Passat 3B õõtshoobade vahetamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 04 Mär 2009, 07:52
- Auto: VW Passat B5.5, 02a. 1.9 TDI@74 kW
- Asukoht: Pärnu/maa, (Tallinn)
Passat 3B õõtshoobade vahetamine
Ülevaatus näitas, et ülemised õõtshoovad paremal kui vasakul läbi, samuti vasem alumine "lõtkub". Uurisin veidi olukorda ja esialgu plaanis vahetada välja siis mõlema poole ülemised õõtshoovad - soovitati mõlemal poolel koos vahetada, siis ühtlane kulumisaste, kuigi vasakpoolsed pole kõige hullemad.
Küsimus, kas eelistada vanade taastamist või asendada lemförderi toodanguga? Kas on mõistlik/võimalik vahetada vaid ülemised õõtshoovad?
Oskate Pärnus soovitada kohta, kust abi saaks ja mis selline lõbu maksma võiks minna?
[Muudetud: 26-10-2009 jmets]
Küsimus, kas eelistada vanade taastamist või asendada lemförderi toodanguga? Kas on mõistlik/võimalik vahetada vaid ülemised õõtshoovad?
Oskate Pärnus soovitada kohta, kust abi saaks ja mis selline lõbu maksma võiks minna?
[Muudetud: 26-10-2009 jmets]
lase taastada ja mitte 1 või 2 vaid kõik 8 korraga, lisaks rooliotsad ja tee sillastend ning sõidad jupp aega muretult.
Kui vahetad 1 või 2 siis paari nädala pärast teed jälle uue postituse, et mis ma teen.
Sellel autol tehakse seda korraga, kui sulle tundub, et osad on head, siis see on näilik ja mõne nädala jooksul vaja neid hakata vahetama
Kui vahetad 1 või 2 siis paari nädala pärast teed jälle uue postituse, et mis ma teen.
Sellel autol tehakse seda korraga, kui sulle tundub, et osad on head, siis see on näilik ja mõne nädala jooksul vaja neid hakata vahetama
see 3 kilo midagi kpl. kestab heal juhul kevadeni, kui sedagi.
Olen näinud seest nende ehitust ja tekib küsimus, milleks neid üldse tehakse kui selline on nende ehitus.
korralik taastamine koos rooliotstega kusagil 2 kilo ümber.
kes teab milline on sarniiri ehitus, siis sellele väike näide:
Nimelt olen näinud odava otsa alumist õõtshooba mis pandi autole alla ja kuu aja pärast tuli klient tagasi, et nüüd mingi ull kolks sees.
Sarniiri nn. munakas ei olnud kuuli kujuga vaid koonuse vastaspoolt oli kanti lõigatud ja see kõik topitud plastik pesadesse. Selle kuu ajaga oli see kandilise peaga munakas end plastist läbi söönud ja oli ka alumiinium hoova korpusest end läbi söönud. Inimene tuli siis oli õõtshoob lihtsalt koonusel kaelas (vast saate aru mu mõttest).
Minumeelest neid s*tanikerdusest komplekte ei tohiks üldse müüa euroopas aga tundub, et raha teeb imet ja siiski saab!
[Muudetud: 26-10-2009 alts20]
Olen näinud seest nende ehitust ja tekib küsimus, milleks neid üldse tehakse kui selline on nende ehitus.
korralik taastamine koos rooliotstega kusagil 2 kilo ümber.
kes teab milline on sarniiri ehitus, siis sellele väike näide:
Nimelt olen näinud odava otsa alumist õõtshooba mis pandi autole alla ja kuu aja pärast tuli klient tagasi, et nüüd mingi ull kolks sees.
Sarniiri nn. munakas ei olnud kuuli kujuga vaid koonuse vastaspoolt oli kanti lõigatud ja see kõik topitud plastik pesadesse. Selle kuu ajaga oli see kandilise peaga munakas end plastist läbi söönud ja oli ka alumiinium hoova korpusest end läbi söönud. Inimene tuli siis oli õõtshoob lihtsalt koonusel kaelas (vast saate aru mu mõttest).
Minumeelest neid s*tanikerdusest komplekte ei tohiks üldse müüa euroopas aga tundub, et raha teeb imet ja siiski saab!
