peaks olema 51kw .
Kuidas saada rõhku varem üles , olemas nii garretti kui kkk turbo , kumba eelistada ja mis trikke veel võiks teha`?
Kas pumbast peale keeramine annab tulemust ka madalamast otsast või annab ainult räigelt tahma juurde?
Samas küsimus mis pöörete peal teil palju rõhku lööb?
vastused aˇle et midagi hakkab vilistama umbes 3000 juures ei ole pädevad
K: 1.6td turbo puhuma madalatel pööretele
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Ma arvan, et sa ei saa eriti midagi teha. Selleks oleks vaja väiksemat turbot nt. 1,9 oma. 1,9 turbs on palju väiksem ja rakendub 1,9 mootoripeal mingi 1700pöörde peal peal. Väiksema turboga max kw vähenevad, kuid sõit on mõnusam. Endal olemas golf 1,6td 51kw ja passat 1,9. Vahe on suur, sest golfil tuleb minek palju suurematel pööretel kui passatil ja see on päris häiriv.
[Muudetud: 14-11-2009 Taaviw126]
[Muudetud: 14-11-2009 Taaviw126]
-
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 09 Veebr 2004, 21:48
- Auto: Beetle 1302 ´72 - Audi A6 ´05 - Jeep XJ 4.0
- Asukoht: Jõhvi - Toila
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php?tid=22686" onclick="window.open(this.href);return false;
äkki leiad siit abi
äkki leiad siit abi
GTI - Gena Tegi Imet
ainuke asjalik soovitus mis sealt leidsin siis :
Turbo diisli tuuning!
M?istlik on vahetada turbo parema vastu st geomeetrilise heitgaaside juhtimisega turbo vastu mis on suuteline andma madalamatel p??retel(juba enne 2000 p??ret) max r?hku. Selliste turbodega varustatud k?ik ?le 77kw VAG diisel mootorid.Saab parema mineku madalamatel p??retel.
,muud asjad on elementaarsed ja seda peaks teadma igaüks kes natukenegi "tuunida" tahab

mis ideid veel on , kollektorite lühendamine, peenemad kollektorid? pikemad kollektorid? vms?