Viga siis selline, et madalamatel pööretel(-~2000) on nagu kuulda kõrvaga ja roolist hoides ka aru saada, et mootor nagu jätaks vahele, 1 silinder või nii . Eriti hästi tuleb välja kuskil 1.3-1.4 krpm peal, siis jääb summutist selline effekt nagu mootor peksaks tagasi, sellised pool mulksuvad köhatused.
ning kõik on väga ühtlaselt, et ei ole sellist korrapäratu intervalliga "vahelejätmist".
et ise võin kahtlustada kahte asja:
1. süüde, kuna rihma vahetusega läks üks hammas teadmata suunas valeks sai tunde ja tõmbe järgi ise paika keeratud. põletab hallikas/pruuniks (liiga hiline ehk ?)
2. süüte süsteem, küünlad, juhtmed ja jagajakaan. neid pole siiani vahetatud (ligi 100k

) aga diagnostika eesmärgil toon välja, et milline osa neist võib kõige reaalsem olla.