Mootori vahetus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
timps
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Jaan 2010, 22:14
Asukoht:

Mootori vahetus

Lugemata postitus Postitas timps »

oleks siis soov vahetada bensumootor diisli vastu :D

et autoks siis golf 3 gti 2 ukseline
et mis peaks peale mootori/kasti/aju/turbovidinate puhul veel välja vahtema?

äkki kellegil on kokkupuudet ond et oleks tore teada :)

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Corra »

kõige lihtsam oleks doonor auto kõrvale saada, kus lihtsalt jupid ümber tõsta.

overkill
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
Telefon: 56677167
Skype: mtoomik
Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas overkill »

Golf3 puhul kõige lihtsam, eriti kui ise kuldsete kätega mutrivõti peos sündinud vend ei ole, vana auto maha müüa ja kohe diisel Golf osta. Bensiinist bensiinile swap on omaette töö, bensiinilt diislile aga oluliselt keerulisem. Bensiinilt diislile ARK-i poistele peale selle kindlasti ei meeldi. Golf3 pole just kõige haruldasem ja kallim auto.
Tehasest diisel auto oleks legaalne ning saaks ülevaatusel käia ja puha.

Välja pead vahetama Mootori, Aju, Juhtmestiku, Turboteema (kui mootoril on turbo), õhuvõtu, küttesüsteemi ja küttepaagi ning kindlasti sada väiksemat asja veel. Käigukasti kah mugavuse mõttes sest diiselmootor töötab teistsugustel pööretel kui bensiinimootor (võimalik et on ka teistsugune VAG bensiinimootori käigukastidest, kindel ei ole). Ehk siis suhteliselt terve oma auto tehnika.

[Muudetud: 3-2-2010 overkill]
"Don't touch my monkey"

timps
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Jaan 2010, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas timps »

no ega se midagi kaelamurdvat ei ole, sest endal seisab 1 golf3, gti, 1,9TD, 81 kw, 92 aaasta :D
ja ega nutikusest puudu ei tule remontides. argis saaks ka arvele võtta sest kui teed autot ümber siis orginaalist madalamale kw saad teha aga suuremale on vaja ehitusluba et kere vastu peaks:D
eks doonor oleksgi kõige mõistlikum, tuleb natuke netis otsida ja tuhlata aint :D

Md-Dog
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Sept 2006, 11:46
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas Md-Dog »

ümberehitusluba on nii ehk naa vaja. sama mudeli mootorivaliku mootoritega antakse seda vähe lihtsamalt. ümberehitusluba on aluseks uue tehnilise passi väljastamisel ja lihtsamal juhul kirjutatakse see paber valmis enne uue tehn. passi väljaandmist. sama mudeli mootorivalikuuse mittekuuluvate mootoritega on jah see häda et lubatakse 30% raskemat võimasmat ja töömahult suuremat mootorit vaid. ja siis käib kah tehn komisjon ümber masina.

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Netman112 »

Mis jutt, et vaja ümberehitus luba? Omal sai vahetatud Golf 2-el bensukas diisli vastu. Ainuke konks selle juures on , et mootor pärinema samalt mudelilt ja heitgaasid peavad korras olema. Mingeid jamasid mul polnud, ARK-is maksin 300 krooni riigilõivu tehnilise passi vahetamise eest. Pandi märge sisse ümberehituse kohta ja keegi ei köhinud midagi ümberehitus loa kohta. Kõik see siis toimus alla aasta tagasi.

koivil
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Dets 2009, 23:48
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas koivil »

Ma küsiks vahele ühe asja kohta milles mul selgust ei ole kui vahetada mootorit panna 1.4 asemel nt 1.6 v 1.8 kas siis tuleb arkis ümber teha ja kõik? või on mingeid muid jamasi ka sellega endal tuleb ette see sest ,et ütles üless 1,4 mootor õlirõhk lännu ja mõtekam uus mootor.

Raiq
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 14 Dets 2008, 17:12
Auto: Golf3
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Raiq »

Väljav6te riigiteatajast:

Kood 701. Üldnõuded

Nõuded: 1) mootorist kütuse, määrdeainete ja jahutusvedeliku silmaga nähtav lekkimine ei ole lubatud;

2) heitgaaside ja karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud;

3) mootori kinnituspadjad peavad olema valmistaja juhendi kohased ja terved;

4) omavoliline mootori kinnituspatjade kinnituskohtade muutmine kere/raami küljes on keelatud;

5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);

6) elektrijuhtmed peavad olema kaitstud hõõrdumise/muljumise, kütuse keemilise, heitgaaside termilise jms kahjustava mõju eest;

7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;

Vasta

Mine “Mootor”