Olen siin palju ringi surfand ja on ennast hakanud huvitama nö. stretch rehvid.Võtke heaks , või pange pahaks.Leidsin siis ühe huvitava lehekülje , kus pildid ka juures. http://www.tyrestretch.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk pakub kellelegi huvi.Samas uuriks ka kohe , et kus Tallinnas oleks mõni hea töökoda , kus saaks stretchiga rehve peale panna.Ise käisin ühes töökojas , kus kutt ütles ,et "see pole ju normaalne!" ja saatis mind uksest välja.Ühesõnaga otsiks oskajaid vendasid selle töö peale.
Ja üks rehvikalkulaator ka igaksjuhuks. http://www.miata.net/garage/tirecalc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
no midagi sellist , jah.Kogu asja võib kokku võtta nii , et kitsas rehv+lai velg=stretchiga rehv.Minu teada hakati seda kasutama , et rehv koopasse ei käiks.Nüüd on lisandunud ka välimuse apgreidimine.
Lihtsad poisid paigaldavad kitsast rehvi laia velje peale propaani või muu kergesti süttiva gaasiga - rehv pannakse peale, ääre alt pihustatakse gaasi sisse ja süütatakse, see tekitab õhurõhu järsu muutuse ning lööb rehvi peale. Põnev vaatepilt iseenesest
samas peab alati kartma seda , et ühel hetkel rehvi lihtsalt lõpetab töö suure litakaga. http://www.volksforum.com/forum/showthr" onclick="window.open(this.href);return false; ... ge=7&pp=20
Mõttetu teema suht, rehv peab ikka laiem olema kui velg, siis ei saa seda nii kergelt enam kriimustada, kui näiteks "naisele" sõita annad. Vb olen ma vanamoodne ka:thumbdown:
Heiki mina arvasin ka, et ei saa kiirustada jne ega NAISELE sõita anda.
Aga yhe sõbra näitel, kellel 18" velg all ja rehv 35 kõrge ning rehv vist 215 peal 8,5 tollisel veljel. Arvasin, et pole võimalik sõitagi jne. Kuigi vastupidi, saab ka linnas sõita kuidas ise tahad, ei juhtu veljega midagi ega ka rehviga, yle poole aasta nii sõitnud ja siiani kõik ok. Veel enam, et tal naine sõidab ka ning veel tihti:D
Kogematta ka sõitis äärekivi vastu, aga kas juhtus midagi? Õnneks ei, vaid kriipis õrnalt velge, mis piseim asi:)
Aga ingli [VW Bot: "Keel korda!"] ilus on kyll:D
Ja mõtle, saad auto väga madalaks ajada samuti suure veljega:)
endal oli kah 9 laiad veljed ja peale veenitatud rehv 215/40/16
vaga ilus kuid jah kui sõita normaalselt siis ei juhtu veljega midagi ma olen hullemaid asju näinud nendel kelle rehv veljeäärest väljas ja ikka velg jumala kriimustatud jne:)
nii et ootame suve ja siis ma tahan tagasi endale ikka selle teema teha:D
Meie teedel pole oluline, kas on venitatud rehv või mitte. kui on laiem velg,siis otsib ta siin kartulivagude vahel ka normaalse rehviga oma rada.17 tollistega on juba päris kõva teeotsija-omad kogemused.
Rehvi pealesaamise osas võib ka Evensi käest küsida, banneril ju nende reklaam, ehk saavad siukse pulliga kah hakkama.
Ok vb teil isegi õigus, aga kuidas see mõjutab rehvi? Näiteks tema kulumist? Kas rehv on ikka niiüelda "täistallaga" maas?
