
probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
jama siis järgmine: Külmast peast ja pakasega läheb poolest põõrdest käima. Kui aga mootor soe, siis käiab jupp aega, enne kui käivitub. Keegi on kokku puutunud? Süüde peaks õige olema ja temperatuuriandur sai kah igaks juhuks ära vahetatud. Tänud ette. Kui viitsimust, pange ps. Tänud ette 

Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
Probleem ikka olemas. Öeldi, et pump kulunud. Soojast peast ei andvat enam seda survet, mis vaja. jahutasin siis pumba maha, kuid ikka ei käivitu. Ühendasin siis lahti temperatuuri anduri pistiku ja - käivitub esimesest põõrdest. Arvuti nnäitab, et kõik temp. andurid on korras. Milles siis probleem on?
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
Kui lahendust pakud, siis tulen kohale. Arvutiga on auto kallal käidud ja kõik nagu õige
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
Mis numbreid temperatuuri andur käivitamise hetkel näitab? Ega pritsekogust muudetud ei ole pumba kaanest? Ma plaanisin ka kõigest arvutiga kallal käia. Kui sul lihtsalt veakoode on loetud siis võiks ju siiski uurida.
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
Uuritud arvutiga kütte koguseid jne. Väide ongi see, et pump kulunud ja ei anna õiget kogust sooja mootoriga käivitamisel enam peale. MInu loogika samas ütleb, et siis peaks ju külma mootoriga ka see kogus vale olema ja kehvasti käima minema.. või pole nii?
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
G6s. Minu loogika mõtleb ka sedasi,kuid näiteks 81 A.Jetta diisli pump käitus samuti. Külmast(ca)5 või 15 ,,ketras,, ,kuid käima läks. Juuli kuus mootor töö soe,kuid käima ei lähe. Oligi plunzeri viga. Aga see auto oli sõitnud Soomes ca. 550 tuhat. Kahtlen sama läbisõitu. Samas ütlen,et tehnika on arenenud , viga on mujal.
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
Hakkab ikkagi kahtlaselt tunduma jah, et pump kulunud. Minu masin küll külmast peast käivitub hetkega, kuid ilmselt siin teema selles, et elektroonika oskab külma mootoriga rohkem kütet anda.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
Kui pumpa remontida ei raatsi siis või uurida toda varianti mis 66KW TDI-de puhul kasutatakse. Salongi siis mingi nupuke millega petad temperatuuri andurit ja antakse ka soojalt käivitudes rohkem kütet. Foorumis on sellest juttu olnud, aga hetkel ei leidnud teemat.
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
Uuritud, pumba remondi hind mõttetu. Targem on panna tehase poolt taastatud. Käima saab ju ka nii, et temp. anduri ots lahti kogu aeg. Teadjad ehk ütlevad, mis paha see endaga kaasa võib tuua? Lihtsalt suurem kütuse kulu? Kui palju sel juhul?
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
Koguaeg andur lahti sõita pole vast küll mõtet, siis annab aju kogu kraami täie rauaga koguaeg nagu väljas oleks -30c. Vast keegi suudab linkida siia kuidas sai tempi anduri ainult käivituse hetkel ära petta, siis käivitub hästi ja sõidu ajal on andur juba nagu tavaliselt.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
oskaks veel pakkuda, et starter väsinud, soe moto on tihedam, mille tõttu soojalt ei jõua starter mootorit piisavate pööreteni kohe käitada. sellist võimalust pakuti mulle ka diislimeistreid külastades, kui huvi pärast säärase probleemi kohta küsisin.
ja see softist tulenev soekäivituse probleem peaks puudutama ainult 66kw TDI motosid, nii palju kui ma lugenud olen, aga kes teab. kui temp anduri tagant ära ühendamine aitab, siis võib tõepoolest seda 66kw tdi varianti kasutada.
ja see softist tulenev soekäivituse probleem peaks puudutama ainult 66kw TDI motosid, nii palju kui ma lugenud olen, aga kes teab. kui temp anduri tagant ära ühendamine aitab, siis võib tõepoolest seda 66kw tdi varianti kasutada.
Viimati muutis copilot, 03 Sept 2010, 11:57, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
Endal midagi sarnast. Külmalt läheb mootor poolest pöördest käima, kuid vahel, kui tulla sõidust ja mootor käivitada uuesti nt 5 minuti pärast, siis vahel peab ketrama kuni 10 sekundit ennem kui käima läheb. Ja kui läheb, siis on pöörded kusagil 500 kandis ja nibin nabin jääb tööle ning pöörded lähevad tagasi 900 peale. See juhtub harva, kuid on ette tulnud. Autoks Passat B5 1.8 92kw 20v.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5672
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 581 korda
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
Odavaim lahendus oleks siiski jahutus vedeliku temperatuuri petja peale ehitada, et siis käivitumiseni saab aju infi, et temperatuur on nt -40 kraadi. Koosneb ühest takistist ja lihtsast releest. Ühendatakse siis takisti läbi relee temp anduri asemele seniks kuni mootor käivitub ja geneka laadimis signaal lülitab relee ümber, ning andur lülitatakse takisti asemele tagasi. Täpsemaid juhiseid ja nominaale uuri Snakey käest, tema vist mõtles selle peteka välja. Ise olen antud skeemi kolmel Touranil kasutanud, kui peale eelsoojenduse kasutamist samad sümtomid esile tulid.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
Tegelikult sai asi juba ammu lahenduse - vahetage alustuseks ära starter!!! Uskumatu ilmselt, kuid asi täpselt selles oligi. Aru nagu polegi saada, et starter aeglaseks jäänud, kuid uue starteriga käivitub ilusti.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
G6S kirjutas:Tegelikult sai asi juba ammu lahenduse - vahetage alustuseks ära starter!!! Uskumatu ilmselt, kuid asi täpselt selles oligi. Aru nagu polegi saada, et starter aeglaseks jäänud, kuid uue starteriga käivitub ilusti.
Kaua siis aega võttis et selle lahenduseni jõudsid? igatahes tore ja kiiduväärt et viitsisid nii vanale teemale ka lõpplahenduse kirja panna, mida aga paljud kahjuks ei tee.

Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
No enne sai ikka mitu pumpa järele proovitud
Vähemalt vahetus on lihtne. Panin tehasetaastaud pumba peale ja ei mingit vahet. Arva ära, kas oli odav ost ja kui palju sai kirutud pärast?
Nüüd seisab ilusti riiulis ja võtab ruumi
Ah ja - diagnostikamees püüdis mulle järjepidevalt selgeks teha, et ka see uus tehasepump on praak 




-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
hehe, ei tea kus sa diagnostis muidu käisid ka? Aga palju muidu see pump sulle maksma ka läks?
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
Kuidagi siiski tobe jutt foorumis. LASED vahetada kõrgsurve pumpasi,ja siis tuleb välja et starteris oli probleem. Tobe jutt selle kohapealt. Milline auto remontija ei kuule õiget starteri käivitus kiirust -20. ja + 30 . Äitähh foorum.G6S.
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
T6nis2 - ole parem kuss. Sinu lolli mõla on siin ennegi kuulda olnud! Copilot, autot vaatas rohkem kui 2 inimest muideks ja keegi ei osanud arvata, et starteris viga. Külmalt käivitus poolelt põõrdelt. Pumba eest käisin välja 11,5k 

- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2667
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
G6S kirjutas:Pumba eest käisin välja 11,5k


Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi






-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
to T6nis2: No ma ei tea....milline mees peaks olema sellise kõrvakuulmisega et kuulda milline on õige starteri käivituskiirus?ja seda kõikide nende erinevate käivitusmootorite puhul mis tehtud...ja erinevad mootorid jne jne....mingi selgeltnägija peaks olema!!??tule ükskord maa peale ja hakka normaalset juttu ajama siin foorumis vähemalt....suht raske su jutule pihta ka saada, kui aus olla, sest 99% juhul mingi arusaamatu pläma!!! Räägi nagu seinaga.
Aga teema algatajale, tundub et teinekord tasub selliste tegijate poole, nagu diislimeistrid, pöörduda....nagu varem välja pakkusin siis seal pakuti mulle et viga võib olla ka starteris, mis tegelt PALJUDEL selleks põhjuseks miks ei taha soojalt käivituda nii hästi kui külmalt.
Aga jah, ingli [VW Bot: "Keel korda!"] kallis teine, oleksid ehk kuskilt ikka juppmaad soodsamalt saanud, kaaluks vb isegi ää ostsmist, sest minu enda masinal jällegi külmade ilmadega talve poole v talvel proleeme...nimelt turtsub algul veidi kui moto külm ja pikalt seisnud. Kontrollitud sai pihustid, mis on aga tibin tobin. Surved silindrites(kusjuures maha jahtunud motoga) nagu tahasest välja tulnud(4. silindel oli veidi madalam aga lubatud piirides ehk siis ei tohiks mõjutada). ei tundu olevat õhku küttesüsteemis(paar mulli ei tee midagi). Moto käib ühtlaselt ja muidu käivitub hästi. Pakuti et võimalus, et pumba juhtpositsioneer on see mis seda jama külmalt põhjustab ja heal juhul annab nii 250 EUR kanti läbi ajada kui annab remontida, teine võimalus siis uus pump.....aga jah seda juhul kui on asi ikka selles. Samas mingit karjuvat vajadust pole, sest turtsumine kaob nii umbes kuni minuti jooksul peale, oleneb kui hull pakane on väljas, ja asi vask ehk siis asi toimib. lihtsalt põhimõtte pärast ja veidi tüütav kah see turtsumine ja eks ole veidi ka seda põlemata kütte haisu kah. Küünlad peaksid korras olema(lähevad ilusasti 5 sec jooksul tipust kuni peaaegu üle poole küünlani punaseks seda otse voolu andes, muidu annab aju tegelt isegi kauem voolu peale) ja voolu saavad nad kah kõik piipudest.
Muidu räägi kuida sa neid erinevaid pumpasid proovisid peale? pmt vaja hammasrihma pingutusrullik lõdvaks lasta, märgid paika ja vahetasid ära? muidugi ega see pumba paika panek probleem pole väga kui suts vajab regullimist, kaabel olemas ja oskan seda mehaaniliselt rihmaratta pealt siis vajadusel sutsu siia-sinna teha küll. Et olen mõelnud ise mingi teise kindlalt korras pumbaga asi üle kontrollida, selleks muidugi vaja ka külmasid ilmasid ja inimest kes nõus mõneks päevaks korras pumpa laenama.
Aga teema algatajale, tundub et teinekord tasub selliste tegijate poole, nagu diislimeistrid, pöörduda....nagu varem välja pakkusin siis seal pakuti mulle et viga võib olla ka starteris, mis tegelt PALJUDEL selleks põhjuseks miks ei taha soojalt käivituda nii hästi kui külmalt.
Aga jah, ingli [VW Bot: "Keel korda!"] kallis teine, oleksid ehk kuskilt ikka juppmaad soodsamalt saanud, kaaluks vb isegi ää ostsmist, sest minu enda masinal jällegi külmade ilmadega talve poole v talvel proleeme...nimelt turtsub algul veidi kui moto külm ja pikalt seisnud. Kontrollitud sai pihustid, mis on aga tibin tobin. Surved silindrites(kusjuures maha jahtunud motoga) nagu tahasest välja tulnud(4. silindel oli veidi madalam aga lubatud piirides ehk siis ei tohiks mõjutada). ei tundu olevat õhku küttesüsteemis(paar mulli ei tee midagi). Moto käib ühtlaselt ja muidu käivitub hästi. Pakuti et võimalus, et pumba juhtpositsioneer on see mis seda jama külmalt põhjustab ja heal juhul annab nii 250 EUR kanti läbi ajada kui annab remontida, teine võimalus siis uus pump.....aga jah seda juhul kui on asi ikka selles. Samas mingit karjuvat vajadust pole, sest turtsumine kaob nii umbes kuni minuti jooksul peale, oleneb kui hull pakane on väljas, ja asi vask ehk siis asi toimib. lihtsalt põhimõtte pärast ja veidi tüütav kah see turtsumine ja eks ole veidi ka seda põlemata kütte haisu kah. Küünlad peaksid korras olema(lähevad ilusasti 5 sec jooksul tipust kuni peaaegu üle poole küünlani punaseks seda otse voolu andes, muidu annab aju tegelt isegi kauem voolu peale) ja voolu saavad nad kah kõik piipudest.
Muidu räägi kuida sa neid erinevaid pumpasid proovisid peale? pmt vaja hammasrihma pingutusrullik lõdvaks lasta, märgid paika ja vahetasid ära? muidugi ega see pumba paika panek probleem pole väga kui suts vajab regullimist, kaabel olemas ja oskan seda mehaaniliselt rihmaratta pealt siis vajadusel sutsu siia-sinna teha küll. Et olen mõelnud ise mingi teise kindlalt korras pumbaga asi üle kontrollida, selleks muidugi vaja ka külmasid ilmasid ja inimest kes nõus mõneks päevaks korras pumpa laenama.
Viimati muutis copilot, 11 Juul 2011, 01:29, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
Kallis oli see pump jah, kuid tahtsin kindla peale välja minna. Ei riskinud lammari omadega mässata, kuigi jah, sealt oleks saanud mingi2500-4000 pumba kätte. Tehasetaastatud pump peaks nagu kindel valik olema. Aga kes mulle sellist juttu ajasid, et pump läbi - no ikka diislimeistrid ju
Uurisin siit ja sealt. Egas enam täpselt mäletagi, kust kõik.... ja egas siit foorumist ka mingit infi välja ei tulnud. Aga see selleks. See raha on kulutatud ja pisar valatud
Nüüd seisab pump ilusti riiulil ja ootab ostjat 300 euri eest. Ta ju nüüd kasutatud ja kulunud - tervelt 100km sõitnud
Aga pumba vahetus jah suht lihtne. Märgid paika, pinguti lõdvaks ja vahelt ära. Ei miskit müstikat. Tunnike ehk kulub.



-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem sooja mootoriga käivitumisel: g4, tdi, 81kw
copilot kirjutas:oskaks veel pakkuda, et starter väsinud, soe moto on tihedam, mille tõttu soojalt ei jõua starter mootorit piisavate pööreteni kohe käitada. sellist võimalust pakuti mulle ka diislimeistreid külastades, kui huvi pärast säärase probleemi kohta küsisin.
ja see softist tulenev soekäivituse probleem peaks puudutama ainult 66kw TDI motosid, nii palju kui ma lugenud olen, aga kes teab. kui temp anduri tagant ära ühendamine aitab, siis võib tõepoolest seda 66kw tdi varianti kasutada.
hehe, sai sulle ju selline variant välja pakutud suht teema alguses



aga tegijatest, kellest mina räägin:
http://diislimeister.ee/
ülemistel tegutsevad. kui seal käidud sai, väga asjalikud tundusid, eriti see põhitegija neist kahest vennast kellele see kuulub ja ise kah igapäevaselt pmt tööd teevad. kokkuvõttes tuli muidugi välja et tegu minu ühe sõbra tädipoegadega, kelledest nooremaga kunagi ka napsu ammu ammu võetud. aga see selleks. Muidu tegu siis pmt Oisu diisli poistega...kes teavd need teavad.
Viimati muutis copilot, 11 Juul 2011, 20:23, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING