Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Probleem siis selline, et talvel ei tahtnud kuskil alates -10kraadi käima minna. Ketra kasvõi 2 akuga. Kõrgematel pööretel hakkab musta suitsu ajama, tahmab. Kütusekulu tundub ka et on suurem kui peaks olema. Maanteel kuskil 7l/100km. Minek on väga hea, ja jõudu on. On keegi millegi sellisega kokku puutunud?
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Teksti teisest poolest loen välja,et on tegemist kellegi eelmise kasutaja mõtte välgatus,keerata RIKASTUS kruvi sissepoole. Taheti saada ,,tasuta võimsust,, kuid tulemuseks on taga tahma lont.
-
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 19 Aug 2009, 13:23
- Telefon: 56497234
- Auto: corrado
- Asukoht: Järvamaa
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Äkki seletaks siis mida teha, et auto normaalselt käima saada...vaevalt, et tagutamisega auto käima pannakse.T6nis2 kirjutas:Teksti teisest poolest loen välja,et on tegemist kellegi eelmise kasutaja mõtte välgatus,keerata RIKASTUS kruvi sissepoole. Taheti saada ,,tasuta võimsust,, kuid tulemuseks on taga tahma lont.
madis 56497234
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Vastasin et juhul kui hakkab kõrgematel pööretel(diislist jutt 3000) tahma sumpsist,summuti väljalaskest ..tomu,, ajama on pump üle rikastatud. Paluks ,,projekti huvilistel,ega ka asja midagi tundvat..Foorum ei remondi.
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Ma ei saa su jutu lõpust mitte midagi aru . (Paluks ,,projekti huvilistel,ega ka asja midagi tundvat.)T6nis2 kirjutas:Vastasin et juhul kui hakkab kõrgematel pööretel(diislist jutt 3000) tahma sumpsist,summuti väljalaskest ..tomu,, ajama on pump üle rikastatud. Paluks ,,projekti huvilistel,ega ka asja midagi tundvat..Foorum ei remondi.
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Alusta eelsüütküünaldega.
* Võta küünaldelt ühendusliist maha ja kontrolli lambi või juhtmega, kas kõik küünlad töötavad.
* Kontrolli lambiga, kas küünaldele tuleb voolu peale, AAZ mootoril on veel järelhõõgumine st. küünaldel on vool peal ka peale käivitumist ja võib kesta isegi paar minutit
Kas tõmmates läks külmaga käima?
Kui tõmmates käima ei läinud, siis võib olla vesi küttesüsteemis.
Tahmamine võib olla eraldi viga.
* Võta küünaldelt ühendusliist maha ja kontrolli lambi või juhtmega, kas kõik küünlad töötavad.
* Kontrolli lambiga, kas küünaldele tuleb voolu peale, AAZ mootoril on veel järelhõõgumine st. küünaldel on vool peal ka peale käivitumist ja võib kesta isegi paar minutit
Kas tõmmates läks külmaga käima?
Kui tõmmates käima ei läinud, siis võib olla vesi küttesüsteemis.
Tahmamine võib olla eraldi viga.
Viimati muutis orion, 07 Apr 2010, 14:02, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
orion kirjutas:Alusta eelsüütküünaldega.
* Võta küünaldelt ühendusliist maha ja kontrolli lambi või juhtmega, kas kõik küünlad töötavad.
* Kontrolli lambiga, kas küünaldele tuleb voolu peale, AAZ mootoril on veel järelhõõgumine st. küünaldel on vool peal ka peale käivitumist ja võib kesta isegi paar minutit
Kas tõmmates läks külmaga käima?
Kui tõmmates käima ei läinud, siis võib olla vesi küttesüsteemis.
Tahmamine võib olla eraldi viga.
eelsüütekad on järgi ka teistel TDI del ka peale käivitamist mõnda aeg mingi intervalli tagant et hõlbustada kütte süttimist. Kui näiteks kohe sõitma hakata ja pöördeid vaikselt tõsta kuulda kuidas eelsüütekate relee küünlad tagant ära lükkab.
Aga suitsususe koha pealt võib näiteks viga ka olla selles et mõni lõdvik katki kuskilt, aga nagu aru saan siis jõu kadumist sellest hetkest ei ole kui sealt tahmalondi välja lööb?
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Korra proovisin külmaga käima tõmmata. Läks küll käima. tavaliselt kasutasin käivitamiseks plokisoojendust
Jõudu ei kao kuhugile ära.
Praeguste ilmadega käivitub väga hästi.
Jõudu ei kao kuhugile ära.
Praeguste ilmadega käivitub väga hästi.
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
kus see rikastus kruvi täpsemalt asub, ja kas seda on mõtet endal näppida, ehk siis väljapoole tagasi keerata?T6nis2 kirjutas:Teksti teisest poolest loen välja,et on tegemist kellegi eelmise kasutaja mõtte välgatus,keerata RIKASTUS kruvi sissepoole. Taheti saada ,,tasuta võimsust,, kuid tulemuseks on taga tahma lont.
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Kui ma ei eksi, siis on see siin pildil, musta juhtmega klapi kõrval, keerad mutri lahti ning tsipake, mingi veerand pööret välja poole ja mutter kinni tagasi.
http://3.bp.blogspot.com/_8BT19Qlpmt4/S ... 350215.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://3.bp.blogspot.com/_8BT19Qlpmt4/S ... 350215.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Nii see rikastuse maha keeramine käibki. Võid julgelt katsetada,tagasi alg asendisse saad alati keerata,kui veendusid,et selle kruvi keeramine ei aidanud. Üks AGA veel.Nimelt kui rikastust maha keerata,siis langeb ka nõks tühikäigu pöörded.Õige kruvi reguleeringu korral lähevad Max.pöörded tahhomeetri punase sektori algusesse st. ca. 4500 pööret.
