Salongiventilaatori remontimine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Salongiventilaatori remontimine
Salongiventilaator teeb nimelt sellist imelikku häält nagu oleks laager või miski läbi. Puhub ilusti, aga teeb sellist imelikku krõbinat. Saab seda remontida või tuleb uus osta? Jama, kui nüüd külmaga otsa lõpeb.
Viimati muutis HawkHill, 12 Veebr 2013, 01:55, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria
Põhjus: Lisatud kategooria
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Krõbin tähendab tavaliselt et sodi (puulehed vms.) sees, vilin viitab puksidele, hakatuseks võid üritada puksid ära määrida aga ega see kauaks ei aita.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
puksid
Suht tavaline nähtus praegu külmaga. Eriti hommikul käivitades tükivad puksid kigisema. Seda kusjuures ka uuematel masinatel.
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
Tere.
Suht sarnane probleem, seepärast ei hakanud eraldi teemat tegema. Nimelt mure see, et hääle järgi teeb ventikas mehemoodi tööd, mühin korralik, aga salongi suurt midagi ei jõua. Üks tuttav pakkus, et õhusiibrid ei liigu, aga käepide pöörab suht kergelt ja ühtlaselt. Väljast võre sai ka ka puhtaks tehtud, tolku ei midagi. Masin Golf 1,9TDI 96a. Oskab keegi nõu anda?
Suht sarnane probleem, seepärast ei hakanud eraldi teemat tegema. Nimelt mure see, et hääle järgi teeb ventikas mehemoodi tööd, mühin korralik, aga salongi suurt midagi ei jõua. Üks tuttav pakkus, et õhusiibrid ei liigu, aga käepide pöörab suht kergelt ja ühtlaselt. Väljast võre sai ka ka puhtaks tehtud, tolku ei midagi. Masin Golf 1,9TDI 96a. Oskab keegi nõu anda?
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Re: Kas salongiventilaatorit saab remontida? Peaks saama kül
Nimelt jälle krõbiseb. Võtsin lahti ja... harjad omadega täitsa läbi. On äkki kellelgi ainult harju pakkuda, neid saab seal edukalt vahetada.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Kas salongiventilaatorit saab remontida? Peaks saama kül
Uuri elektriliste tööriistade või generaatorite remontijate käest, neil liigub igasugu harju, vaja vanad kaasa võtta et mõõtu teada. Autovaruosana neid eraldi ei pakuta.janar103 kirjutas:Nimelt jälle krõbiseb. Võtsin lahti ja... harjad omadega täitsa läbi. On äkki kellelgi ainult harju pakkuda, neid saab seal edukalt vahetada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Kas salongiventilaatorit saab remontida? Peaks saama kül
Oki-doki, õige küll jah. Ise kohe ei taibanudki. Tänud!GTI kirjutas:Uuri elektriliste tööriistade või generaatorite remontijate käest, neil liigub igasugu harju, vaja vanad kaasa võtta et mõõtu teada. Autovaruosana neid eraldi ei pakuta.janar103 kirjutas:Nimelt jälle krõbiseb. Võtsin lahti ja... harjad omadega täitsa läbi. On äkki kellelgi ainult harju pakkuda, neid saab seal edukalt vahetada.
Re: Kas salongiventilaatorit saab remontida?
Vahepeal tekkis uus küsimus.
Kas nn tavalisel ja konditsioneeriga (AC nupp) puhuril on mingi vahe ka või on need mootorid äkki sarnased?
Kas nn tavalisel ja konditsioneeriga (AC nupp) puhuril on mingi vahe ka või on need mootorid äkki sarnased?
Re: Kas salongiventilaatorit saab remontida?
Re: salongi ventilaatorjanar103 kirjutas:Vahepeal tekkis uus küsimus.
Kas nn tavalisel ja konditsioneeriga (AC nupp) puhuril on mingi vahe ka või on need mootorid äkki sarnased?
Postitas samzik » 27 Okt 2011, 15:15
Iidvana teema aga kui kellegil tekib sama küsimus, siis kondi ja kliimaga mootorid on ühesugused ilma jahutuseta on teised.
Re: Salongiventilaatori remontimine
Tere,
head uut aastat kõigepealt.
ei hakanud uut teemat tegema, kuna küsimus läheb kenasti sama teema alla.
Autoks Golf 4 1,9 SDI, ilma konditsioneerita. Mure selles, et salongi ventikas lõpetas koostöö ja oleks vaja panna mingisugune diagnoos.
Lugu selline - mõne kuu eest, sügisel, märkasin, et näiteks max režiimi peal puhub vahepeal ca 60% võimsusega, vahepeal saab kusagilt nagu hoogu juurde ja puhub täie jõuga. Ja siis langeb jälle tagasi. Kuna põhimõtteliselt asi töötas ja aknad said udust puhtaks, siis ma ei viitsinud väga süveneda, mõtlesin, et ehk on salongi õhufilter lihtsalt täitsa umbes (üsna reaalne variant , kuna ma pole ca 100 000 km jooksul seda küll vahetanud).
Hiljuti tekkis aga selline probleem, et ca pärast 30 minutilist töötamist hakkas ventika mootor imelikku häält tegema, nagu jõud raugeks. Ja nii ta hääbuski. Kui ventikas välja lülitada ja mõne aja pärast uuesti sisse, siis suudab olenevalt tujust ja tuule suunast 3-20 minutit veel töötada ja siis hääbub jälle. Viimastel päevadel aga on juba asi nii tüütuks muutunud, et tuleb aknad sõidu ajal pilukil hoida, et aknaid udust enamvähem puhtana hoida. Ei ole väga mugav ega mõistlik lahendus.