[Muudetud: 26-10-2009 alts20]
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 04 Mär 2009, 07:52
- Auto: VW Passat B5.5, 02a. 1.9 TDI@74 kW
- Asukoht: Pärnu/maa, (Tallinn)
Veebis hakkas silma ca 5K maksev silla remondikomplekt. Kui uurisin tootja ja garantii kohta, sain vastuseks, et garantii on 1 a, kuid hõlmab ainult purunemist, mitte kulumist. Lisakommentaarina mainiti, et sellise raha eest polegi paremat tahta. Odavama otsa juppe ei riski panna, kallimate puhul ulatub vahetuse eelarve ca 12K ligi, mis on hetkel liig. Sellest ka soov töö osaliselt korralike juppidega ette võtta.
Kas korralik taastamine koos rooliotstega kusagil 2 kilo ümber sisaldab ka osade eemaldamist/paigaldamist? Oleks huviline olemas, kes 2 kilo eest töö ette võtaks, oleksin homme auto ja sularahaga platsis.
Kas korralik taastamine koos rooliotstega kusagil 2 kilo ümber sisaldab ka osade eemaldamist/paigaldamist? Oleks huviline olemas, kes 2 kilo eest töö ette võtaks, oleksin homme auto ja sularahaga platsis.
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 04 Mär 2009, 07:52
- Auto: VW Passat B5.5, 02a. 1.9 TDI@74 kW
- Asukoht: Pärnu/maa, (Tallinn)
Mis on töö suurusjärk? Arvestama peab ka ilmselt sellega, et taastamise ajaks jääb auto tõstukile ja hoiab tõstuki kinni.
Aga miks mitte vahetada vaid ülemisi õõtsasid? Kas tehnoloogiliselt on võimalik vahetada ülemised alusmistest sõltumatult või eeldab see ka alumiste lahtikiskumist (mõistlik kohe ka nood vahetada). Alumised on 2x kallimad kui ülemised, seega jätaksin nood hea meelega hetkel tegemata.
Aga miks mitte vahetada vaid ülemisi õõtsasid? Kas tehnoloogiliselt on võimalik vahetada ülemised alusmistest sõltumatult või eeldab see ka alumiste lahtikiskumist (mõistlik kohe ka nood vahetada). Alumised on 2x kallimad kui ülemised, seega jätaksin nood hea meelega hetkel tegemata.
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Saab jah eraldi ka neid vahetada, aga siis tekib küsimus, et miks seda üldse tegema hakkatakse?
Olen isegi vahetanud ühe õõtsa ja sealt mingi puksi jne. Lõpp kokkuvõte oli selline, et klient sai püsikliendiks, kuna ei saanud aru, et need ülejäänud kulunud asjad hakkavad kohe neid uusi võis siis taastatuid lõhkuma. Ja tööd on ikkagi peaaegu sama palju, nüüd pead selgeks tegema, kas tahad kuus kaks korda tõstukil rippuda ja maksta, või ripud korra ja sõidad muretult... Korraga läheb kallimaks muidugi, aga kas see ükshaaval möllamine tasub pikemas perspektiivis ära. Selles on küsimus.
Ja samas taastatud ja uue jupi teema jätkuks: olen ka mina neid lahanud, nii uusi mis katki läinud kui ka taastatuid... Pole erilist vahet näinud veel. Ja see millest alts20 kirjutas, no sorry, aga ei usu, et selline asi saab võimalikuks Meyile või siis Lemförderi toodangu puhul, kuna Meyile näiteks toodab ka tehastele A osasid ja minu meelest, mingist koolitusest meelde jäänud, on ka Lemförder tehase pool tunnustatud B osa tootjana. Aga eks kõik paneb hind, sest need kaks mainitut maksavad ka natuke rohkem.
Olen isegi vahetanud ühe õõtsa ja sealt mingi puksi jne. Lõpp kokkuvõte oli selline, et klient sai püsikliendiks, kuna ei saanud aru, et need ülejäänud kulunud asjad hakkavad kohe neid uusi võis siis taastatuid lõhkuma. Ja tööd on ikkagi peaaegu sama palju, nüüd pead selgeks tegema, kas tahad kuus kaks korda tõstukil rippuda ja maksta, või ripud korra ja sõidad muretult... Korraga läheb kallimaks muidugi, aga kas see ükshaaval möllamine tasub pikemas perspektiivis ära. Selles on küsimus.
