Passat B4 krigin armatuuris?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Passat B4 krigin armatuuris?
Probleem siis selline, et Passat B4 aastast 1994 mootoriga 1.8 55 kW on hakanud armatuuri alt mingit kriginat tegema. Kostub see umbes kusagilt armatuuri alt spidomeetri tagant. Krigin esineb eriti hommikul peale külma ööd ja suureneb kiiruse tõusuga, selline tunne nagu mingid plastikust ringi käivad asjad omavahel kokku puutuksid. Alguses aitas hommikuti sõidu pealt selle vastu armatuuri peale virutamine (samamoodi panen külmal hommikul mootori temperatuuri ja kütuse näidiku taustavalgust põlema). Hiljem virutamine enam lõplikku lahendust ei pakkunud, vaigistas selle vaid korraks. Nüüd on ilmad soojemaks läinud ja sellist hommikust kriginat enam ei ole täheldanud, aga maanteel sõites on hakanud kostma sarnaselt toimiv natuke tuulevihinat meenutav sahin samast suunast. Milles võib mul probleem olla ja mis võiks probleemi lahenduseks olla?
Viimati muutis argo, 07 Mär 2012, 01:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Viimasel ajal ei ole lahti võtnud spidomeetri ümbrust, aastaid tagasi sai naginate vastu vahtkummi vahele pandud, peale seda ei ole puutunud. Nii palju on lammutatud, et ventilatsiooni mootor vahetati suvel teeninduses ära, sest oli küpse. Krigin tekkis nüüd selle talve üle külmemate ilmade algusega (kui umbes alla -10 läks). Lihtsalt suvalist armatuuri kriginat ei usu eriti, sest hääl tundub nagu midagi käiks ringi ja siis kusagile vastu.
Puhur töötab mul enamiku aja ühtlaselt 3. kiiruse peal, ei taha teda selle tüütu tüüpvea tõttu väga palju näppida. Puhuri laager või midagi teeb küll aeg-ajalt häält (sai kasutatuna romulast), aga see tuleb hoopis teisest suunast kui see praegune krigin. Aga kui mõnel hommikul nüüd seda kriginat uuesti teeb, siis proovin ventilatsiooni välja lülitada, et kas kaob sellega, kuid kahtlen, sest häält teeb just sõidu ajal ja hääl muutub kiiruse kasvades intensiivsemaks. Seisval autol käiva mootoriga seda häält ei ole. Algab ta hommikul sõitma hakates kiiruselt ca 30 km/h (otse maanteele ei ole läinud hommikul, seega ei tea, mis linnakiirusest suurematel kiirustel juhtub kui see sahisev hääl, mida ma viimasel ajal märkama olen hakanud, välja arvata.
Igaks juhuks lisan, aga ei tea, kas on selle probleemi juures oluline, et kuni kiiruseni 40 km/h spidomeetri seier kergelt vibreerib üles-alla, väga suure külmaga on juhtunud paaril korral, et teeb seda ka kiiruseni 70 km/h. Selline omadus on sel autol sellest ajast peale kui see minu kätte jõudis, otseselt häirinud see ei ole, sest spidomeeter näitab siiski õigesti.
[Muudetud: 8-2-2010 daff]
Puhur töötab mul enamiku aja ühtlaselt 3. kiiruse peal, ei taha teda selle tüütu tüüpvea tõttu väga palju näppida. Puhuri laager või midagi teeb küll aeg-ajalt häält (sai kasutatuna romulast), aga see tuleb hoopis teisest suunast kui see praegune krigin. Aga kui mõnel hommikul nüüd seda kriginat uuesti teeb, siis proovin ventilatsiooni välja lülitada, et kas kaob sellega, kuid kahtlen, sest häält teeb just sõidu ajal ja hääl muutub kiiruse kasvades intensiivsemaks. Seisval autol käiva mootoriga seda häält ei ole. Algab ta hommikul sõitma hakates kiiruselt ca 30 km/h (otse maanteele ei ole läinud hommikul, seega ei tea, mis linnakiirusest suurematel kiirustel juhtub kui see sahisev hääl, mida ma viimasel ajal märkama olen hakanud, välja arvata.
Igaks juhuks lisan, aga ei tea, kas on selle probleemi juures oluline, et kuni kiiruseni 40 km/h spidomeetri seier kergelt vibreerib üles-alla, väga suure külmaga on juhtunud paaril korral, et teeb seda ka kiiruseni 70 km/h. Selline omadus on sel autol sellest ajast peale kui see minu kätte jõudis, otseselt häirinud see ei ole, sest spidomeeter näitab siiski õigesti.
[Muudetud: 8-2-2010 daff]
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
oh neid asju võib palju olla mis krigisevad .
alustades ära külmunud detailidest kui ka ära väsinud asjadest.
ühesõnaga vigu võib mitmeid olla.
proovi veale jällile jõuda määrata umbkaudselt koht mis krigiseb.
ja proovi armatuuri suruda või lükata siis saad teada ehk armatur lahti võbisenud kuskil aukliku teepeal
alustades ära külmunud detailidest kui ka ära väsinud asjadest.
ühesõnaga vigu võib mitmeid olla.
proovi veale jällile jõuda määrata umbkaudselt koht mis krigiseb.
ja proovi armatuuri suruda või lükata siis saad teada ehk armatur lahti võbisenud kuskil aukliku teepeal
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Võta kasti kõljest spido pistik lahti ja proovi ilma spidota sõita, sama võid prooviks ka tahhomeetriga teha (kui on peal) - vaata kas kaob hääl ära.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Elektrilise spido ajam peaks olema kasti küljes seal umbes kus on differ, 3-klemmiga pistik küljes, kapoti alt saab ligi.daff kirjutas:tahhokas on küll jah. kus kasti küljes need pistikud asuvad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..