1,6 tdi probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 22 Aug 2010, 18:22
- Telefon: 112112
- Auto: 1990 volkswagen golf 2 1,6TD 44kW
- Asukoht:
1,6 tdi probleem
Sai vahetatud kolvirõngad. Pärast mida enam õli ei söö, tosooli ei kao. Mure selles, et mootor suitseb kohapeal, ja pöörded kõiguvad ülesse alla... Sõites seda muret pole, et suits taga on, kõik nagu kena, pärast peenestamist töötab normaalselt vähe aega, siis jälle sama teema.. Käbi pole käppinud ja see kinni, märgid ka paigas nagu.. Sai segu krutitud, kuid ikka ei midagi, tundub nagu segu rikas. Käivitub ka ainult toores peal, ja gaas põhjas, siis pikapeale läheb käima, 5sek. Täpselt nagu ei saaks kätte, kuid torud kontrollitud, uus kütusefilter jpm.
Viimati muutis vambola, 04 Sept 2010, 17:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: 1,6 tdi probleem
Paagist see sõel pole pasane? Minul oli selles probleem koguaeg pöörded kõikusid, aga võtsin paagist selle pumba välja ja tegin sõela puhtaks ja toimib 
Edit: Ma pidin ka käiama päris julmalt ennem kui asi käima läks

Edit: Ma pidin ka käiama päris julmalt ennem kui asi käima läks

Viimati muutis freeser, 04 Sept 2010, 17:58, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: 1,6 tdi probleem
Oli tahtmine vastata,kuid ei saanud vambola vastusest aru. Jätkake sama moodi,EESTLASED,lömitajad(noored) oma inglise keelt demonstreerimast,kuid mitte VW. foorumis Tehnilises leheküljes.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: 1,6 tdi probleem
TÕNIS2-e poolt jube hea vastus ikka, mina sain küll sinust päris palju aru!!!!!!!!
Aga kas vaatasid sõela üle?
Aga kas vaatasid sõela üle?

-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 22 Aug 2010, 18:22
- Telefon: 112112
- Auto: 1990 volkswagen golf 2 1,6TD 44kW
- Asukoht:
Re: 1,6 tdi probleem
Erutu vähem Tõnis..
See luuk asus muidu pagasnikus, mitte istme all:P Samas mul 4 ukseline.
See luuk asus muidu pagasnikus, mitte istme all:P Samas mul 4 ukseline.
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 22 Aug 2010, 18:22
- Telefon: 112112
- Auto: 1990 volkswagen golf 2 1,6TD 44kW
- Asukoht:
Re: 1,6 tdi probleem
Käima läheb normaalselt nüüd, külmalt vähe rohkem käiamist. Soojalt ok käivitumine. Summutist tuleb hallikat suitsu,mis viitaks pihustitele, kuigi otsad uued ja need korras. Jahutus, õli, ei kao. Samuti võib viga olla pumba märkides(peal,kraadid), need ka kuidagi kindla märgi kaudu paika saab?
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 31 Aug 2010, 23:21
- Auto: G2
- Asukoht:
Re: 1,6 tdi probleem
vambolaKas pihustid on ka kontrollitud. Paraku uute pihustiotsadega võib asi isegi hulle olla, kui vanadega.
Kuidas mootor käib, kui külmalt käima paned. Kas algul on pöörded madalad ja ca. minuti pärast hakkab mootor normaalselt käima ja ei puterda?
Kuidas mootor käib, kui külmalt käima paned. Kas algul on pöörded madalad ja ca. minuti pärast hakkab mootor normaalselt käima ja ei puterda?
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 22 Aug 2010, 18:22
- Telefon: 112112
- Auto: 1990 volkswagen golf 2 1,6TD 44kW
- Asukoht:
Re: 1,6 tdi probleem
Külmalt, toores peale, 2x eelsüüdet, vähe gaasi ka, käib. Peab gaasi peal hoidma vähe,et välja ei sureks, ja ikka on hall suits julm järgi. Soojaks läheb, siis vahepeal töötab toorega,ilma puterdab. Käib oma 20min siis soe ja töötab ühtlaselt. sinist ajab siis välja. 5min seisab,tahab pikka k2iamist,et tööle läheks.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 31 Aug 2010, 23:21
- Auto: G2
- Asukoht:
Re: 1,6 tdi probleem
Soovitan märgid üle vaadata siiski korralikult, tundub et süüde liiga hiline, sellest tuleb ka hallikas/sinakas suits ja kehv käivitumine (käivitumine paraneb kui tõmbad seda kangi salongist mis muudab süütenurga paar kraadi varajasemaks).vambola kirjutas:märgid ka paigas nagu..
Lased pumba neli polti lahti ja kasvõi töötamise ajal liigutad natuke kas siis ettepoole või tahapoole seda pumpa, märkide muutumist kuuled juba häälest (varajasem süüde annab iseloomuliku "plagiseva" kõla ja samuti peaks siis see suitsemine ka kaduma kui selles häda).
Edukat modimist!
Diesel, what else?! :)
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 31 Aug 2010, 23:21
- Auto: G2
- Asukoht:
Re: 1,6 tdi probleem
Aga kuidas on küttekulu?
Mul edal ka 44kw mootor peal. Kevadel veel võttis 8l/100km aga nüüd juba 10l/100km. Kuigi talvel tegin motole täieliku remondi. Ka ei saanud suvel süüdet korralikult paika, et kui varajasemaks keerasin, siis läks kuumaks ja kui süüde korralikult paigas, siis sinine taga. Aga mul läheb käima hästi, nii nagu golf peab.
Kui külmat käima panene, siis mootor lonkab ja väriseb palju. Mul paari minutilse käimisega hakkab normaalselt käima.
Enda omal vahetan pumba igaljuhul ära. Eks näis kas asi muutub.
Mul edal ka 44kw mootor peal. Kevadel veel võttis 8l/100km aga nüüd juba 10l/100km. Kuigi talvel tegin motole täieliku remondi. Ka ei saanud suvel süüdet korralikult paika, et kui varajasemaks keerasin, siis läks kuumaks ja kui süüde korralikult paigas, siis sinine taga. Aga mul läheb käima hästi, nii nagu golf peab.
Kui külmat käima panene, siis mootor lonkab ja väriseb palju. Mul paari minutilse käimisega hakkab normaalselt käima.
Enda omal vahetan pumba igaljuhul ära. Eks näis kas asi muutub.