küsimus kahe massilise siduri kohta?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Re: küsimus kahe massilise siduri kohta?

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

Olulist käega katsutavat lõtku küll olla ei tohi. Ja 2 cm tähendab seda, et hooratas on läbi.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: küsimus kahe massilise siduri kohta?

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Juhin tähelepanu sellele,et kellaaeg on hiline,kuid vastan. Kuidas saab küsija hoorattale sedasi ligi pääseda,et katsuda hooratta lõtku, ja tuvastada 2 sm. lõtku. Ärge küsijad minge ,,lolliks,, . Vaevalt teil sellist probleemi on. Nokite netist mingeid probleeme ja siis tekitate teema.

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Re: küsimus kahe massilise siduri kohta?

Lugemata postitus Postitas rewo »

T6nis2 kirjutas:Juhin tähelepanu sellele,et kellaaeg on hiline,kuid vastan. Kuidas saab küsija hoorattale sedasi ligi pääseda,et katsuda hooratta lõtku, ja tuvastada 2 sm. lõtku. Ärge küsijad minge ,,lolliks,, . Vaevalt teil sellist probleemi on. Nokite netist mingeid probleeme ja siis tekitate teema.
Lõtku saab kontrollida näiteks siis, kui käigukast on maas, väga hästi pääseb ligi. Ja teemaalgatajal on kk maas käinud, kuna on ju uus siduriketas. Ja see hooratta väsimine ei ole mingi netist nokitud probleem, täiesti reaalne probleem on see. Ise vahetanud ühel sharanil hooratta, nn lõtk oli vast u 20-25 kraadi (hooratta sisemist osa andis välimise osa suhtes täiesti vabalt keerata siis nii palju). Antud isendil väljendus hooratta viga metalses kloppimises, kui mootor töötas, ja tühikäigul oluliselt suurenenud vibratsioonis . Hooratta sees olevad leevendusvedrud olid lihtsalt väsinud (võibolla ka katki, ei lammutanud laiali).

T6nis2, Sinu postitusi on ikka lahe lugeda, 2 sm. - see ju tähendab kahte seltsimeest :D .
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: küsimus kahe massilise siduri kohta?

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

taavi,kas on raske kohe TEEMA alguses mainida,et käigukast on juba maha võetud.

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon

Re: küsimus kahe massilise siduri kohta?

Lugemata postitus Postitas mix17 »

Oma golfil läbi elatud teema juba.Alguses tekkib väike kolksumine ja lõpp faasis juba läheb tagurpidi ja esimene käik raginaga sisse.Üld juhul jah väsivad ära vedrud mis leevendavad ,aga ka hooratta südamikus olev kugi laager mis seda sisemist surve plaati hoiab.Nii läks igal juhiul minul ha peab tunnistama et ei ole nii odav läbu midagi see kahe massiline.. väike pildi lisa oma vanast hooratast http://fotoalbum.ee/photos/mix17/69686461/
Viimati muutis mix17, 29 Aug 2010, 19:09, muudetud 1 kord kokku.
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: küsimus kahe massilise siduri kohta?

Lugemata postitus Postitas Garfield »

Kahemassilise hooratta esimene väsimise märk oli minuteada see, et tühikäigu tekkib just klobina-hääl ja vibratsioon. Kui ta juba käega annab "läbi leerata" siis on ta ikka päris õhtal. Uus kahemassiline hooratas on muidugi paras "investeering", näiteks ASZ mootoriga Golf IV oma (1.9TDI, 96kW) maksab 6800eek. Lisaks lugesin kunagi TDICLUB foorumist, et kahemassilise asendamine ühemassilisega hakkas käigukaste lõhkuma.
Vedrudega siduriketas sobib ikka kahemassilise hoorattaga kokku. Soovitavalt võiks mõlemad lihtsalt korras olla ;)

Vasta

Mine “Ülekanne”