K:mootorite erinevus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
marti110
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 22 Veebr 2006, 15:53
Asukoht: Tartu-Adavere

K:mootorite erinevus

Lugemata postitus Postitas marti110 »

Aidake targad golfimehed. Nimelt kas 1,6(55kw) ; 1,8 (66kw) ja 1,8 (82kw) on kapotialt vaadates täpselt ühesugused? Või kuidas üldse eristada neid mootoreid?
„Maailmas on 3 lihtsat viisi raha kaotamiseks – võidusõit on neist kiireim, naised kõige meeldivam ja põllumajandus kõige kindlam.” (Lord Amherst)

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: K:mootorite erinevus

Lugemata postitus Postitas pppp »

1,6(55kw) - karpamootor (tähis EZ)
1,8 (66kw) - karpa(GU), monopritse (RP) või K(E)-Jetronic (GX)
1,8 (82kw) - K-Jetronic (EV, GZ) või Digifant (PB; el. pritse ilma katita, suht vähelevinud)

Suht lihtsalt saab lihtsalt peale vaadates segi ajada omavahel karpaga või siis meh. pritsega mootoreid.

Md-Dog
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Sept 2006, 11:46
Asukoht: Viljandi

Re: K:mootorite erinevus

Lugemata postitus Postitas Md-Dog »

Mehhaaniliselt avanevate pihustitega isendid on ikka karburaatorist üsna erinevad.(survevoolikud õhupuhasti juurest kande jne)
või ma ei saa hästi aru mida austet pppp meh pritse all silmas peab. mehhaaniliselt avanevat keskpihustit (monopritse) pole mulle silma jäänud. Küll aga elektrooniliselt avanev keskpihusti. (nt ABS mootor Golf III samuti 1.8-66kw hetkel minu murelapseks) see elukas võib eemalt küll karburaatori mulje jätta.
aga äkki teema autor valgustab vähe tausta miks see erinevus teda huvitab? soetatud varuoasd ei sobi vms?

marti110
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 22 Veebr 2006, 15:53
Asukoht: Tartu-Adavere

Re: K:mootorite erinevus

Lugemata postitus Postitas marti110 »

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html" onclick="window.open(this.href);return false;
siin on ka 1,6 mootoriga golf ja peale on pritse ju?
Mind lihtsal huvitas see, et kas kõik 1,6 golf 2-d on karpaga ja kõik 1,8 8V on pritsega. Kas plokid ja kaaned on väliselt samasugused?
„Maailmas on 3 lihtsat viisi raha kaotamiseks – võidusõit on neist kiireim, naised kõige meeldivam ja põllumajandus kõige kindlam.” (Lord Amherst)

uku.
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
Telefon: 58505360
Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
Asukoht: Tallinn/Soome

Re: K:mootorite erinevus

Lugemata postitus Postitas uku. »

No see on lihtsalt 1,6 mootor millele on pritse peale pandud.
Tuleb lugeda ka kuulutuse sisu.

Muu varustus
Vastab rahvaralli/rahvasprindi tehnilistele tingimustele, kuni 1600 cm3 klass. Koni amordid, põhjakate, Recaro istmed(originaal Golf II), täississepritse, GTI käigukast ja hooratas+sidur, 256 mm. esipidurid, tagumised ketaspidurid, 1595 cm3.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091

marti110
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 22 Veebr 2006, 15:53
Asukoht: Tartu-Adavere

Re: K:mootorite erinevus

Lugemata postitus Postitas marti110 »

mul plaan teha sama asi oma autoga, aga oskab keegi komenteerida selle lubatust rahvarallis?

2.7 Toitesüsteem (kütusesüsteem) 2.7.1 Kütusesüsteem (kõik komponendid alates kütusepaagi korgist kuni plokikaaneni) peab olema algne ja automudelile tootja poolt ette nähtud. 2.7.2 Keelatud on kasutada täiendavat kütuserõhuregulaatorit ning muuta muul viisil tootja poolt ette nähtud kütuserõhku.
„Maailmas on 3 lihtsat viisi raha kaotamiseks – võidusõit on neist kiireim, naised kõige meeldivam ja põllumajandus kõige kindlam.” (Lord Amherst)

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: K:mootorite erinevus

Lugemata postitus Postitas pppp »

Md-Dog kirjutas:Mehhaaniliselt avanevate pihustitega isendid on ikka karburaatorist üsna erinevad.(survevoolikud õhupuhasti juurest kande jne)
Mõeldud oli eespool nimetatud karpamootorite ja meh. pritsega mootorite omavahel segiajamist (st. 1,6-liitrise ja 1,8-liitrise karpamootori segiajamist ning 66kW ja 82kW meh. pritsega mootorite segiajamist).

Vasta

Mine “Mootor”