Terv.
Jällegi oma peaaegu vana probleemiga.
Nüüdsis sain pööretekõikumise autol kaotatud. Aga tna hommikul hakkas auto kahtlaselt käituma.
Küsin ennem et Kui mootor külm on siis peaks olema õhuklapp kinni eks?
ja kui mootor soe .siis klapp lahti.
Või eksin?
Nimelt kui ma hetkel õigest mõletan selle klapi kohapealtsiis peaks ta olema lahti,kui mootor soe on.
Asi siis selline. Et kui Gaasiga jõnksutada. Siis käib auto ilusti ja läheb kenasti pöördesse .aga kui hoian gaasi nt ühtlaselt 2000 rpm peal.mootor hakkab surema. Aga kui keeran õhuklapi peaaegu kinni, siis mootor töötab ilusti.
Õhuklappi keeran mingist "kopsikust" mis päris soojaks läheb ja kus sees on ümmargune vedru.millekülge klapi ots läheb.(kahjuks ei tea nime)...
Kas siis sõidan edasi peaaegu kinnise klapiga või on midai muud viga? homme vaja juba tlna sõita..
Loodan et saate murest aru.
Tänud
Auto: Golf2
1,6L
53Kw
pierburgi 2e v e2 karpa.
G2 mootor puterdab.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Esiteks- seda kopsikut ei tasu niisama kruttida, see peaks olema ikkagi märkide järgi paigas.
Ja nüüd ei saa ma täpselt aru kas masin on soe või külm, kui see jama peale hakkab?
Kuskil õhuleke suure tõenäosusega- vaakumvoolikud, karpa padi ja ka kolle ja pidurivõimu mineva klapi/voooliku vaheline voolik korras?
Ja nüüd ei saa ma täpselt aru kas masin on soe või külm, kui see jama peale hakkab?
Kuskil õhuleke suure tõenäosusega- vaakumvoolikud, karpa padi ja ka kolle ja pidurivõimu mineva klapi/voooliku vaheline voolik korras?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Masin soojast pärast puterdab. Kui klapp lahti.. aga kui keeran tolle kopsiga päris palju maad ülespoole,et klapp kinni peaaegu on(kui dmitte päris) siis auto timmis.100avant kirjutas:Esiteks- seda kopsikut ei tasu niisama kruttida, see peaks olema ikkagi märkide järgi paigas.
Ja nüüd ei saa ma täpselt aru kas masin on soe või külm, kui see jama peale hakkab?
Kuskil õhuleke suure tõenäosusega- vaakumvoolikud, karpa padi ja ka kolle ja pidurivõimu mineva klapi/voooliku vaheline voolik korras?
kuid voolikud peaks korras olema. hommikul vaatan veel üle
Slam :)
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Segukruvi on õhupuhasti korpuse all. Sellest korpusest käib selle segukruvi kohalt reeglina välja selline kummist punn. Selle punni all sellise torukese moodi asja sees.
Ei usu et sul põhjust seda kruvi näppida on. Selle regull niimoodi iseenesest üleöö ei muutu ja segu mõjutab see põhiliselt tühikäigul. Mingit jõulisa selle keeramine ei tohiks näiteks anda.
Ennem panustaks ummistunud düüsile vms karpas kui vajadusele üleöö segu kruvima hakata.
Igal juhul on mingil põhjusel sul segu arvestatavalt lahja- kas imeb kusagilt lisaõhku või...
Ei usu et sul põhjust seda kruvi näppida on. Selle regull niimoodi iseenesest üleöö ei muutu ja segu mõjutab see põhiliselt tühikäigul. Mingit jõulisa selle keeramine ei tohiks näiteks anda.
Ennem panustaks ummistunud düüsile vms karpas kui vajadusele üleöö segu kruvima hakata.
Igal juhul on mingil põhjusel sul segu arvestatavalt lahja- kas imeb kusagilt lisaõhku või...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...