Ja samas taastatud ja uue jupi teema jätkuks: olen ka mina neid lahanud, nii uusi mis katki läinud kui ka taastatuid... Pole erilist vahet näinud veel. Ja see millest alts20 kirjutas, no sorry, aga ei usu, et selline asi saab võimalikuks Meyile või siis Lemförderi toodangu puhul, kuna Meyile näiteks toodab ka tehastele A osasid ja minu meelest, mingist koolitusest meelde jäänud, on ka Lemförder tehase pool tunnustatud B osa tootjana. Aga eks kõik paneb hind, sest need kaks mainitut maksavad ka natuke rohkem.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
ma ju polegi väitnud, et Meyle ja Lemförder toodanguga sellist jama oleks. Neid komplekte ju päris 3 kiloga keegi ei paku ka.woody kirjutas:Saab jah eraldi ka neid vahetada, aga siis tekib küsimus, et miks seda üldse tegema hakkatakse?
Olen isegi vahetanud ühe õõtsa ja sealt mingi puksi jne. Lõpp kokkuvõte oli selline, et klient sai püsikliendiks, kuna ei saanud aru, et need ülejäänud kulunud asjad hakkavad kohe neid uusi võis siis taastatuid lõhkuma. Ja tööd on ikkagi peaaegu sama palju, nüüd pead selgeks tegema, kas tahad kuus kaks korda tõstukil rippuda ja maksta, või ripud korra ja sõidad muretult... Korraga läheb kallimaks muidugi, aga kas see ükshaaval möllamine tasub pikemas perspektiivis ära. Selles on küsimus.
Ja samas taastatud ja uue jupi teema jätkuks: olen ka mina neid lahanud, nii uusi mis katki läinud kui ka taastatuid... Pole erilist vahet näinud veel. Ja see millest alts20 kirjutas, no sorry, aga ei usu, et selline asi saab võimalikuks Meyile või siis Lemförderi toodangu puhul, kuna Meyile näiteks toodab ka tehastele A osasid ja minu meelest, mingist koolitusest meelde jäänud, on ka Lemförder tehase pool tunnustatud B osa tootjana. Aga eks kõik paneb hind, sest need kaks mainitut maksavad ka natuke rohkem.
Minu jutt käis nende 3 kiloste noname kpl. kohta mida päris palju viimasel ajal liikuma hakkand.
Muide Lemförder on enamuse markide originaalosatootja seal hulgas ka BMW ja sellised ning Lemförderi kvaliteedis pole mõtet kahelda
Sulle Tõnis2 on mul pakkuda üks Statoili stardikas ja edasi vast oskad ise sellega toimetada sinu kogemuste juures .
Jussikese suunas pole sul küll mõtet sõna võtta, kuna tema kogemuste ja teadmiste kõrval pole sina Tõnis2 küll mitte midagi elus näinud.
Sageli huvitab mind ja ilmselt ka paljusid teisi foorumi kasutajaid, et millega meie armas Tõnis2 üldse tegeleb päriselus. Autodest ta küll midagi ei tea, võõrkeeltest ja sellisest on ta ka üsna kauge. Minule tundub justkui oleks tegu kuskil kapa kohila laseaias töötava logopeediga, kellel on tähelepanu vajadus, kes peab igas teemas lalisema, olgugi ta ise absull teemat ei valda aga alati peab ta oma sõna sekka ütlema. Kui mõni teema tundub talle eriti võõras, kuhu ta isegi oma geniaalse tarkust täis ajuga ei suuda midagi utoopilist juurde toota siis ikka mõne puuduva tähe või mõne võõrkeelse sõna kallal midagi siiski oskab öelda. Peaasi, et saaks igas 10 esimeses teemas iga õhtu sõna sekka öelda, tuleb tal kohe parem uni. Ehtne logopeed, kes sõidab iga päev oma ventoga ringi, vahel vaatab pealt kui mõni külamees ta masinat putitab, päeval nähtu põhjal õhtuti oma tarkusi teistele siin jagab ja hommikul kõike seda otsast alustab.
Saa mees ükskord aru, et su kommentaarid ei ole vajalikud, mis on reeglina valed või sootuks teisest teemast. Sageli oleks targem suu kinni hoida, lugeda teisi teemasid, saaksid siit ehk mõne kasuliku teadmisegi oma pagasisse juurde, jätaksid endast sootuks parema mulje ja oleksid ka paljudele oma sõpradele sootuks parem mees.
Tõesti küll, on siin foorumis 1-2 teemat kus su kommentaar oli väga asjakohane ja õige ja hetkeks hakkas tunduma, et soh.. mees areneb ja asi hakkab paremuse poole liikuma aga järgmisel õhtul kui olid taas oma päevased toimetused ära teinud langesid jälle sinna samasse kust olid tõusnud.
