Oleks soov lisada VW Jetta 06. aasta autole supakas kuna originaalkõlarid erilist bassi ei anna.
Soovikski teada kas keegi on uuemale autole paigaldanud supaka ning kas oleks tarvis originaalmakk välja vahetada või saab ka kuidagi selle külge ühendada juhtmed.
Jään abi ootama
Viimati muutis argo, 14 Mär 2012, 06:24, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus:VolksWagen
Ma jõudsin teoorias ise juba midagi valmis teha, aga targemad mehed võiksid öelda kas see toimib ka ning kuidas kvaliteediga lood oleks.
Pagassi läheks 200W võim. Tuleks aku pealt toitejuhe siis pagassi vedada?
Originaal makil arvatavasti RCA otsi pole, siis kasutaksin sellist vidinat? http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-bin/ ... 0-25&ddl=1" onclick="window.open(this.href);return false; või http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=TELL_CAR-AX03" onclick="window.open(this.href);return false;. Kas supaka helikvaliteet kannatab palju sellega? Kui on miski parem variant olemas, siis andke teada .
Sellega tekib nüüd küsimus, et kas ma pean mõnest originaalkõlarist ka loobuma, kui selle taha ühendan. Plaan oli muidu lihtsalt supakas pagassi panna ning tehasekõlarid ka kuidagi mängima jätta.
Ei tahaks eriti nendest originaalkõlaritest ka loobuda, sest nad teevad päris mõnusat heli, aga bass on neil üpris kehva. Selle olekski soov lisada supakas pagassi juurde.
tanel220 kirjutas:Ei tahaks eriti nendest originaalkõlaritest ka loobuda, sest nad teevad päris mõnusat heli, aga bass on neil üpris kehva. Selle olekski soov lisada supakas pagassi juurde.
Ei ole mõtetu üritus. Supaka lisamisega saad sa soovitud bassihelid, kuid minul ei ole originaalkõlarite kvaliteetsesse helisse erilist usku.
200W kui sa mõtled võimu ja supaka maksimumiks, siis võib sul sedaankeres ikka bassi väheks jääda. Mul endal on 800W sedaan Passat B4jas, aga nii palju päris vaja ka ei oleks vist. Võimule pead akult igal juhul juhtmed vedama pagassi jah. Ja ilmselt ei ole originaalmakil tõesti RCAsid taga, siis on sul seda vidinat tõesti vaja, mille sa välja pakkusid, mis sulle need RCAd siis teeb kõlarijuhtmetest, kuid selle jaoks on sul vaja siis mingist kõlaripaarist loobuda. Võimalik, et muidugi makk toidab korraga ära nii selle vidina kui ka kõlarid, ei ole sellise asjaga erilisi kogemusi. Heli kvaliteedile selline vidin just hästi mõjuda ei saa, aga midagi hullu ei tohiks olla ma usun.
Tuttaval vanema auto peal on 200W võim ning 400W bassikas ja seal toimis see kooslus küll väga kenasti. Arvan, et kui tagaistmel keskelt suusaluuk lahti teha siis kostub päris korralikult läbi.
Või mis arvate? ma mingit erilist hullu tümmi taga ei otsi. lihtsalt üritan natuke bassi juurde saada olemasolevale süsteemile.
See helikonverter ei muuda selle asja juures enam suurt mingit kvaliteeti, kuna tehase makk ise on juba kuida on. ja kõlari ahelast võetuna ei muuda see plokk seal vahel mingit võimsust maki väljundis. Parem oleks kui võimendil on olemas high line sisend, st, et see plokk on võimul ka juba sees.
1. Vead pagasisse voolu juhtme, eest aku pealt, sinna ka kaitse vahele, kui tegu on mingi lahjema võimu ja supakaga, siis piisab 10mm2 kaablist ka, massi saad tagant võtta, kas turvavöö alt või teed lisa augu keresse ja sealt siis miinus olemas.
