http://img406.imageshack.us/img406/2064/pihustitet.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img688.imageshack.us/img688/2435 ... stitet.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img98.imageshack.us/img98/4234/0704.png" onclick="window.open(this.href);return false; Map sensor
Kuidas targemad neid näitusid kommenteerivad?
G4 1.9 TDi 66kw 2000a pihustite ja MAP sensor näidud
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 29 Nov 2008, 21:42
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: G4 1.9 TDi 66kw 2000a pihustite ja MAP sensor näidud
pihustite näidud tunduvad olevat ok, ise küsisin siis TDIclub.com lehelt enda näitude kohta ja olid veel rohkem erinevad kuid ei olenud väljaspool normi st -2 kuni +2 norm. Map i koha pealt tundub et enamvähem, limp modei või siis jõu kadumist ei ole sul olnud eeldan...nagu näha siis specified ja actual on suht lähestikku, mõned sellised väiksemad lühiajalised erinevused normaalsed eriti kui sa seda gaasipedaali järsku põhja surud või siis lahti lased kui käiku vahetad näiteks suure koormuse all, ainult lõpus nagu tundub et rõhk suurem kui tegelikult peaks olema st actuator hoiab rõhku kõrgemana kui ecu ootab ja seda veidi liiga kaua. aga samas liigub actual suht kiiresti ja korralikult eeldatavale kaasa(vähemalt algul ja ka lõpus). et veel kord kui limp modei pole olnud ja jõu puudumist nagu kohati samuti pole esinenud siis tundub et tibens tobens, ainult et aega ajalt tuleks lasta sooja motoga ikka pöördeid sinna 4000 ligi ja mitmed korrad ja ikka rohkem kui 2 või 3 secci jutti, olen kuulnud elupõliste diislivendade käest et päevas korras oleks isegi norm(siis ei pea muidugi nii kaua piinama, piisab paarist foorist kus ikka seda pedaali kauem põhjas hoiad) et hoiaks geomeetria kauem puhtana.
muidu selline pilt myturbodiesel.com lehelt milline näeb välja täiesti töökorras turbo süsteemiga(pole rõhu/vaakumlekkeid, geomeetria puhas, N75 korras, actuator klapp korras).

muidu selline pilt myturbodiesel.com lehelt milline näeb välja täiesti töökorras turbo süsteemiga(pole rõhu/vaakumlekkeid, geomeetria puhas, N75 korras, actuator klapp korras).

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 29 Nov 2008, 21:42
- Asukoht:
Re: G4 1.9 TDi 66kw 2000a pihustite ja MAP sensor näidud
Asi nimelt selles et eelmine nädal õnnestus kõik 4 kepsu kõveraks lasta( sõit läbi kevadise vee mis üle tee voolas) tõmbas vee mootorisse. Selle tulemusena mootori alumise osa vahetus. Sain 81 kw mootori alumise osa AHF. Mootori hääl muutus vaiksemaks, ei olnud enam sellist teravat kõlksu sees ja minek on kah ergsam ja jõulisem. Aga mis muret tekitab on hommikune käivitamine(nagu lubaks ja lubaks ja siis järsku läheb), ning väike vibratsioon ki käima läheheb( eelmise mootoriga seda polnud). Sooja mootoriga kah kohati viskab hästi õrna jõnksatuse keresse. Veel lasn ära vahetada siduri kompleki, kuna vanal oli ketta sees nuutid maas.
Kiirusel 140km/h viskab limp modi sinnamaani gaas põhjas hoides. vana mootori alumise osaga läks juba kiirusel 120 km/h. N75 klapp töötab ning Acuatori varras liigub , sisselase puhastatud. Rohkem ei oska midagi teha
Kiirusel 140km/h viskab limp modi sinnamaani gaas põhjas hoides. vana mootori alumise osaga läks juba kiirusel 120 km/h. N75 klapp töötab ning Acuatori varras liigub , sisselase puhastatud. Rohkem ei oska midagi teha
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: G4 1.9 TDi 66kw 2000a pihustite ja MAP sensor näidud
kas süüde on paigas? see käivitamise jama võib olla ka sellest et süüde hiline. ja kas actuatori varras on õigesti reguleeritud? kui see varras liigub hästi ka siis kui on geomeetriaga ühendatud siis geomeetria peaks olema pmt puhas. Kuksile nagu vahepeal kinni ei takerdu vms? Lõdvikud terved, vaakumvoolik mis actuatorisse läheb samuti terve, actuator ise vaakumit peab? vb jookseb vaakum maha vms.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: G4 1.9 TDi 66kw 2000a pihustite ja MAP sensor näidud
Mulle tunudb küll see graafik väga ilus ja avariirežiimi sealt ka hetkel ei paista. Kui see siiski vahest ilmub, siis jah copiloti poolt nimetatud asjad üle käia.