Siit ka küsimus, et kas kellelgi on soovitusi selle kohta, et
1) mis võiks olla "haiguse" diagnoos ?
2) kas seda on mõtet remontida või tuleks puhuri mootor lihtsalt välja vahetada ?
3) eelmisest punktist tulenevalt - mis võiks olla ühe või teise vangerduse korral orienteeruv hinna suurusjärk?
4) kui on kallim lõbu, siis ehk oskate soovitada mõnda mõistliku hinnaga kohta, kus see asi tehtud saaks
Suur tänu juba ette vastajatele!
head uut aastat kõigepealt.
ei hakanud uut teemat tegema, kuna küsimus läheb kenasti sama teema alla.
Autoks Golf 4 1,9 SDI, ilma konditsioneerita. Mure selles, et salongi ventikas lõpetas koostöö ja oleks vaja panna mingisugune diagnoos.
Lugu selline - mõne kuu eest, sügisel, märkasin, et näiteks max režiimi peal puhub vahepeal ca 60% võimsusega, vahepeal saab kusagilt nagu hoogu juurde ja puhub täie jõuga. Ja siis langeb jälle tagasi. Kuna põhimõtteliselt asi töötas ja aknad said udust puhtaks, siis ma ei viitsinud väga süveneda, mõtlesin, et ehk on salongi õhufilter lihtsalt täitsa umbes (üsna reaalne variant , kuna ma pole ca 100 000 km jooksul seda küll vahetanud).
Hiljuti tekkis aga selline probleem, et ca pärast 30 minutilist töötamist hakkas ventika mootor imelikku häält tegema, nagu jõud raugeks. Ja nii ta hääbuski. Kui ventikas välja lülitada ja mõne aja pärast uuesti sisse, siis suudab olenevalt tujust ja tuule suunast 3-20 minutit veel töötada ja siis hääbub jälle. Viimastel päevadel aga on juba asi nii tüütuks muutunud, et tuleb aknad sõidu ajal pilukil hoida, et aknaid udust enamvähem puhtana hoida. Ei ole väga mugav ega mõistlik lahendus.
Siit ka küsimus, et kas kellelgi on soovitusi selle kohta, et
1) mis võiks olla "haiguse" diagnoos ?
2) kas seda on mõtet remontida või tuleks puhuri mootor lihtsalt välja vahetada ?
3) eelmisest punktist tulenevalt - mis võiks olla ühe või teise vangerduse korral orienteeruv hinna suurusjärk?
4) kui on kallim lõbu, siis ehk oskate soovitada mõnda mõistliku hinnaga kohta, kus see asi tehtud saaks
Suur tänu juba ette vastajatele!
Re: Salongiventilaatori remontimine
Ei ole, täna teen selle asja ära. Mõtlesin, et kui see ventika mootor on läbi küpsenud, siis tuleks nagunii mitu asja korraga teha. Aga kui on loota, et vaid filtri vahetus midagi muudab, siis proovin esialgu seda.J.Aru kirjutas:Salongiõhufiltri oled ära vahetanud?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Salongiventilaatori remontimine
No kui viga oleks salongifiltris, siis proovi siseringlusega. Sellisel juhul peab ju ikka toimima. Siis keeratakse filtri alune klapp üldse kinni.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Salongiventilaatori remontimine
Käisin teeninduses ja tuleb vahetada ikkagi ära. Koos tööga pakuti 150 kanti hinnaks. Väga krõbe.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Salongiventilaatori remontimine
Ja palju ventilaator eraldi maksab? See nii lihtne töö, et enamuse peaks moodustama ikkagi ventilaatori hind.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Salongiventilaatori remontimine
ventikas maksab neil 125. lammutus pakub 25ga samas.
kuidas selle vahetamine golf 4-l käib? äkki saab ise hakkama? reostaadi vahetamise suutsin kunagi ise ära teha, aga see ventika mootori teema on vist veidi keerulisem.
kuidas selle vahetamine golf 4-l käib? äkki saab ise hakkama? reostaadi vahetamise suutsin kunagi ise ära teha, aga see ventika mootori teema on vist veidi keerulisem.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Salongiventilaatori remontimine
Ilmselt ma ka parem seletaja pole.The panel on the end of the dash, accessible only when the passenger door is open, is the key. Once that is pried off you can see the fan motor. With all the screws removed from around the glove box and two more removed from under the end panel, you can just move the glovebox out of the way but not remove it. It remains fixed at one point near the gear shift, but that seems to be flexible enough to allow the other end of the lower dash to rest on the floor creating an opening just big enough to get access to the fan motor etal.
Two screws undo from underneith the fan plenum and the resistor pack drops down. Disconnect the wires and it comes right off.
The fan motor assembly slides down out of an inverted U shaped slot, you have to pull a piece of metal dash support rail out of the way slightly. Then there is a clip at the top of the U to release the fan assembly. After that, it comes out in your hand.
The fan motor that I removed steill runs but seems to have a dead spot on the commutator as it has some parts of its rotation in wihich it will not restart when it stops there. It also sounds very 'lumpy' when it is running.
I have been over to my favourite auto wreckers and have a replacement in hand which I plan to install after dinner.
Hope this will be of some use and help to the next poor slob who is trying to reverse engineer one of these German mechanical marvels!
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus