Vento 92.a. 2.0 tühikäik
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Vento 92.a. 2.0 tühikäik
Millest alustada, kui tühikäigul kipub auto välja surema. Näeb välja nii, et siis kas ristmikul või muidu vaikselt manõõverdades sidurit vajutades ja jalga gaasilt võttes kukuvad pöörded korraks liialt alla ja sureb välja. Õhuvoolikud üle kontrollida, mida veel? Tühikäigumootor jupsib? Kunagi ühel Mazdal mul tegi samuti, aga siis oli viga katkises sisselaskekollektori tihendis, mis praegu on kontrollitud ja korras.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
Mul sama jama ja neid teemasid on siin varem käsitletud. Endal pole siiamaani viga leidnud ja huupi ei taha hakata asju vahetama. nii võib pool kapotialust välja vahetada, enne kui ehku peale vea leiad. Mul käivitub peale väljasuremist ilusti. Külmalt käivitub ka kenasti. Aga kui soojalt seisab veidike, siis kipub käivitades puterdama. Ja ristmikul samuti, sidurit vajutades pöörded langevad. Vahel "ärkab" uuesti aga tihti sureb välja. Koguaeg probleemi pole ja siiamaani pole aru saanud, millest erinevus tuleb.
pogens kirjutas:Mul sama jama ja neid teemasid on siin varem käsitletud. Endal pole siiamaani viga leidnud ja huupi ei taha hakata asju vahetama. nii võib pool kapotialust välja vahetada, enne kui ehku peale vea leiad. Mul käivitub peale väljasuremist ilusti. Külmalt käivitub ka kenasti. Aga kui soojalt seisab veidike, siis kipub käivitades puterdama. Ja ristmikul samuti, sidurit vajutades pöörded langevad. Vahel "ärkab" uuesti aga tihti sureb välja. Koguaeg probleemi pole ja siiamaani pole aru saanud, millest erinevus tuleb.
Mul oli analoogne viga, just soojalt ei tahtnud masin ilusti käia.
Aga minu mure sai lahendatud sellega et vahetasin välja õhufiltri, mis oli iga väga ja väga must:)
Proovi ilma filtita.. kas siis käib masin:)
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 30 Sept 2008, 03:01
- Asukoht: Tallinn
Eile õhtul läks asi päris huvitavaks, koju sõites hakkas kakkuma ja nõkutama, viimane lõpp läks lausa roomates, gaasi andes tahtis välja surra. Kodus koha peal käia lastes hakkasid pöörded ujuma, kord peaaegu välja surres, siis 2000 peale üles pannes, korra keris 3000 peale, keerasin süüte välja seepeale. Uuesti käivitades puterdas ja kõikus veel vähe aega ja siis taastus normaalne olek, ehk pöörded jäid 900 peale paika ja mootor käis ühtlaselt. Selline tunne, et mõni andur jebib või muud sellist, tuleb ikka korralikus diagnostis ära käia.
Täna sai auto uue termostaadi ja jahutusvedeliku, leidsin ühe koha kust lisaõhku sai(tühikäigumootori kinnituse juurest ühuvooliku jupike) ja vahetasin ära jagaja kaane koos rootoriga ja õhufiltri. Arvuti taha pannes näitas õhulugeja anduri häiret, seda testriga kontrollides oli asi igastahes vastavate näitude piirimail. Praegu tundub, et asi käib korralikult, igastahes hakkas kompuutril keskmine küttekulu langema tasapisi. Välja ei ole enam surnud. Loodan, et nii jääbki.
Käisin täna korralikus diagnostikas ja veale saadi järele 15 minutiga - gaasiklapiasendi andur on omadega läbi. Kästi uus muretseda. Siit tekkis kohe küsimus, et kas on tark tellida päris uus andur, mis diagnostikavendade jutu kohaselt maksab 1500-2000 raha või otsida kasutatud jubin taskukohasema hinnaga?
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
http://www.saksa-auto.ee/varuosad/paring" onclick="window.open(this.href);return false;
Antud jupi varuosakood on 044907385A
Hiinlased teevad mingeid koopiaid kah, aga ma ei julgenud seda osta. Hinnavahe originaaliga oli liiga väike kah...
[Edited on 9-12-2009 by pppp]
Antud jupi varuosakood on 044907385A
Hiinlased teevad mingeid koopiaid kah, aga ma ei julgenud seda osta. Hinnavahe originaaliga oli liiga väike kah...
[Edited on 9-12-2009 by pppp]
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Minu antud varuosakood oli jah man. kastiga isendile, mille mootori tähis 2E (1992 a. teisi 2 l 85 kW mootoreid veel ei toodetud). Mootori peal on tähis kirjas plokil karterituulutuse "kopsiku" kohal (seal on selline siledam koht; tähise järgi on mootori seerianumber). Mootori tähis on kirjas ja pagassis oleval kleepsul, kus varustuse koodid on.
mul golf 2ga oli samalaadnejama, kui mootor soojaks läheb sureb lihtsalt siduri lahutamisel välja, aga külmaga käivitub esimesest matsust, sama kordus ka teistkorda.muidugi masin seisis ka lumehunniku all enne seda nelipäeva ja minukäes sai ta esimest korda siukest külma nagu siin praelt on. mida peaks esimesena vaatama?? kuna linnas fooride taga päris närvesööv üritus kõike pedaale korraga lapata!!
Golf 2 16v