Aga jah ma ikka vanamoodne:)
Tehases on antud rehvile, kindel kuju ja kindel velje mõõt millele ta peaks peale minema, et tema kulumine oleks optimaalne ja pidamine parim. Aga kui sa nüüd ajad ta oma "kujust" välja selle strechimisega, siis kas ta kulub ühtlaselt ja kas ka pidamine enam see on?. Aga noh, kindel pauk, et mina oma rehvidega nii ei tee. Ja seda ütlen ka, et tegelikult näeb suht lahe välja küll:smilegrin:
Heiki007 kirjutas:Tehases on antud rehvile, kindel kuju ja kindel velje mõõt millele ta peaks peale minema, et tema kulumine oleks optimaalne ja pidamine parim. Aga kui sa nüüd ajad ta oma "kujust" välja selle strechimisega, siis kas ta kulub ühtlaselt ja kas ka pidamine enam see on?. Aga noh, kindel pauk, et mina oma rehvidega nii ei tee. Ja seda ütlen ka, et tegelikult näeb suht lahe välja küll:smilegrin:
Heiki, tänavarehvina igapäevasõidus on pidamist kyll, ega see polegi mõeldud ringraja kus vaja erilist pidamist:D
Ja näiteks sõbral on pidanud rehvid venitatuna pareminigi vastu, kui mitte venitatuna:D
Aga eks ta ole, iga inimene sellisi endale alla ei taha. Mõte tundub hullem, kui asi tegelt on.
Kitsast rehvi saab peale 2'l viisil, üks oli siis see break clean'i vms. seotud meetod ja teine on suru õhuga. Nimelt on üks spetsiaalne balloon mis lastakse õhku täis ja sipannakse rehvi serva ja velje vahele. Igas korralikus rehvidega tegelevas töökojas on see olemas. Kadaka tee autoeksperdis näiteks.
Ise seda stretchi ei harrastaks, va. juhul kui laiem rehv käib vastu koopaäärt ja muud võimalust ei ole kui panna kitsam rehv.
Rehvi venitamine on praegusel ajal (majanduslikus mõttes) üks säästmise variant ka... Kui laiade velgede ostmisele liiga palju kulub, siis kitsama rehviga võib jällegi raha kokku hoida Mõistlikkuse piires venitatud rehvid näevad minu arvates väga head välja.
Kulumise kohta ei oska midagi öelda, aga venitatud rehvi korral on rehvi küljed jäigemad, kui õiges mõõdus rehvi korral. ehk siis kurvides vähem paindumist vms (mis peaks eelis olema?). Kuid pidamine kaob "kriitilisel" hetkel varem ära (mis on halb...kui just driftimisega ei tegele).
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
Heiki007 kirjutas:Tehases on antud rehvile, kindel kuju ja kindel velje mõõt millele ta peaks peale minema, et tema kulumine oleks optimaalne ja pidamine parim. Aga kui sa nüüd ajad ta oma "kujust" välja selle strechimisega, siis kas ta kulub ühtlaselt ja kas ka pidamine enam see on?. Aga noh, kindel pauk, et mina oma rehvidega nii ei tee. Ja seda ütlen ka, et tegelikult näeb suht lahe välja küll:smilegrin:
Heiki, tänavarehvina igapäevasõidus on pidamist kyll, ega see polegi mõeldud ringraja kus vaja erilist pidamist:D
Ja näiteks sõbral on pidanud rehvid venitatuna pareminigi vastu, kui mitte venitatuna:D
Aga eks ta ole, iga inimene sellisi endale alla ei taha. Mõte tundub hullem, kui asi tegelt on.
