Passat B6 kliima probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 16 Aug 2010, 13:51
- Telefon: 5151122
- Auto: Passat B6 Highline
- Asukoht:
Passat B6 kliima probleem
Minu 4-aastasel Passat Highline B6-l on probleeme kliimaga. Kõigepealt läks kliimapump, mis sai välja vahetatud. 2 nädalat töötas, nüüd aga puhub ainult sooja.
On näha, et pump ringi ei käi. Diagnostika näitab riket kahes mootoris (kaheksast), mis asuvad armatuuri all. (Üks mootor oli ennem juba kinni kiilunud, kuna ühelt poolt puhus nii sooja kui külma tunduvalt nõrgemini). Nende vahetamiseks tuleb aga terve armatuur laiali võtta. Küsimus aga selline, et kas nendest mootoritest üldse saab pumba sisse/välja lülitamine sõltuda?
On näha, et pump ringi ei käi. Diagnostika näitab riket kahes mootoris (kaheksast), mis asuvad armatuuri all. (Üks mootor oli ennem juba kinni kiilunud, kuna ühelt poolt puhus nii sooja kui külma tunduvalt nõrgemini). Nende vahetamiseks tuleb aga terve armatuur laiali võtta. Küsimus aga selline, et kas nendest mootoritest üldse saab pumba sisse/välja lülitamine sõltuda?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passat B6 kliima probleem
Mis moodi sa näed, et pump ringi ei käi?
Kui rihma seib käib peal ringi nii, et sisu seisab, siis on pump lihtsalt kokku jooksnud. Põhjuseks pakuks, et ennem kui uus pump pandi, jäeti süsteem läbi pesemata ja vana pumba sodi keeras ka uue pumba peeti.
Selle põlvkonna mudelitel ei lülitatagi üldse pumpa tagant ära, st pump vurab ringi koguaeg, lülitatakse ainult freooni ringlust magnetklapiga.
Kui rihma seib käib peal ringi nii, et sisu seisab, siis on pump lihtsalt kokku jooksnud. Põhjuseks pakuks, et ennem kui uus pump pandi, jäeti süsteem läbi pesemata ja vana pumba sodi keeras ka uue pumba peeti.
Selle põlvkonna mudelitel ei lülitatagi üldse pumpa tagant ära, st pump vurab ringi koguaeg, lülitatakse ainult freooni ringlust magnetklapiga.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 16 Aug 2010, 13:51
- Telefon: 5151122
- Auto: Passat B6 Highline
- Asukoht:
Re: Passat B6 kliima probleem
Tõsi, pump oligi täielikult kokku jooksnud. 
Väidetavalt pesti süsteem läbi. Nüüd küsiks, et kas on ka selline võimalus, et kas need rikkis mootorid võisid põhjustada ülesurvestuse, mille tõttu mul 2 pumpa juba kokku jooksnud on?

Väidetavalt pesti süsteem läbi. Nüüd küsiks, et kas on ka selline võimalus, et kas need rikkis mootorid võisid põhjustada ülesurvestuse, mille tõttu mul 2 pumpa juba kokku jooksnud on?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passat B6 kliima probleem
Need mootorid regullivad ainult õhu suunamisi salongis ja koti pupma isegi vähesel määral.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Passat B6 kliima probleem
Niipalju kui ise uurinud mudelitel, millel on kliimal "ECON" nupp (sisselülitatud olekus), siis lülitakse kliima pump magnetsiduriga küljest.jussike kirjutas:Selle põlvkonna mudelitel ei lülitatagi üldse pumpa tagant ära, st pump vurab ringi koguaeg, lülitatakse ainult freooni ringlust magnetklapiga.
Kas mõtlesid uuemate mudeliaastete autosi, mil "ECON" kiri asendati "A/C"-ga? Ei tahaks väga uskuda, et pumbal alaliselt kedrata lastakse ilma mingi küljestlülimise võimaluseta - raiskab tarbetult kütet ju.
Kasutan seda teemat ühe enda küsimuse jaoks, loodan et teemaalgataja pahaks ei pane

Pea tervel enne-2007a VW mudeliperel kasutati Zelex/Valeo kliimapumpasi, mille ülesütlemine enam üllatuslik ei ole. Alates 2007.a lõpust vms. mindi üle Sandeni pumpadele ja pumba probleeme enam niiväga olla ei tohiks.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passat B6 kliima probleem
Keegi ei sunni sind uskuma, kui tahad ära usu, aga nii see on, sest talv läbi seisnud pumbad kippusid tihti kevadeti esimeste käivitustega otsi andma. Ringi vurav pump ei kuiva nö kokku. Magnet sidurit ju pole, ainult klapp ja seegi asub pumba tagumikus.
Need plõksivad asjad on klappide asendite mootorid. Vigu võib olla kaks: kas kliima juhtplokk või siis mootor/id ise. Võib proovida resettida ja uuesti asendid sisse lugeda, vahest aitab, enamasti mitte.
Need plõksivad asjad on klappide asendite mootorid. Vigu võib olla kaks: kas kliima juhtplokk või siis mootor/id ise. Võib proovida resettida ja uuesti asendid sisse lugeda, vahest aitab, enamasti mitte.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Passat B6 kliima probleem
Selge pilt.
Kliimasüsteem mingeid veakoode ei ole tekitanud. Kompressor ja jahutussüsteem tunnistati Forsis korrasolevaks. Resettimise all mõtled akult negatiivse klemmi lahti ühendamist mõneks ajaks? Palun protsessi täpsemat kirjeldust
Muide, kas MFD (ja RNS 510) navile Eesti kaarte ka on?
Kliimasüsteem mingeid veakoode ei ole tekitanud. Kompressor ja jahutussüsteem tunnistati Forsis korrasolevaks. Resettimise all mõtled akult negatiivse klemmi lahti ühendamist mõneks ajaks? Palun protsessi täpsemat kirjeldust

Muide, kas MFD (ja RNS 510) navile Eesti kaarte ka on?
Viimati muutis siLc, 26 Aug 2010, 20:56, muudetud 2 korda kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passat B6 kliima probleem
Jätke see aku rahule, ega siis resett ei tähenda alati restari kogu autole (võib veel rohkem veateateid põhjustada). Arvutiga tehakse sellist asja tavaliselt. Saab ka kliimaploki juht nuppudest mingi valemiga selle teostada, hoides all mingeid nuppude kombinatsioone (viskab displeidele ette hieroglüüfide sarnased märgid). Googeldades leiab kindlasti täpseid juhiseid.
Navi: kui sama seade,mis mulgi, siis ei ole, ega tule.
Navi: kui sama seade,mis mulgi, siis ei ole, ega tule.
Viimati muutis jussike, 26 Aug 2010, 21:03, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Re: Passat B6 kliima probleem
Parempoolne kliima klapp on väsinud tõenäoliselt ja vajab vahetust. Vasakpoolne ka peagi. 

Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.