K: Vento temperatuur
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 12 Veebr 2009, 19:20
- Asukoht: Jõhvi
K: Vento temperatuur
Auto on Vento 2.0 85kw 92a. Nimelt, kui auto sain, siis ei läinud temperatuur üle 70 kraadi. Vahet pole kas ta tiksus kohapeal või sõiteks ikka 70 kraadi. Vahetasime täna tosooli ja termostaadi ära ja nüüd läheb 70 kraadi kui kohapeal kaua tiksub käia. Sõiduaeg on mingi 60 äkki. Vähemalt näidiku järgi. Kui tosooli vahetuse käigus vahetasime ära ka selle kolmiku kus temp. andur sees on, siis sai proovitud tulemasinaga kuumutada andurit ja näidik jooksis ilusti üle 110 kraadi. Et näidik siis nagu töötaks. Kui sai esimest korda tosool sisse kallatud ja käima pandud, et õhutada, siis nagu läks seier üle 70, pakun, et mingi 80 kraadi võibolla ja rohkem peale seda ei lähe üle 70 kraadi. Aga ventilaator hakkab käima. Kas tõesti siis temperatuuri andur võib vigane olla või milles võib jama olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 12 Veebr 2009, 19:20
- Asukoht: Jõhvi
Radiaatoril endal on arvatavasti suur eraldi temperatuuri andur, seetõttu hakkab ka vent tööle erineval tempil.
Sul on arvatavasti see kolmikus olev andur valetama hakanud ajajooksul (kollase rõngaga ma eeldan...). Seda kõike loomulikult siis kui termostaat toimib - suur ja väike ringlus on olemas.
Arvutist sa peaksid nägema sama temperatuuri, sest minuarust 2,0 mootoril ei ole ajule eraldi andurit (nagu näiteks on VR6-l).
Sul on arvatavasti see kolmikus olev andur valetama hakanud ajajooksul (kollase rõngaga ma eeldan...). Seda kõike loomulikult siis kui termostaat toimib - suur ja väike ringlus on olemas.
Arvutist sa peaksid nägema sama temperatuuri, sest minuarust 2,0 mootoril ei ole ajule eraldi andurit (nagu näiteks on VR6-l).