Ratas koopas
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 162
- Liitunud: 09 Mai 2009, 19:15
- Telefon: 5514934
- Asukoht: Viljandi/Rakvere
Ratas koopas
Avastasin hiljaaegu et vasak tagumine ratas on rohkem koopas kui teine tagumine. Kas midagi väsind või mis jama võib olla? Ei ole küll palju, aga silmaga märgatav. Auto andmed avataris.
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
vedru võib katki olla küll, seda ei pruugi tagumise korral sõites tähelegi panna. külmaga muutub kõik rabedamaks ja mul tutvusringkonnas on varasematel aastatel külmadega vedrud purunenud paaril inimesel. ühel purunes esimene ja auto hakkas jubedalt kiskuma, teine (autoks küll galant '89) sai purunenud tagumisest vedrust teada alles sumpsi remontides, sõites ei saanud aru midagi.
soovitan sul otsida võimalus autot alt poolt piiluda või võta ratas alt ära ja vaata vedru olukord järgi.
soovitan sul otsida võimalus autot alt poolt piiluda või võta ratas alt ära ja vaata vedru olukord järgi.
Oled sa loll või pime? Mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] kolin sul seal olla saab, kui sild ei liigugi. Ta on ainult hästi jäik, nagu sõidaks puuvankriga. Ma ju kirjutasin, et mul oli pea-aegu sama jama, et ratas oli koopas ja amort oli ära külmunud(JAH vedru oli kokku surutud ja ma arvasin ka, et vedru ära murdunud). Garaažis võtsin ratta alt ära ja natukene seisis ja oligi ta lahti.woody kirjutas:Kui amort jääs oleks, siis kolin oleks meeletu ja teiseks, amort ei suuda isegi jääs olekus vedru jäikust üle trumbata, see tähendab seda, et ta ei külmuks alla jäädes kinni.
Pigem probleem juba ülevalpool kirjas, et vedru katki.
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Kui auto seisab niisama, siis ei saa eoses minna amort jääse nii, et kisub ratta koopasse. Selleks peab olema selle poole rattaga ikka kohe nii kõrgel, et teised ripuvad.sillu7 kirjutas:Oled sa loll või pime? Mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] kolin sul seal olla saab, kui sild ei liigugi. Ta on ainult hästi jäik, nagu sõidaks puuvankriga. Ma ju kirjutasin, et mul oli pea-aegu sama jama, et ratas oli koopas ja amort oli ära külmunud(JAH vedru oli kokku surutud ja ma arvasin ka, et vedru ära murdunud). Garaažis võtsin ratta alt ära ja natukene seisis ja oligi ta lahti.woody kirjutas:Kui amort jääs oleks, siis kolin oleks meeletu ja teiseks, amort ei suuda isegi jääs olekus vedru jäikust üle trumbata, see tähendab seda, et ta ei külmuks alla jäädes kinni.
Pigem probleem juba ülevalpool kirjas, et vedru katki.
Ja veel sulle teadmiseks, et olen ka jääs amortidega sõitnud, algul ei kolise, aga pärast küll. Sa ei usu, kui kiiresti võib amordi õlist tühjaks lüüa, kui amort jääs on.
Kurt tuli sõimama, eks ole.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Seletan enda juhtumi kenasti lahti, et üks ei räägiks august ja teine aiast.woody kirjutas:Kui auto seisab niisama, siis ei saa eoses minna amort jääse nii, et kisub ratta koopasse. Selleks peab olema selle poole rattaga ikka kohe nii kõrgel, et teised ripuvad.sillu7 kirjutas:Oled sa loll või pime? Mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] kolin sul seal olla saab, kui sild ei liigugi. Ta on ainult hästi jäik, nagu sõidaks puuvankriga. Ma ju kirjutasin, et mul oli pea-aegu sama jama, et ratas oli koopas ja amort oli ära külmunud(JAH vedru oli kokku surutud ja ma arvasin ka, et vedru ära murdunud). Garaažis võtsin ratta alt ära ja natukene seisis ja oligi ta lahti.woody kirjutas:Kui amort jääs oleks, siis kolin oleks meeletu ja teiseks, amort ei suuda isegi jääs olekus vedru jäikust üle trumbata, see tähendab seda, et ta ei külmuks alla jäädes kinni.
Pigem probleem juba ülevalpool kirjas, et vedru katki.
Ja veel sulle teadmiseks, et olen ka jääs amortidega sõitnud, algul ei kolise, aga pärast küll. Sa ei usu, kui kiiresti võib amordi õlist tühjaks lüüa, kui amort jääs on.
Kurt tuli sõimama, eks ole.
Point oli selles, et sõitma minnes oli tunne nagu sõidaks puuvankriga. Väljast vaadates vasak tagumine ratas oli koopas just nagu oleks madaldus.
