mure golf 3-ga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
mure golf 3-ga
autoks golf 3 1.8 66 kw .asi järgmine et hommikuti käivitades ei käi mootor hästi.nagu paar silindrit ei töötaks.aga ainult tühikäigul.kui gaasi vajutada mure kaob.ja niivisi mõned minutid.siis hakkab normaalselt käima.kui aga hommiku ei käivita vaid hoopis päeval kui on soojem siis pole probleemi.vahetatud on küünlad, juhtmed, jagaja kaas ja rootor ja süütepool.ma enam ei oska kuskilt otsida viga.
sõbrad aidake!
sõbrad aidake!
Kett maas, kumm katki!
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Annab sooja mootoriga ajule infot mootori hetke temperatuuri kohta, reguleerides sellega tühikäigu klappi ja kütuse hulka.
Kui andur paneb kalossi, siis tegelikult aju annab küttet peale oma suva järgi. Sinu vea kirjeldusest järeldades üritab aju kütust maha/ peale keerata, kuna andur annab infot, et mootor oleks justkui soe/ või siis külm, aga lambda annab teist infot.
Seda seni kuni mootor on üles soojendanud ka lambda anduri, siis hakkab aju vastavalt lambdale juba küttust määrama ja soojalt võib hakkata ka temperatuuri andur uuesti midagi näitma, oli Boraga talvel selline kala.
Ise soovitaks muidugi minna kuhugi diagnosti, saad teada, et kas näkku paneb temperatuuri andur või lambda, aga kuna sul mure ainult külmast peast, siis sellest ka arvamus, et temperatuuri andur.
Kui andur paneb kalossi, siis tegelikult aju annab küttet peale oma suva järgi. Sinu vea kirjeldusest järeldades üritab aju kütust maha/ peale keerata, kuna andur annab infot, et mootor oleks justkui soe/ või siis külm, aga lambda annab teist infot.
Seda seni kuni mootor on üles soojendanud ka lambda anduri, siis hakkab aju vastavalt lambdale juba küttust määrama ja soojalt võib hakkata ka temperatuuri andur uuesti midagi näitma, oli Boraga talvel selline kala.
Ise soovitaks muidugi minna kuhugi diagnosti, saad teada, et kas näkku paneb temperatuuri andur või lambda, aga kuna sul mure ainult külmast peast, siis sellest ka arvamus, et temperatuuri andur.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
ma küll ise hetkel eestis ära aga auto eestis ja ei saa katsetada aga kui jõuan siis teen proovi.diagnostikast rääkides siis helistasin paari kohta ja öeldi vastuseks et sellel masinal on peal väga algeline diagnostika võimalus. et suur tõenäosus on mittemidagi leida.huvitav on just see et miks just tühikäigul lonkab?kui hoida jalga õrnalt vastu gaasipedaali siis on tunda kuidas tühikäigumootor üritab kõigest väest mootorit töös hoida.pedaal käib õrnalt üles -alla.
Kett maas, kumm katki!
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
äran'd jända, mis esindusse, nii vana autoga esindusse ei minda üldjuhul. Ma kirjeldan enda sümptomit, mis hakkab alati peale siis, kui väljas ilmad niiskemad ja külmememad ehk nüüd sügise algul või nii...
Panen auto käima ja siis mõne hetke pärast on tühikäigu häälest ka tunda, et hakkab nagu pisut pisut podisema, toon muutub pisut, siis istun autosse ja vajutan gaasipedaali ja hoian ntx pöördeid 1500 peal või ükskõik mis pöörde peal siis masin hakkab istumise all värisema ja urrama justnagu oleks mootor sünkroonist väljas. Mina pole siiamaani lahendust leidnud, kõik on vahetatud, diagnostika oli puhas leht, kütus on korralik õli uus jne jne aga ikkagi. Juhul, kui sul sama jama siis seda viga võibki jääda vist otsima, ise vist kaldun arvama, et tegemist võib olla jagaja kaane ja rootori vahelise kontaktide probleemiga mis hommikul või esmakäivitamisel on niisked, proovin üks hommik enne ära kuivatada kaane seest ja siis näis kas on asi ehk selles
Panen auto käima ja siis mõne hetke pärast on tühikäigu häälest ka tunda, et hakkab nagu pisut pisut podisema, toon muutub pisut, siis istun autosse ja vajutan gaasipedaali ja hoian ntx pöördeid 1500 peal või ükskõik mis pöörde peal siis masin hakkab istumise all värisema ja urrama justnagu oleks mootor sünkroonist väljas. Mina pole siiamaani lahendust leidnud, kõik on vahetatud, diagnostika oli puhas leht, kütus on korralik õli uus jne jne aga ikkagi. Juhul, kui sul sama jama siis seda viga võibki jääda vist otsima, ise vist kaldun arvama, et tegemist võib olla jagaja kaane ja rootori vahelise kontaktide probleemiga mis hommikul või esmakäivitamisel on niisked, proovin üks hommik enne ära kuivatada kaane seest ja siis näis kas on asi ehk selles
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
nujaa ei ole minul kaa see asi õige.varem ta ju nii ei teinud.ta kolm aastat minu käes olnud ja viga hakkas pihta eelmine talv.suvel ei saanud nagu veast arugi aga nüüd jahedate ja vihmaste imadega viga jälle olemas.vahetatud süütepoolist rootorini.aru ma ei mõista mis jama temaga on.kaane viga vaevalt et on.
