Vw Passat 1995 1,8 66kw, soendus ajab auru sisse

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Vw Passat 1995 1,8 66kw, soendus ajab auru sisse

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Tere, autoks siis VW Passat 1995a 1,8 66kw bensiin.
Kui nupp on külma peal ei tule midagi, kui keerata veerand sooja peale hakkab auru tulema, mis haiseb vastikult.
Kas tal on soojendusradikal miski kraan või ventiil vahel?
Ühesõnaga milles võib viga olla, kas miski kraan ventiil või radikas puru, on kellelgi kogemusi ja kus need asuvad sellel passatil.
tegu ei ole minu autoga, vaid naabri oma, aitan teda.

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Pigem on kahtluseks soojendusradika riknemine. Kontrollige see ka üle. Kui kuuma peal hoida, kas siis tuleb sooja, kas tosooli tasapind väheneb, kas kõrvalistuja jalgade juures on matt kuiv.
Kuigi, kui ajab auru sisse ja haiseb ka vastikult, siis mina arvan, et see hais on magus ja sellisel juhul olen kindel, et soojendusradikas on otsas.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7941
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Ehk kokkuvõttes on radika vahetus kõva päev lammutamist.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Kuid, kas tal on mingi kraan vahel, mis jahutusvedeliku voolu radikasse kinni keerab külma peal olles, et muidu ei tule auru?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7941
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Ei ole kraani, ajutiselt aitab kui kapoti alt torud lahti ühendad (st. omavahel kokku) aga selliste külmadega nii ringi sõita...:(
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Kraani vahel ei ole, klapp juhib sooja eemale. See takistab ka aurul salongi tulemast.
Ei ole selle auruga eriti mõtet enam jalgratast ehitama hakata, vahetage salongi soojendusradikas ära ja mure murtud.
Minu isiklik arvamus.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

vendluts
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:11
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas vendluts »

ära osta kõige odavamat siseradikat. ma ise hetkel hädas. sai teine ära vahetatud aga see odav junn laseb imevähe läbi.
mul ka kerge hais üleval ja tosooli kaob vaikselt.

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Mis sellele üldse päris uus siseradikas maksab?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7941
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Al101 kirjutas:Mis sellele üldse päris uus siseradikas maksab?
Hinnad algavad miskist 300 kr-st. umbes aga endal kogemus nende odavamate radikatega - kahel autol sai pandud ja masinad pole enam nii soojad kui orig. radikatega. Õhutamine ja kõik töö sai tehtud korralikult aga salong on tuntavalt jahedam kui enne vahetust.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Kindlasti muudab radika material, kas alumiinium või vask, vask on ju parema soojusjuhtivuseg,a oma praegusele 20 aastat vanale diiselpeldikule ostsin ka uue vaskradika ja on väga hea:)
Ma muidugi ei tea, võibolla on passatile ka üldse väga erineva ehitusega radikaid tehtud, et mõnest voolab vähem vedelikku läbi jne, või ribisid vähem.

Kuid küsimus, palju maksab parem radikas?
Oskad nende täpse vahe ka äkki ära kirjeldada?
Pean silmas siis uhiuusi.

Minu 20 aastat vanale diiselpeldikule maksis alumiinium uus radikas 800kr ja vask 1100kr.


Kuid, kus see radikas tal täpselt asub ja mis selleks lahti tuleb võtta?
Kas ülemine armatuur tuleb ka ära võtta, või piisab alumise lammutamisest?
Praegu on võetud alt lahti ja jõutud mingisuguste ventilaatoriteni.

[Muudetud: 8-1-2010 Al101]

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Nüüd on jõutud sinna kopsikuni, kus sees on radikas, kuidas see kopsik ära tuleb kere küljest?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7941
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kapoti all mootoriruumis ja kojameeste plastiku all tagaseina küljes on kinnitusmutrid, üleval oli vist 2 ja all 4.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

kas alumised mutrid, on selle miski summutus või misiganes mati taga?
Ühe mutri leidsin kapoti alt, aga ei taiband teisi otsida.
Kuid jah matt kapoti alt siis tuleb lahti võtta mootoriseina küljest?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7941
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Al101 kirjutas:kas alumised mutrid, on selle miski summutus või misiganes mati taga?
Ühe mutri leidsin kapoti alt, aga ei taiband teisi otsida.
Kuid jah matt kapoti alt siis tuleb lahti võtta mootoriseina küljest?
Termomati sees mutrite kohal on poolkuukujulised sisselõiked -pole vaja matti eemaldada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Selge,tänud uudse info eest.
Naaber sai oma selle juba kätte, avastas ise need ringid seal selle termomati sees.
Aga tänud vastajatele igatahes.
Ta tellis uue radika ka 700kr maksis.

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

jah
telli uus radikas ja naudid muretut sooja kabinetti :P
ei pea muretsema et asi talvel eriti soojaks ei lähe jne

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Seda ma tean jah, sai oma 20 aastat vanale diisel peldikule ühele ka mitte väga kaua aega tagasi uus radikast ostetud, vasest veel ja sai sooja küll, oma 1100kr veel maksis, tuli tellida, mitte Volkswagen.
Kusjuures veider oli see, et mulle esimese asjana öeldi, et ei saa, aga kui tahtsin tellida siis sai, aga ei pakutud seda varianti, kui oma 20 aastat vanale diiselpeldikule salongiradikat tahtsin poest uut.

Vasta

Mine “Kere & Sisu”