Fakt selle asja juures on see, et rehvi tootja on ette näinud oma rehvile teatud velje laiuste vahemiku. Sellest vahemikust välja minnes kasutatakse rehvi mittesihtotstarbeliselt ning tootja ei vastuta enam millegi ees. Kui mõni autotootja tahab oma mõnele mudelile sokutada alla "venitatud olekus" rehve, siis on see rehvide tootjaga kooskõlastades täitsa võimalik. Ajaloos on ka selliseid näiteid olemas kus koostöös rehvide tootjaga on seda tehtud. Näiteks Chevrolet on pannud P255/50R16 suuruses rehvi 16x9.5" veljele, mis on 0.5" laiem kui selles mõõdus rehvile muidu lubatud. BMW on aga osade M3 mudelitega teinud vastupidist - pannud veljele lubatust laiema rehvi. Kõike seda on tehtud auto ja rehvi tootja koostööna
PS. venitatud seinaga rehv võib näiteks äkkpidurduse ajal lõhkeda - muidugi võib mõtelda, et ega minuga niikuinii ei juhtu:dork:
Heiki007 kirjutas:Tehases on antud rehvile, kindel kuju ja kindel velje mõõt millele ta peaks peale minema, et tema kulumine oleks optimaalne ja pidamine parim. Aga kui sa nüüd ajad ta oma "kujust" välja selle strechimisega, siis kas ta kulub ühtlaselt ja kas ka pidamine enam see on?. Aga noh, kindel pauk, et mina oma rehvidega nii ei tee. Ja seda ütlen ka, et tegelikult näeb suht lahe välja küll:smilegrin:
Heiki, tänavarehvina igapäevasõidus on pidamist kyll, ega see polegi mõeldud ringraja kus vaja erilist pidamist:D
Ja näiteks sõbral on pidanud rehvid venitatuna pareminigi vastu, kui mitte venitatuna:D
Aga eks ta ole, iga inimene sellisi endale alla ei taha. Mõte tundub hullem, kui asi tegelt on.
Fakt selle asja juures on see, et rehvi tootja on ette näinud oma rehvile teatud velje laiuste vahemiku. Sellest vahemikust välja minnes kasutatakse rehvi mittesihtotstarbeliselt ning tootja ei vastuta enam millegi ees. Kui mõni autotootja tahab oma mõnele mudelile sokutada alla "venitatud olekus" rehve, siis on see rehvide tootjaga kooskõlastades täitsa võimalik. Ajaloos on ka selliseid näiteid olemas kus koostöös rehvide tootjaga on seda tehtud. Näiteks Chevrolet on pannud P255/50R16 suuruses rehvi 16x9.5" veljele, mis on 0.5" laiem kui selles mõõdus rehvile muidu lubatud. BMW on aga osade M3 mudelitega teinud vastupidist - pannud veljele lubatust laiema rehvi. Kõike seda on tehtud auto ja rehvi tootja koostööna
PS. venitatud seinaga rehv võib näiteks äkkpidurduse ajal lõhkeda - muidugi võib mõtelda, et ega minuga niikuinii ei juhtu:dork:
--keit-- kirjutas:
Igast asju võib juhtuda, millega iganes:)
Point on selles, et selle sama rehviga ILMA venitamata kujul on millegi "juhtumise" tõenäosus kordades väiksem. Autol võivad rattad alt ka minema lennata sõidu ajal, kuid selle tõenäosus on palju suurem siis, kui ratta poldid on asendatud läbimõõdult väiksemate poltidega. Tehes kondoomi nõelaga augu on HI-viiruse saamise tõenäosus kordades suurem kui auku mitte tehes jne jne. Miks kaevata endale ise auku, selles on küsimus Mõnel ongi ilu tähtsam kui elu, igal omad kiiksud ma ütlen selle kohta Näituse autoks miks mitte ... maanteele põdrale otsasõitu vältimiseks selline variant ei ole just kõige parem
Kondoomi sõber 4ratast.jutuga täitsa nõus. Rehv auto all võib näida täitsa ilus,kuid rehvile endale ,külgmistele servadele on ju täitsa vale koormus,kui velg on rehvi mõõdust laiem.
Üldiselt see pole vist seadusega kooskõlas kah ?
igapäevasõidukil ei tasu riskida rehvide lõhkemise ja muude ootamatustega, aga kuna see näeb mõne auto ja velje puhul hea välja, siis järelikult tuleb rehvide venitamisega tegeleda ainult show masinate juures, mis liikluses eriti (või üldse mitte) ei osale
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito