Ka siis taaskord mure, millele pihta pole saanud.
Nimelt oman ´02 aasta Borat 2. 0 bensiin ja 85 kiluwatti. Pikemat aega on mureks olnud mootori katkumine, just kiirendamise aeg ja ka tühikäigul lonkab.
Sai vahetatud küünlad ja juhtmed, juhtmetel kukkusid metallist asjad ka maha, vahetatud filtrid.
Arvuti ei näita midagi, ei VAG- COM, ega ka tehase tester ei näita midagi.
Arvati,et äkki mingi silinder pisut väiksema survega vms., aga sai mõõdetud silindri surveid manomeetriga, ja kõigis oli 14,4 ja 14,7 vahel.
Siit ka siis küsimus, et millest järgmisena pihta hakkata, enne kui kaane maha võtan ja tegemisse saadan?
Ahjaa, lambda vahetust ka mitte pakkuda, see juba tehtud ja mõlema lambda töö on järgi kontrollitud, sama ka õhulugeja kohta, töötas ossiga mõõdetuna laitmatult.
Kui keegi mu pikast jutust midagi aru saab, siis äkki oskab mõne hüva idee anda.
Päikest, Alo!
2.0 85kw katkumine.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: 2.0 85kw katkumine.
Vaata visuaalselt üle süütepool(on koos kommutaatoriga) tavaliselt tekib sinna süütepooli osasse pragusid ja tänu niiskusele hakkabki sealt jama pihta.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 85kw katkumine.
mingi voolik või toru on mõrane , võtab lisaõhku või laseb pool rõhku mõrast välja , endal läks mul näiteks karterituulutuse süsteemi lõdvik katki , see on siis seal pealpool kohe selline kahe haruga vooliku pundar ja kolektori juurest susistab , pidavat mingi vaakum või mingi voolik olema aga pole veel küljest ära kakkunud et täpselt teada mis voolik/toru ribadeks lendas , sest pool süsteemi tuleb lahti kakkuda , et seda mõrast või vigast voolikut/toru taga ajada , igatahes mul asi nii hull ,et lõi mootoritule ka põlema ja sisin läks valjemaks , mingid rõhud lõi paigast ära , tekkis siis nii , et läksin rekkast mööda , ja viienda käigupealt tõmmasin veel kuuenda peale ja siis käis jõnks läbi ja jättis korra vahele algul ei olnud midagi siis hakksid pöörded üle tuhande kõikuma ja tagant tuli veits tossu ka ja siis lõi mootoritule põlema ja tekkis susin , voolikuid näppides , saab ilusti aru kus kohast sisin tuleb , seega pane käima , ja liiguta neid torusid.woody kirjutas:Kellelgi mõtte välgatusi? Oleks teretulnud igasugune abi.
proovi uurida kas ees midagi susiseb/sisiseb.
äkki on abiks see info