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Mul pole tahhomeetrit. se on üks esimesi keresi, millel on passis olnud peal 1.9 tavaline diisel 50kw. Sinna on asemele pandud 55kw td. samas, kas keegi teab, kas ülevaatusel võib probleeme tekkida, et mootor vahetatud on ?
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Nonii, keerasin rikastuse kruvi siis lahtipoole, isegi natuke üle poole pöörde. Nüüd tõesti ei suitse ega tahma enam eriti. Liigub tõesti uimasemalt, nagu diislile kohane. Võtab pöördeid ka aeglasemalt ülesse. Eks kütusekulu näha ole. Aga Mis siis kui ma seda kruvi liialt lahti keeran? Ei jõua enam maanteel minna vms?
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Kruvi väljapoole keerates läheb segu lahjemaks ja liiga lahja seguga võib kolvid ära kõrvetada.
Tee proovisõit ja kui just teistele jalgu ei jää, siis ära rohkem näpi.
Tee proovisõit ja kui just teistele jalgu ei jää, siis ära rohkem näpi.
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
mul ka tekkis üks küsimus, Golfil ka kogu aeg must tagant väljas, mootor on 40kw D, ja on ka liiga rikas kütus arvatavasti sest edasi liigub palju paremini kui ühe tuttava Golf 2 40kw D.
Aga küsimus selline, kas see rikas kütus mõjutab käima minekut ka ?
Õli ka sööb siis tunduvalt rohkem ?
Aga küsimus selline, kas see rikas kütus mõjutab käima minekut ka ?
Õli ka sööb siis tunduvalt rohkem ?
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Õli söömise ja halva käivitumise võib põhjustada kulunud kolvigrupp & madal surveaste.
Segu rikkus ei tohiks sellega seotud olla.
Segu rikkus ei tohiks sellega seotud olla.
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
fomoko ,kruvi liig väljapoole keerates võid kolvid ära põletada(midagi sarnast mainisid). See on eksitus. Jutt on DIISEL mootorist. Pihusti probleemi ka nagu tekstist välja ei loe. Pihusti rike on teine teema. Rikutud pihusti põletab kolbi,kuid siis on käivituse sümtomid hoopis teised.
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Kuskilt jäi meelde, et just liiga varajane pritsenurk võib kolbe ära sulatada, absoluutrõhud ja temperatuurid lähevad silindrites liiga kõrgeks.
projectG3hybrid - on see tõesti võimalik???
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
veidi varajane võib olla aga seda mõni kraad ainult.g3racing kirjutas:Kuskilt jäi meelde, et just liiga varajane pritsenurk võib kolbe ära sulatada, absoluutrõhud ja temperatuurid lähevad silindrites liiga kõrgeks.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
ikka võtab maanteel kuskil 6-7/100 :S
see segu rikkuse kruvi mõjus võibolla ainult natukene, ja samas muutis auto ikka liiga uimaseks. Nüüd küll samas ei suitse enam niipalju. Kas õli/õlifiltri vahetamine ka sellel mootoril kütusekulu nii palju muudab? Ei tea millal neid viimati vahetatud on, ise valan ainult vahepeal natuke juurde. Äkki on miskit muud viga ikka ?
see segu rikkuse kruvi mõjus võibolla ainult natukene, ja samas muutis auto ikka liiga uimaseks. Nüüd küll samas ei suitse enam niipalju. Kas õli/õlifiltri vahetamine ka sellel mootoril kütusekulu nii palju muudab? Ei tea millal neid viimati vahetatud on, ise valan ainult vahepeal natuke juurde. Äkki on miskit muud viga ikka ?
Viimati muutis airstream, 21 Apr 2010, 21:00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 15 Veebr 2010, 11:48
- Auto: Golf III 1.9 td AAZ, Passat B4 1.9 td AAZ
- Asukoht: Tartu
Re: Probleem passat B3 1.9td 55kw mootoriga
Mul passat sedaan aastast 94 sama 55 kW AAZ mootoriga ja mõõtsin küttekuluks (85% maanteed 95 km/h) kahe kaelani tankimise vahel 6,5 sajale...
Talvel külmalt käivitus väga hästi. Käivitub ka nii, kui eelsoojendust lõpuni ei oota. Ei puterda ega miskit. Töösoojal mootoril on jõudu minna ning ka turbo tööd on õrnalt kuulda. Samas kohapeal külmkäivitusklapiga tiksudes tekkis summuti alla mõne minutiga hall laik. Põhjagaasiga maanteel kiirendades üle 3000 pöörde näen peeglist õrna halli vinet kuid ei miskit musta. Sisselaskekollektor oli seest kaunis puhas. Seega turbo ei tohiks teoreetiliselt õli köhida. EGR on blokeeritud.
Et kas on nüüd segu parameetrid pumbas paigast ära või lõhnab kolvirõngaste vahetuse järele?
Talvel külmalt käivitus väga hästi. Käivitub ka nii, kui eelsoojendust lõpuni ei oota. Ei puterda ega miskit. Töösoojal mootoril on jõudu minna ning ka turbo tööd on õrnalt kuulda. Samas kohapeal külmkäivitusklapiga tiksudes tekkis summuti alla mõne minutiga hall laik. Põhjagaasiga maanteel kiirendades üle 3000 pöörde näen peeglist õrna halli vinet kuid ei miskit musta. Sisselaskekollektor oli seest kaunis puhas. Seega turbo ei tohiks teoreetiliselt õli köhida. EGR on blokeeritud.
Et kas on nüüd segu parameetrid pumbas paigast ära või lõhnab kolvirõngaste vahetuse järele?