Esmapilgul ei saanud arugi milles probleem. Sõitsin autoga garaasi, tõstuki peale(rattad maast lahti). Uurides ja puurides mitte midagi katki polnud, ainult et parem ratas oli all pool ja vasak ratas täiesti üleval. Sillatala ja põhja vahel oli ca 4cm ruumi, seda siis vasakul pool. Natuke koputasin amorti ja see aeg kui ma uurisin ja puurisin siis soojas ruumis kõik sulas ja järsku käis soss ja sild oli paigas.
Lihtne seletus. Kuna meie kortermaja hoovides on suht kuumaastik siis loogiliseim olekski see, et auto parkis öö otsa just selle rattaga mingi kühmu peal.
Pidurid soojenevad. Lumi sulab. Auto pargib. Lumi külmub. ja oligi amort kinni külmunud täpselt nii nagu ennegi mainitud.
Pikk jutt, kuid tegelikut nii oligi. Kes ei usu, arvaku mis tahab.
Siin on küllalt küprokispetsaliste, kes on foorumist autot remontima õppinud.
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Ma ei hakka ennast kordama, aga amort ei tõmba ennast kokku külmudes.sillu7 kirjutas:Seletan enda juhtumi kenasti lahti, et üks ei räägiks august ja teine aiast.woody kirjutas:Kui auto seisab niisama, siis ei saa eoses minna amort jääse nii, et kisub ratta koopasse. Selleks peab olema selle poole rattaga ikka kohe nii kõrgel, et teised ripuvad.sillu7 kirjutas: Oled sa loll või pime? Mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] kolin sul seal olla saab, kui sild ei liigugi. Ta on ainult hästi jäik, nagu sõidaks puuvankriga. Ma ju kirjutasin, et mul oli pea-aegu sama jama, et ratas oli koopas ja amort oli ära külmunud(JAH vedru oli kokku surutud ja ma arvasin ka, et vedru ära murdunud). Garaažis võtsin ratta alt ära ja natukene seisis ja oligi ta lahti.
Ja veel sulle teadmiseks, et olen ka jääs amortidega sõitnud, algul ei kolise, aga pärast küll. Sa ei usu, kui kiiresti võib amordi õlist tühjaks lüüa, kui amort jääs on.
Kurt tuli sõimama, eks ole.
Point oli selles, et sõitma minnes oli tunne nagu sõidaks puuvankriga. Väljast vaadates vasak tagumine ratas oli koopas just nagu oleks madaldus.
Esmapilgul ei saanud arugi milles probleem. Sõitsin autoga garaasi, tõstuki peale(rattad maast lahti). Uurides ja puurides mitte midagi katki polnud, ainult et parem ratas oli all pool ja vasak ratas täiesti üleval. Sillatala ja põhja vahel oli ca 4cm ruumi, seda siis vasakul pool. Natuke koputasin amorti ja see aeg kui ma uurisin ja puurisin siis soojas ruumis kõik sulas ja järsku käis soss ja sild oli paigas.
Lihtne seletus. Kuna meie kortermaja hoovides on suht kuumaastik siis loogiliseim olekski see, et auto parkis öö otsa just selle rattaga mingi kühmu peal.
Pidurid soojenevad. Lumi sulab. Auto pargib. Lumi külmub. ja oligi amort kinni külmunud täpselt nii nagu ennegi mainitud.
Pikk jutt, kuid tegelikut nii oligi. Kes ei usu, arvaku mis tahab.
Siin on küllalt küprokispetsaliste, kes on foorumist autot remontima õppinud.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
No paneb ropendama. Kes rääkis amordi kokkutõmbamisest. Saa aru, kui sa näiteks oled auto parkinud ÜHE rattaga äärekivile siis on see amort ju palju rohkem sees kui teised, ka vedru koos. Ning kui kogu see vedel sopp ja pask on seal amordi ümber ja kus iganes veel siis ta lihtsalt oma kamakaga fikseerib amordiasendi ju.woody kirjutas:Ma ei hakka ennast kordama, aga amort ei tõmba ennast kokku külmudes.sillu7 kirjutas:Seletan enda juhtumi kenasti lahti, et üks ei räägiks august ja teine aiast.woody kirjutas:
Kui auto seisab niisama, siis ei saa eoses minna amort jääse nii, et kisub ratta koopasse. Selleks peab olema selle poole rattaga ikka kohe nii kõrgel, et teised ripuvad.
Ja veel sulle teadmiseks, et olen ka jääs amortidega sõitnud, algul ei kolise, aga pärast küll. Sa ei usu, kui kiiresti võib amordi õlist tühjaks lüüa, kui amort jääs on.
Kurt tuli sõimama, eks ole.