2. Kui autol on taga käetugi või suusakoti auk, siis kindlasti sealt kõlar salongi mängima, pole ju mõtet kui bassikast taob ainult numbri vibreerima.
3. Sedasi kuulad makki ja tümistad paar nädalat, kui ise aru saad kui jube heli ikka on!
4. Siis vahetad maki välja, ostad korraliku võimendi ja paned need originaal kõlarid läbi võimu mängima, sealjuures teed ustele kerge heli-isolatsiooni, pigimati ja vildiga. ja juba hakkavad kõrvad peas liikuma kuidas muusika ikka mängib, nii kaua kui oled originaal kõlaritest võtnud kõike.
Muusika kuulajaid on muidugi erinevaid, kellele meeldib, et hirmsasti taoks bassi, ja neid kellele meeldib laulus kõiki sagedusi kuulda..
snakey kirjutas:.
3. Sedasi kuulad makki ja tümistad paar nädalat, kui ise aru saad kui jube heli ikka on!
pluss 1,kuna endal teema algataja stoori läbi tehtud,ning lõpus ikke snakey öeldule üle mindud.ei ole ju m6tet kohe ja korraga mõnusalt teha,vaid pikema ringi ja suurema rahakotiga
No üldiselt selle peale hetkel raha väga palju mul ei läheks. 400w supaks ja 200w võim on hetkel olemas, et proovida.
Ainuke jama tekib aku pealt juhtme vedamisel ja maki lahti ühendamisel. ma ei kujuta hetkel ette kus kohast ma selle juhtme vedada saaks pagassi. Et makki kätte saada tuleb ka armatuuri keskelt üpris palju plastikut maha kakkuda.
E: Kuidas originaalkõlarid saaks läbi võimu mängima panna?
Viimati muutis tanel220, 23 Aug 2010, 16:43, muudetud 1 kord kokku.
Mul töökaaslase tourannil on võimu vool võetud 12v pistikust pagassist. ja toidab ilusti ära. pole vaja kaablit aga vedada. Võimule heli kaabli võttis taga kõlarist ja ka toimib.
Siim-O kirjutas:Mul töökaaslase tourannil on võimu vool võetud 12v pistikust pagassist. ja toidab ilusti ära. pole vaja kaablit aga vedada. Võimule heli kaabli võttis taga kõlarist ja ka toimib.
Kui võimas võimendi?
Tourani pistik peaks olema 15A kaitsmega, seega ma usun et ilusti toitmisest on asi kaugel.
Selles suhtes on sul õigus küll. Ilusti ei toida see kindlasti võimendit ära. Vool proovi ikka otse akust peale saada, kui võimalik, siis ka miinus pool akust.
Vedamise poolelt pead hakkama plastikuid lahti arutama, siis näed, et kust ja kuhu minema hakkab.
Aga ülejäänud osas olen snakey´iga nõus.
Selge. Vool tuleks siis ikka aku pealt võtta . Aga kuidas selle helikaabliga on. Kas see oleks lihtsam võtta siis tagakõlarist või ikka see converter panna makile vahele? Aga kas selle converteriga kaob esi või tagumiste kõlarite mängitavus jällegi või saab selle kuidagi sinna nii ka vahele toppida, et kõik kõlarid tööle jääksid?
Kui uut makki üldse vaadata, mis oleks kõige odavam variant?
Viimati muutis tanel220, 23 Aug 2010, 21:02, muudetud 1 kord kokku.
tanel220 kirjutas:Selge. Vool tuleks siis ikka aku pealt võtta . Aga kuidas selle helikaabliga on. Kas see oleks lihtsam võtta siis tagakõlarist või ikka see converter panna makile vahele? Aga kas selle converteriga kaob esi või tagumiste kõlarite mängitavus jällegi või saab selle kuidagi sinna nii ka vahele toppida, et kõik kõlarid tööle jääksid?