Kett maas, kumm katki!
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
ehk täpsemalt mis, ma arvan et kui pritsepeaga midagi oleks siis oleks see probleem nii sooja kui külma motoga.
Muidugi praegu tekkis mul pöörane mõte, et kuna nüüd külmal perioodil jätad auto seisma eks siis soojus lõpuks kondenseerub mingil määral sisselaskesse vee kujul ja kui hommikul käima paned viskab pisut vett ja küttesegu segamini ja puterdab niikaua kuni vesi on lännu lõpuks ja mootor kergelt soojenema hakkab...loll mõte küll aga ehk võimalik
Muidugi praegu tekkis mul pöörane mõte, et kuna nüüd külmal perioodil jätad auto seisma eks siis soojus lõpuks kondenseerub mingil määral sisselaskesse vee kujul ja kui hommikul käima paned viskab pisut vett ja küttesegu segamini ja puterdab niikaua kuni vesi on lännu lõpuks ja mootor kergelt soojenema hakkab...loll mõte küll aga ehk võimalik
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
jah tõsi nii tahhokas teeb, minul vähemalt tegi kui hallikas pekkis oli, samuti suri lambist välja keset sõitu ja käima ei läinud mõni aegmürr kirjutas:vot halliandur...vahetamata ta on aga on see selle viga vot ei oska öelda.möni räägib et kui halli andur oleks siis tahhoka seier pidi ringi lendama.lambinumbreid näitama.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
sa mõtled lukuvasteid, neid mis piilari küljes on, see kuhu ukse mehhanism lukustub? 2000 tükihind, ma soovitan sul pigem minna romulasse ja mõnelt maha kruvida ja ongi olemas. j amis puutub uste jamamisse siis mina juba tegin välispidise hoolduse ära, laiali ei hakanud lammutama, kuigi ideallis peaks, aga siiski WD-40 ujuta üle ja puhasta ära siis rohkem garantiid et töötab Oluline on just et see lukustushammas mis ümber sõrme lukustub et see liiguks ilusti ja takistuse vabalt, minul igatahes WD-40 aitas mul lukud käivad nagu tehase omad, lausa klõpsuga 
[Muudetud: 28-10-2009 EliteSoldier]

[Muudetud: 28-10-2009 EliteSoldier]
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
see kondenseerumise mõte on hea aga siis peaks seda vett seal ikka terve kannu täis olema.vahest ikka 5 minutit puterdab enne kui ühtlaselt käima jääb.toon näite et mul teisel masinal on klapisääretihendid kutud ja ööga koguneb öli kolvi peale.hommiku käivitades sinine pahvak tulemuseks.see kestab u.5 sekundit.siis õli põletatud ja suits kaob.et siis....palju seal vett peab olema et 5 minutit seda sumpa kudu välja ajada
Kett maas, kumm katki!
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
No sel juhul võib vedru olla, ka jah põhjuseks aga esmalt kui vahetamiseni sul aega on tee mis suudad et see lukusti liiguks maksimaalselt vabalt, siis väsinud vedrul ka kergem liigutada tedamürr kirjutas:ei ma mõtlen seda mehhanismi just.viga miks kinni jäävad pidi olema ära väsinud vedru.vastab see tõele ei tea.tegelt ma pole uurinud ka kui suur töö see küljest kruvimine on.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]