LUKKU

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
cesar
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 01 Okt 2009, 22:51
Auto: Golf IV 1.9 TDI 4motion
Asukoht:

LUKKU

Lugemata postitus Postitas cesar »

Milles on asi et teaks korda teha?

[Muudetud: 1-10-2009 cesar]
Viimati muutis cesar, 20 Juun 2010, 22:09, muudetud 1 kord kokku.

cesar
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 01 Okt 2009, 22:51
Auto: Golf IV 1.9 TDI 4motion
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas cesar »

ei tea keegi? sooja mootoriga kaob ära... ma suht uus selles masuudinduses, et ei oska nagu ise viga otsida...
Ja teine asi on see et kütusesüsteemi tuleb kuskilt õhku... Voolikutest on nähe et vahele jooksevad õhumullid... ja siis hakkab pooma..

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Turbo puksid võivad külmalt õli läbi lasta vms. Või võibolla valgub õli kuidagi sisselaskesse seistes. Samas võib ka mõni pihusti veiderdada külmalt. Endal lööb vahest käivitamise hetkel sutsu sinist aga see kaob ära kohe. Ja käivitub väga hästi (81KW TDI).

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Natuke teemast mööda, kuid külmalt käivitades valge toss normaalne?
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

tobimarg kirjutas:Turbo puksid võivad külmalt õli läbi lasta vms. Või võibolla valgub õli kuidagi sisselaskesse seistes. Samas võib ka mõni pihusti veiderdada külmalt. Endal lööb vahest käivitamise hetkel sutsu sinist aga see kaob ära kohe. Ja käivitub väga hästi (81KW TDI).
Turbo puksid peavadki õli läbi laskma kuna võlli ja puksi vahel on lõtk 0,05mm.Omakorda puksi ja korpuse vahel 0,05mm.
Turbol hoiavad õli kolvirõngaga sarnased rõngad.
Tervitades Rein.
Turbo remont ja treimine.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Endal juba ammusest ajast sama jama, et peale pikemat seismist viskab kiirendades alguses sinist, kuid kaob peale veidikese sõitmist ära. Ja käivitades samas mitte midagi, ainult kiirendades. Ise sain võimaliku põhjuse teada lõpuks peale ülemise turbo lõdviku ja alumise lõdviku kontrolli. Alumises polnud õli eriti(näpu sai veits märjaks) kuid ülemises seda jama rohkem koos muu saastaga. Lõpuks sai karteri tuulutust kontrollitud ja selgus, et kui lasta pöörded nii 2500-3000 peale, siis viskab väikeste pritsmetena sealt sisselaskesse ja arvatavasti kui masin seisma jätta, koguneb seda põlemata õli, mis lõdvikusse pritsinud, kusagile veidi rohkem ja siis alguses kiirendades see õli kogus liiga suur ja ongi sinine tagant väljas. Nii et võid kontrollida, ega karterituulutusest seda sinna ei viska. Kuid põhjust miks see nii, ma ei oska öelda, oleks soov isegi teada.
Diesel Power KEEPS ME GOING

cesar
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 01 Okt 2009, 22:51
Auto: Golf IV 1.9 TDI 4motion
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas cesar »

selge tänud... üks tark onu oskas veel öelda et chipitud mootoril pidi see tavaline olema... nii et ma väga enam ei muretse...
aga vaatan ikkagi üle...

cesar
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 01 Okt 2009, 22:51
Auto: Golf IV 1.9 TDI 4motion
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas cesar »

selline jama on nüüd et külmalt kõrgema tuuriga ehk üle 3000 viskab ühe silindri järelt ära... Et arvatavasti üks pihusti jukerdab külmaga... Et küsimus selline et mis ma selle pihustiga ette võtan. Vahetan otsa v terve pihusti vms...?

Vasta

Mine “Diislid”