Kui uut makki üldse vaadata, mis oleks kõige odavam variant?
ei juhtu midagi kui selle ploki sinna taga kõlarite vahele torkad(paigalda see raadio taha, on lihtsam ja ruumi seal jagub). Voolu kaabli ja supakale RCA kaabli(RCA kaabel võta selline kus on remote kaabel ühes) võid vabalt koos vedada, seda siis vasakult. Massi, milleks mass aku pealt tuua, seda ma küll ei näe mõtet, terve auto kere on mass, võta kust tahad sellise konfi juures, kui tahad mingit highend installi siis mängib asi juba rolli.
UUt makki vaadates ei ole vaja osta mingit järgmist odavat rämpsu.
tanel220 kirjutas:Selge. Vool tuleks siis ikka aku pealt võtta . Aga kuidas selle helikaabliga on. Kas see oleks lihtsam võtta siis tagakõlarist või ikka see converter panna makile vahele? Aga kas selle converteriga kaob esi või tagumiste kõlarite mängitavus jällegi või saab selle kuidagi sinna nii ka vahele toppida, et kõik kõlarid tööle jääksid?
Kui uut makki üldse vaadata, mis oleks kõige odavam variant?
ei juhtu midagi kui selle ploki sinna taga kõlarite vahele torkad(paigalda see raadio taha, on lihtsam ja ruumi seal jagub). Voolu kaabli ja supakale RCA kaabli(RCA kaabel võta selline kus on remote kaabel ühes) võid vabalt koos vedada, seda siis vasakult. Massi, milleks mass aku pealt tuua, seda ma küll ei näe mõtet, terve auto kere on mass, võta kust tahad sellise konfi juures, kui tahad mingit highend installi siis mängib asi juba rolli.
UUt makki vaadates ei ole vaja osta mingit järgmist odavat rämpsu.
No ma vaatasin kaugemasse tuleviku, endal jääb sellest keremassist juba väheseks varsti
Ja mako kohapealt täitsa nõus, siin foorumis leiad soovitajaid ka palju, kasvõi snakey ise
Snakey, oskad sa öelda, kas ma pean mõnest kõlarist ka loobuma kui selle converteri maki taha panen või saab selle nii paigaldada, et kõik teised kõlarid ka tööle jäävad.
E: Sai siis eile ära tehtud see töö. Võttis aega küll aga asja sai. Kõik kõlarid töötavad ning nüüd bass ka olemas veel. Hetkel väga rahul, aga ei imesta kui tulevikus vähe võimsama supaka vastu selle praeguse välja vahetan
Viimati muutis tanel220, 28 Aug 2010, 01:00, muudetud 1 kord kokku.
Mõni aeg tagasi sai see esimene supakas ja võim välja vahetatud ning nüüd sees 800W võim (400W rms) ja 800W pioneer supakas (RMS 350-400 vist).
Kui volüüm kuskil 65% peal on juba siis hakkavad tuled kergelt vilkuma. Nad ei vilgu päris selles rütmis ka kuidas bass mütab vaid kuidagi aeglasemalt vms.
Ise olen mõelnud, et genekas lahja võibolla, aga see süsteem nüüd niiväga võimas ka pole tegelikult.
Kas massis võib ka asi olla? Mul see istme all mingisuguse väikse poldi otsa pandud mis kere küljes on.
Jään abi ootama (y)
Viimati muutis tanel220, 21 Okt 2010, 18:11, muudetud 1 kord kokku.
Kõige odavam on lisada sul nüüd kondensaator vahele, et leevendada geneka voolu kõikumist, teine asi, vaata üle kõik juhtmete kinnitused, klemmid puhtaks jne.
EDIT: Massijuhe proovi ikka kuidagi jäigemalt kinni saada ja puhta metalli vastu.
Viimati muutis woody, 21 Okt 2010, 19:16, muudetud 1 kord kokku.