Küsimus siis selline et järsku tekkis VR6 2.8 mootoris lagin.Mis see võiks sellist häält teha.
Ise arvan et kas mõni hüdrotõukur kinni või siis ketti tald.
aga samas mootor käib nagu ühte pütti järel ei oleks..
tartus peaks olema kaasvõitlejaid kah kes sellest midagi teavad ja kindlasti heaa meelega appi tulevad. nimesi ma küll ei tea aga airfrance kindlasti teab kes teda aitas;)
aga nii palju kui mina sellest asjast kuulnud olen siis võrrideel hakkab ketist lagisema, sest klappidest hakkab asi pigem tiksuma.
ühe püti puudumine võib kah muidugi plaksumist põhjustada ja ühe püti puudumine võib olla siis surnud küünal või jama juhe vms.
ise arvan et ühe silindri töö püüdumine ongi sellest laginast mis mootoris järsku tekkis.
ise muidu olen ka auto luksepp aga mõtlesin et äkki kellegil kogemusi selle asja kohta..
masin mull maal ja riistasi seal ei olnud et klapikambri kaant maha võtta..:S
Aga lähiajal toon tartu.
Reinfeld kirjutas:ei ole siis kellegil kogemusi sellise asja kohta??
Enne kui keti kallale lähed veendu et asi pole kõrgepinges (küünlad, juhtmed), mõõda enne ka surved silindrites ära. Mingi pildi ketist annab ka kui mootori tagaküljelt keti pinguti plunsri välja keerad (nr 27 võti), kui plunser on pehme siis ei hoia ta õli sees ja kett võib olla käivitusel lõdva, on oht et viskab mõne hamba üle. Kaldun arvama et siiski on mõne talla viga, kui näiteks õlipõhja maha võtad ja sealt plasti- või metallitükke leiad siis on asi selge. Õlipõhja on kontrolliks kergem maha võtta kui ketikaani.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Selge pilt..Isegi millegi pärast arvan et viskas ketti üle ja sellest see lagin ja ka sellepärast ei tööta mootor õieti..
Homme saan masina tartu töö juurde siis hakkan asja koralikult üle vaatama..
aga tänud info eest.
eks annan märku ka mis tegelikult viga on..
Masin on nüüd korras ja viga oli hoopis selline et kettitallad olid kõik purud ja pingutused kaa. Väljalaske klappid olid kovidega tere ütelnud ning klapid kõverad..