VW PASSAT 1,9 TDI 81kw 1996 käivitusprobleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
- Asukoht: Tartu
VW PASSAT 1,9 TDI 81kw 1996 käivitusprobleem
Mure selles, et tahab saada pikka kerimist enne, kui käivitub. Seda nii sooja kui ka külma mootoriga. Kummaline ongi, et kui mootor töösoe ja peale seisma jätmist kohe käivitada, tahab pikka kerimist enne kui käivitub. Enamasti kerib teatud kindla aja ja siis kargab käima, nagu poleks midagi viga. Jõudu ja kõike on. Mootor ei lonka ega midagi. Eelsüüteküünlad kontrollitud, kütusefilter vahetatud. Sai viidud esindusse, et nad asja üle vaataksid. Nad väitsid, et pump on paigast ära. Lasin siis rihma ja rullikud ära vahetada koos pumba reguleerimisega aga olukord eriti ei paranenud. Esinduses ütlesid, et kõrgsurve pump on kulunud ja lihtsalt selle pika kerimisega lööb siiski surve üles ja käivitub. On see põhjendus reaalne? Kui on, siis kui palju sellise vea remont pumbal maksta võiks? Või kuidas on võimalik pumba survet kontrollida ja kas seda saab teha ka pumpa autolt maha võtmata?
Igasugused nõuanded teretulnud,
Igasugused nõuanded teretulnud,
tere.mul on enamvähem sama probleem aga soojalt läheb käima ja mulle öeldi,et plikokaan kulunud või siis tandempumba viga.aga selle küsimusega võid tarus carstopi pööduda ja usun,et seal saavad sul seda kontrollida kas on pumbas asi aga seda ma öelda ei oska kui palju see maksta võib ja kui lahenduse leiad võiksid mulle ka teda anda.ja võid proovida nii käivitada,et auto on kallakupeal(jäta ööseks nii) ning nina allapoole,kallak ei pea eriti suur olema.mul igatahes käivitub nii ilusti.
kahjuks carstopist küll sellise vea puhul mingit abi ei saa.
ps saadetud teema algatajale.
Mallor- sul ei ole sama probleem. Nimelt sümpromite järgi saab õhk kuskilt küttesüsteemi. Seda seletab soojalt parem käivitus ja ka nina allapoole kallakule parkimine.
Kontrolli üle voolikud fltri, pumba ja paagi vahelt. Kontrolli ja vajadusel vaheta filtri peal olev tagasilaskeklapp ja ka selle tihend võib olla surnud ning sinu vea puhul võivad ka pihustite ülevoolu mõranenud voolikud sellist anomaaliat põhjustada
[Muudetud: 8-12-2009 alts20]
ps saadetud teema algatajale.
Mallor- sul ei ole sama probleem. Nimelt sümpromite järgi saab õhk kuskilt küttesüsteemi. Seda seletab soojalt parem käivitus ja ka nina allapoole kallakule parkimine.
Kontrolli üle voolikud fltri, pumba ja paagi vahelt. Kontrolli ja vajadusel vaheta filtri peal olev tagasilaskeklapp ja ka selle tihend võib olla surnud ning sinu vea puhul võivad ka pihustite ülevoolu mõranenud voolikud sellist anomaaliat põhjustada
[Muudetud: 8-12-2009 alts20]
olen katsetanud ja uurinud paljusid asju ja lõpuks jõutakse ikka tandempumba juurde välja.usun,et sealt ei peagi ju otseselt midagi läbi tilkuma aga on kapotiall küll diisli lõhna aravn,et piisab sellest,et saab sealt väheke õhku kätte ja sellest piisab või mis.olen ka kuulnud,et ühel inimesel oli täpselt sama probleem ja laheneski see asi tandempumba juures.või mis sa aravd siis milles see probleem olla võib
Olen palju diislitega tegelenud ja ei ole veel ühelgi olnud, et pumba kaane vahelt imeb õhku sisse, pigem ikka surub kaane vahelt kütet välja.
Tavaliselt on katkised ülevooluvoolikud mis on pealt riidega, neil seest sageli kummikiht mõranenud, tilkumist ei ole märgata aga sisse lasevad õhku ja nii vajub küte alla, sellega kaasneb tavaliselt ka diisli lõhn kapoti all.
Kui sul need vahetatud siis ei ole ju kallis ka neid pumba tihendeid vahetada südame rahustuseks. Ülemine ja alumine kokku maksavad seal 50-60 krooni kanti + vahetus. Vahetuseks vaja spets padrunit ja arvutit, et kaas pärast õigesse kohta tagasi saada.
[Muudetud: 26-12-2009 alts20]
Tavaliselt on katkised ülevooluvoolikud mis on pealt riidega, neil seest sageli kummikiht mõranenud, tilkumist ei ole märgata aga sisse lasevad õhku ja nii vajub küte alla, sellega kaasneb tavaliselt ka diisli lõhn kapoti all.
Kui sul need vahetatud siis ei ole ju kallis ka neid pumba tihendeid vahetada südame rahustuseks. Ülemine ja alumine kokku maksavad seal 50-60 krooni kanti + vahetus. Vahetuseks vaja spets padrunit ja arvutit, et kaas pärast õigesse kohta tagasi saada.
[Muudetud: 26-12-2009 alts20]
aga kui sa diisilitega tegelenud oled siis äkki saad ise asja üle vaadata.kui sul muidugi huvi on ja ega ma tasuta ei taha kui asja vea ülesse leiad ja üks mure veel äkki oskad sellekohta midagi öelda.mure selles,et temperatuur ei tõuse 90ni välja(olen kuulnud,et passati töötemperatuur on 90)isegi siis kui sõiduajal kliima välja lülitan.imelik on ka see kui sõidan maanteel siis tõuseb peaaegu 90ni ja linna jõudes langeb kohe temp.minuarust peaks nagu väheke vastupidi olema.auto 1,9 tdi 85kw passat 00a
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
- Asukoht: Tartu
Re: VW PASSAT 1,9 TDI 81kw 1996 käivitusprobleem
niih...pole oma nägu siin ammu näidanud. Auto käivitub ja sõidab nüüdseks ülimalt hästi. Viisin tuttava remontija juurde, et ta asja natuke uuriks. Tuli välja, et kõrgsurve pumba rootori plunseri vedrudest olid alles jäänud vaid tükid. Ehk on kellekgi sama probleem ja on abi vea diagnoosimisel.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 31 Mai 2011, 23:24
- Auto: VW Passat 98 1.9 tdi 66kw
- Asukoht:
Re: VW PASSAT 1,9 TDI 81kw 1996 käivitusprobleem
Tervist! Mul 98 passat 1,9 tdi 66kw ja mul on samuti probleem käivitamisega, mootori tüüp AHU. Nii sooja kui ka külmaga löriseb, löriseb ja siis paugust käima. Eelsüüteküünlad ja kütusefilter vahetatud. Ehk oskab keegi mõnd lahendust pakkuda???
Re: VW PASSAT 1,9 TDI 81kw 1996 käivitusprobleem
mul oli sama jama talvel kui auto ostsin,hommikuti pidin kaua ketrama enne kui käima läks ja pärast soojast peast läks kohe käima.
sõber pani juhtme taha ja uala truli välja et süüde vale.
30min-ga panime süüde õigeks ja mingit probleemi enam.
vaata süüdet
sõber pani juhtme taha ja uala truli välja et süüde vale.
30min-ga panime süüde õigeks ja mingit probleemi enam.
vaata süüdet