Sry teema algataja suhtes ja loodan, et mees saab lõpuks aru ja parandab ennast. ps kaudu seda talle selgeks teha ei ole siiani õnnestunud
Jussikese suunas pole sul küll mõtet sõna võtta, kuna tema kogemuste ja teadmiste kõrval pole sina Tõnis2 küll mitte midagi elus näinud.
Sageli huvitab mind ja ilmselt ka paljusid teisi foorumi kasutajaid, et millega meie armas Tõnis2 üldse tegeleb päriselus. Autodest ta küll midagi ei tea, võõrkeeltest ja sellisest on ta ka üsna kauge. Minule tundub justkui oleks tegu kuskil kapa kohila laseaias töötava logopeediga, kellel on tähelepanu vajadus, kes peab igas teemas lalisema, olgugi ta ise absull teemat ei valda aga alati peab ta oma sõna sekka ütlema. Kui mõni teema tundub talle eriti võõras, kuhu ta isegi oma geniaalse tarkust täis ajuga ei suuda midagi utoopilist juurde toota siis ikka mõne puuduva tähe või mõne võõrkeelse sõna kallal midagi siiski oskab öelda. Peaasi, et saaks igas 10 esimeses teemas iga õhtu sõna sekka öelda, tuleb tal kohe parem uni. Ehtne logopeed, kes sõidab iga päev oma ventoga ringi, vahel vaatab pealt kui mõni külamees ta masinat putitab, päeval nähtu põhjal õhtuti oma tarkusi teistele siin jagab ja hommikul kõike seda otsast alustab.
Saa mees ükskord aru, et su kommentaarid ei ole vajalikud, mis on reeglina valed või sootuks teisest teemast. Sageli oleks targem suu kinni hoida, lugeda teisi teemasid, saaksid siit ehk mõne kasuliku teadmisegi oma pagasisse juurde, jätaksid endast sootuks parema mulje ja oleksid ka paljudele oma sõpradele sootuks parem mees.
Tõesti küll, on siin foorumis 1-2 teemat kus su kommentaar oli väga asjakohane ja õige ja hetkeks hakkas tunduma, et soh.. mees areneb ja asi hakkab paremuse poole liikuma aga järgmisel õhtul kui olid taas oma päevased toimetused ära teinud langesid jälle sinna samasse kust olid tõusnud.
Sry teema algataja suhtes ja loodan, et mees saab lõpuks aru ja parandab ennast. ps kaudu seda talle selgeks teha ei ole siiani õnnestunud
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Ma isegi ei vaevu enam vaidlema. Tõnise suhtes õigus sul. Ise ka ei ole just ajuhiiglane, aga ma katsun teemades, mida ma üldse ei valda, vait olla.
Aga jah alts 20, mainis ära ka muuseas, et meyle ja lemförder on kallid. Muidugi ei pidanud ma silmas neid 3 kiloseid asju. Esimene minu post siin teemas oli selle eesmärgiga, et juhtida tähelepanu valmis asjadele, mitte hakkata oma pead vaevama otsinguga, et kes taastaks.
Olen näinud ka taastatud asja, mille tagajärjel sain ma vahetada kogu A6 juhipoolse külje, kuna ratas otsustas koostöös käändteljega oma teekonda alustada.
Olid taastatud asjad. Ei ütle, et kõik sellist saasta teevad. Kindlasti on ka väga häid mehi.
ÄT anti555, see ongi selline kahtlane toodang, millest siin alts 20 hoiatab.
Aga jah alts 20, mainis ära ka muuseas, et meyle ja lemförder on kallid. Muidugi ei pidanud ma silmas neid 3 kiloseid asju. Esimene minu post siin teemas oli selle eesmärgiga, et juhtida tähelepanu valmis asjadele, mitte hakkata oma pead vaevama otsinguga, et kes taastaks.
Olen näinud ka taastatud asja, mille tagajärjel sain ma vahetada kogu A6 juhipoolse külje, kuna ratas otsustas koostöös käändteljega oma teekonda alustada.
Olid taastatud asjad. Ei ütle, et kõik sellist saasta teevad. Kindlasti on ka väga häid mehi.
ÄT anti555, see ongi selline kahtlane toodang, millest siin alts 20 hoiatab.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!