda, kustuvad ära. Kui käivitile voolu andmine lõpetada, rakendub uuesti esialgne relee ning tuled lähevad põlema.
Selle süsteemi plussid:
Talvel ergutab külmaga akut enne käivitamist (aku eluea pikendamine)
Pimedal ajal sõites, kui peaks midagi juhtuma (gene ei lae või kui mootor seiskub) jäävad tuled põlema.
Tsitaat teisest foorumist:
Aga miks teha asja nii keeruliselt? Kas poleks lihtsam kasutada võimalust, et süüte sissekeeramisel aetakse tuledele vool peale, kuid käiviti rakendamise ajaks need kustutatakse? Vähemal minu rondil sai seda asja vaadatud põhimõttel: üks või kaks releed juurde panna pole probleem. Seal jookseb võtme alt kahes asendis vool välja. Üks annab pinge välja, kui võti on süüteasendis ning teise kaudu antakse pinge käivitile. Nüüd miks mitte lahendada asi kahe releega, millest üks rakendub süüte sisse keerates (kahe kontaktiga relee) ning laseb pinge peale lähi- ja parktuledele. Teine relee on lahutuvate kontaktidega ning rakendub, kui käiviti töötab ning rakendudes katkestab eelmisele releele antava pingeahela. Tulemuseks variant, kus tuled lähevad põlema süüte rakendudes ning kustuvad käivitamise ajaks Kaugtulede kasutamiseks tuleb siis küll nupust tuled sisse lülitada, kuid selline lahendus oli mu rondil tehase poolt
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Kahe releega on ju lihtne teha selliselt, et tuled kustuvad kui töötamise ajal park peale lülitada. Lähitulede lülitusrelee, mis töötab siis õlirõhu signaali pealt, käib lülituspool läbi 5 otsaga relee kus kabariidi lülitist voolu peale andes ahel katkeb ning lülitus toimib täpselt nii nagu oleks ilma automaatikata, ehk saab panna kabariidid eraldi põlema ning lähituled eraldi põlema pannes saab kasutada ka kaugtulesid. Vb saab ka lihtsamalt, ei viitsi väga süveneda, kuna ei leia automaattuledel eriti mõtet
.
