Passat 1,9td 2000a automaatkasti probleem

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
puravik
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 08 Veebr 2009, 18:09
Asukoht:

Passat 1,9td 2000a automaatkasti probleem

Lugemata postitus Postitas puravik »

mure selles siis, et kui tuurid üle 2000 natuke siis tekib imelik kõrin, aga kui gaas põhja vajutada siis kaob see ära. Ja kui sõita ühtlase kiirusega nt. 80 siis mingi ajatagant tuurid kõiguvad u. 50 pööret ja auto kerest käib läbi vibratsioon. aga kui sõita 110 ja üle selle siis ei ole mingeid tuuri kõikumisi ega vibratsiooni. äkki annab midagi ennetada ja ära vahetada, ennem kui midagi kapitaalselt katki läheb?

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Passat 1,9td 2000a automaatkasti probleem

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

See on levinud probleem ja pisut keerulisem teema. Pelgalt õlivahetus enam ei aita. Vii auto automaatkäigukasti septsialistide kätte ja küll talle jälle eluvaim sisse puhutakse.

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Re: Passat 1,9td 2000a automaatkasti probleem

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Arvatavasti hakkab turbiin läbi minema. Endal samasugune anomaalia ja kestnud see juba ca aasta.
Alguses oli samuti 110-ga sõites kõik normaalne, kuid kui 90-ga rahulikult lasid, siis kõikusid tuurid ja vibreeris.
Selle paranduse kohta olen ka igasuguseid jutte kuulnud, et tehakse asi korda, kuid mõne aja möödudes on sama jama. Tuleb valida kuhu remonti viid.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Passat 1,9td 2000a automaatkasti probleem

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Kusjuures see ei pruugi isegi turbiini viga olla otseselt. USA-s mõned vennad on jälile saanud, et selliste sümptomite korral on viga kasti hüdraulika juhtblokis kus kuluvad need kalppide/kolbide liikumisteed mõõdust välja ja ei pea seetõttu enam teatud tingimustes rõhku mis põhjustab seda, et hüdroturbiini sidur laseb teatud intervalliga koguaeg turbiini lukust lahti. Aitab hüdroblokis kanalite läbipuurimine ja remontmõõdus kolbide paigaldamine. Kas ja kes seda Eestis teeb selles osas jään vastuse võlgu.

Vasta

Mine “Ülekanne”