Point oli selles, et sõitma minnes oli tunne nagu sõidaks puuvankriga. Väljast vaadates vasak tagumine ratas oli koopas just nagu oleks madaldus.
Esmapilgul ei saanud arugi milles probleem. Sõitsin autoga garaasi, tõstuki peale(rattad maast lahti). Uurides ja puurides mitte midagi katki polnud, ainult et parem ratas oli all pool ja vasak ratas täiesti üleval. Sillatala ja põhja vahel oli ca 4cm ruumi, seda siis vasakul pool. Natuke koputasin amorti ja see aeg kui ma uurisin ja puurisin siis soojas ruumis kõik sulas ja järsku käis soss ja sild oli paigas.
Lihtne seletus. Kuna meie kortermaja hoovides on suht kuumaastik siis loogiliseim olekski see, et auto parkis öö otsa just selle rattaga mingi kühmu peal.
Pidurid soojenevad. Lumi sulab. Auto pargib. Lumi külmub. ja oligi amort kinni külmunud täpselt nii nagu ennegi mainitud.
Pikk jutt, kuid tegelikut nii oligi. Kes ei usu, arvaku mis tahab.
Siin on küllalt küprokispetsaliste, kes on foorumist autot remontima õppinud.
Ära mütsi peast võta rähn tuleb.
Ei oleks pidanud kohe peale põhikooli ehitajaks minema. Nüüd ei oskagi lugeda, ega ei saa aru sõnade kombinatsioonidest.
Nüüd läheb isiklikuks väga.....
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Seda ma ei mõelnudki ja sild on tänu väände talale üllatavalt jäik.sillu7 kirjutas:Tegeltei pea ju. Ega ta sigull pole, et tagasild nii jäik on
Ja G4 saab suurem si** koguneda ainult kas vedru vahele või siis logari ja tagasilla peale. Seal on vedru amordist täiesti eraldi.
Sõnastasin võib- olla valesti oma lause rippumise kohapealt, aga selle põhjal hakkata mind sõimama põhikooli haridusega ehitajaks :no: Eks iga loll sõimab ikka sealt ajaaugust, mis talle endale valus on.
Ja lõppetaks äkki üksteise sõimamise, kuigi ei ole isegi mitte põhjust andnud, et üks sell ennast nii hästi tundma peaks, et teistele sitasti öelda.
Teinekord võiks arvestada ka teiste variantidega, kui külmunud amort. Alati ei ole viga nii lihtne sillu7.
Peace!
[Muudetud: 8-1-2010 woody]
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Kuidagi kahtlaseks muutus see teema jube järsku.
Vigu võib olla tõesti mitmeid, ei hakka oma teooriat välja pakkuma(:smilegrin: ei taha sõimu osaliseks saada:), ise kaldun woody arvamuse poole.
Ja mina ei pargiks iial oma autot 1 rattaga äärekivile:) küll ma isegi kuskil kuumaastikul mingi normlaasema parkimiskoha leiaksin:lol:
Rahu, ainult rahu....
Vigu võib olla tõesti mitmeid, ei hakka oma teooriat välja pakkuma(:smilegrin: ei taha sõimu osaliseks saada:), ise kaldun woody arvamuse poole.
Ja mina ei pargiks iial oma autot 1 rattaga äärekivile:) küll ma isegi kuskil kuumaastikul mingi normlaasema parkimiskoha leiaksin:lol:
Rahu, ainult rahu....
Variante VÕIB OLLA ka teisi. Kuid antud situatsioonil oli oma seletus. Ning kes ei näinud see ei näinud. Ma tean, mida räägin.woody kirjutas:Seda ma ei mõelnudki ja sild on tänu väände talale üllatavalt jäik.sillu7 kirjutas:Tegeltei pea ju. Ega ta sigull pole, et tagasild nii jäik on
Ja G4 saab suurem si** koguneda ainult kas vedru vahele või siis logari ja tagasilla peale. Seal on vedru amordist täiesti eraldi.
Sõnastasin võib- olla valesti oma lause rippumise kohapealt, aga selle põhjal hakkata mind sõimama põhikooli haridusega ehitajaks :no: Eks iga loll sõimab ikka sealt ajaaugust, mis talle endale valus on.
Ja lõppetaks äkki üksteise sõimamise, kuigi ei ole isegi mitte põhjust andnud, et üks sell ennast nii hästi tundma peaks, et teistele sitasti öelda.
Teinekord võiks arvestada ka teiste variantidega, kui külmunud amort. Alati ei ole viga nii lihtne sillu7.
Peace!
[Muudetud: 8-1-2010 woody]
Lühidalt oleks, et iga isend tuleb individuaalselt diagnoosida.
Igatahes ilusat nädalavahetust!