MURE!: vw passat 1.9 TDI, 81 kw EI käivitu. LUKKU! Vist lah
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Veteran
- Postitusi: 517
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 23 korda
MURE!: vw passat 1.9 TDI, 81 kw EI käivitu. LUKKU! Vist lah
Mure siis selline nagu ülal kirja sai pandud.
Siiani hommikul käivitus kui kellavärk. Päeval kui sai linnavahel sõidetud, ei olnud mingit anomaaliat. Käivitus ja töötas korralikult.
Aga nüüd ainult käiab ... ei luba ka kohe mitte kordagi ...
Ise alguses kahtlustasin et kuna kytust oli vähe, ja siis auto oli pisikese kallaku peal, et siis ei saa kütust. Tõin kytuse paaki, ja ikka ei luba ....
Ideid??
Rainer
[Muudetud: 2-10-2009 Huligaan]
Siiani hommikul käivitus kui kellavärk. Päeval kui sai linnavahel sõidetud, ei olnud mingit anomaaliat. Käivitus ja töötas korralikult.
Aga nüüd ainult käiab ... ei luba ka kohe mitte kordagi ...
Ise alguses kahtlustasin et kuna kytust oli vähe, ja siis auto oli pisikese kallaku peal, et siis ei saa kütust. Tõin kytuse paaki, ja ikka ei luba ....
Ideid??
Rainer
[Muudetud: 2-10-2009 Huligaan]
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
Uuri välja kas kütus tuleb peale. tee pritsekad lahti paar tiiru ja vaata kas hakkab vahelt immitsema v pritsima.. Kui ei hakka, Võta paagist küttepump välja.. Uuri välja, milline + ja milline - .. Võta 1 lisaaku, ja anna vool taha.. Otsapidi lükka ikka pump kütte sisse ja vaata kas annab kütet ette... Igaksjuhuks lisan, et pane pumba otsa voolik,ning sinna otsa pudel.. Kui pump töötab, lööb ta päris hea survega kütust välja, ei taha ju et salong diislist upuks;) alles tna sai sellise probleemiga pead murtud;) tegu oli küll 2003 .a bmw-ga aga sinul võib olla sama viga .
-
- Veteran
- Postitusi: 517
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 23 korda
Niih ... sai siis mootori tööle eetri abil ...
kui käima saab siis käib ... ilusti, ei puterda ega muud ...
Seega kütus tuleb peale .....
Pärast välja suretamist ja tunni poole pärast käivitamist käivitamise aeg on pikk ... seega loodan et tegu on ainult tagasilaskeklappi rikkega .... homme saab see ära vahetatud .... nii just on case ... eks hommikul ole näha, kas ja mismoodi käima saab
...
Aga kõik teistsugused ideed mida kontrollida ja vaadata on teretulnud
Rainer
kui käima saab siis käib ... ilusti, ei puterda ega muud ...
Seega kütus tuleb peale .....
Pärast välja suretamist ja tunni poole pärast käivitamist käivitamise aeg on pikk ... seega loodan et tegu on ainult tagasilaskeklappi rikkega .... homme saab see ära vahetatud .... nii just on case ... eks hommikul ole näha, kas ja mismoodi käima saab

Aga kõik teistsugused ideed mida kontrollida ja vaadata on teretulnud

Rainer
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
-
- Veteran
- Postitusi: 517
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 23 korda
See mõte käis läbi ... Aga sellega on ju pisikene aga .... Kui seisab pärast käimist, siis uuesti käivitamisel on ketramist, st käivitusaeg on pikk.
Eelsüüte küünalde relee teeb häält ja kaitse terve .... ehk, siis ei oskaks sinna seda viga adresseerida ...
Või T6nis2, on ideid mida kontrollida seal selle elektriahelas?
Eelsüüte küünalde relee teeb häält ja kaitse terve .... ehk, siis ei oskaks sinna seda viga adresseerida ...
Või T6nis2, on ideid mida kontrollida seal selle elektriahelas?
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
Kui kahtlustad tagasijooksu klappi(kui see peaks olema) ,pigem kui on ebatihe toite voolik,siis kohe peale käima minemist on näha õhku toite süsteemis. Enne pumpa on mõlemad voolikud ju läbipaistvad. Tihtilugu on õhu lekitaja filtri peal olev tagasijooksu kolmik. Relee teeb plõksu niikuinii. Kaitse on relee ja küünalde vahel. Et veenduda kas ka reaalset voolu tuleb küünaldele,tuleb kontroll lambiga küünla peale tulevat voolu kontrollida.
-
- Veteran
- Postitusi: 517
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 23 korda
Probleem oli vist selles et õhk oli küttesüsteemis. Ja ei suutnud seda välja käiata käivitamisel.
Olen terve päeva katsetanud ja käivitanud - käivitub alati poolest pöördest.
Seega tänud kaasamõtlejatele
Rainer
Olen terve päeva katsetanud ja käivitanud - käivitub alati poolest pöördest.
Seega tänud kaasamõtlejatele

Rainer
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.