turbo puhastamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
turbo puhastamine
kas keegi oskab öelda kus võiks keegi tartus osata turbot puhastada ja mis hinnaga.ise pole pädev sellist asja tegema.Äkki mõni tahab ise natuke lisaraha teenuda kes oskab seda puhastada.autoks 2000 a passat 1,9 tdi 85 kw
Re: turbo puhastamine
käisin diagnistikas kuna on probleem selles,et jõud kaob kiirendusel ära ja siis seal öeldi,et turbot vaja puhastada.arvatavasti piirub asi sellega või siis halvimal juhul turbo vahetus.aga turbot pole puhastatud küll väga kaua ega.
Re: turbo puhastamine
jap, mul oli sama mure. Peale turbo puhastamist asi hakkas toimima. Kui õigesti mäletan, siis puhastamine maksis tsipa üle 2000 krooni. Aga võin ka veidi eksida.
Viimati muutis TGL, 11 Sept 2010, 16:04, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: turbo puhastamine
Mina ka ei mõista. Heal juhul ei tööta see geomeetria juhtklapp ja see uuena oli vist 1500.-.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Re: turbo puhastamine
Kui geomeetria hakkab kinni jaama ( tahma parast) siis vahest muu ei aita kui turbo lahti votmine ja puhastamine.
Re: turbo puhastamine
Turbo geomeetria(liigutatavad labad) on ju liikuv detail. Kuidas saab liikuv detail kinni jääda? Tahm tahmaks,kuid liikumine detailide vahel ongi arvestatud sellisesse keskkonda,tahma keskkonda. Võib siiski olla elektroonika koha pealt,ei liiguta õigeaegselt labasi. N79.?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: turbo puhastamine
N75 on selle solenoidi tähis v nimetus. Ja saab kinni ikka tahmata, kui ei anna piisavalt talda vahepeal....enamus diisli kasutajaid arvavad, et diisel ei kannata eriti piinamist ja ega tegelt pole vaja kah sest vääne olemas suht madalatel pööretel. Kui sõita enamus ajast linnas, siis koguneb sinna seda tahma korralikult...enda kogemusest võin öelda, kus peale nädalast rahulikku sõitmist ja siis pöördeid üle 3500 näidates on see tahma lont tagant ikka päris suur võrreldes sellega, kui regulaarselt lasta pöördeid sinna 3500 v 4000 kanti. Pealegi, hakkab ka see soon, kus sees liigub gemeetria labasid ühendav ratas v kuidas iganes seda nimetada, roostetama liialt. Piisab ühest väiksest kohast, kus rohkem roostet, ja tulemuseks ongi limp mode.T6nis2 kirjutas:Turbo geomeetria(liigutatavad labad) on ju liikuv detail. Kuidas saab liikuv detail kinni jääda? Tahm tahmaks,kuid liikumine detailide vahel ongi arvestatud sellisesse keskkonda,tahma keskkonda. Võib siiski olla elektroonika koha pealt,ei liiguta õigeaegselt labasi. N79.?
Tean väga hästi, kuidas pidev ökotamine selleni viib, mida kogesin autot ostes, kus algul üritasin hoida kulu 5l/100km. Varsti oli nii, et peale möödasõitu järsku gaasi maha lastes ja siis uuesti lapp andes nagu vabalt hingav. Parem klaasitäis sajale rohkem ehk aega ajalt tallata, kui külastada iga mõne aasta tagant mõnda remondi töökoda ja sellega aega ning raha raisata.
Kui miskit ei tea sellest ja ei oma masinat, millel muutuv gemeetria, kasuta google otsingut märksõnadega "tdi limp mode". Niiviisi leiad ka õpetuse kuidas turbo gemeetriat puhastada ja saad näha, kuidas asi võib rooste minna kui ei põleta seda tahma sealt välja.
Viimati muutis copilot, 01 Okt 2010, 12:28, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: turbo puhastamine
TDI club FAQ-st:
- Turbo VNT mechanism sticking. This only applies to vehicles with a VNT-15 turbocharger ... most A4-chassis models including all A4-chassis models sold in North America, and all 110hp models (A3 or A4 chassis) sold elsewhere. (DON'T READ THIS if your car has a GT15 or K03 turbocharger because they operate in a COMPLETELY different manner.) Locate the diaphragm housing which operates the VNT mechanism (has a single hose going to it, extreme rear of engine compartment, buried down near the bottom right rear of the engine, hose connection faces STRAIGHT DOWN). Locate (by feel with a finger) the linkage rod which points straight up out the center of that diaphragm housing. While feeling this rod, have someone start the engine, and note whether the linkage rod moves - it should. Upon stopping the engine, the linkage rod should move back after a few seconds. If the linkage rod does not operate as described, get a vacuum tester (any auto parts store) and apply vacuum to the VNT diaphragm to see if you can get it to move. If it's seized up, there's your problem. NOTE: To prevent this from happening, DON'T BABY THE VEHICLE when you are driving it, and consider recalibrating the EGR system to reduce the amount of soot build-up in the exhaust.
http://pics.tdiclub.com/data/500/Drivbi ... _small.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- Turbo VNT mechanism sticking. This only applies to vehicles with a VNT-15 turbocharger ... most A4-chassis models including all A4-chassis models sold in North America, and all 110hp models (A3 or A4 chassis) sold elsewhere. (DON'T READ THIS if your car has a GT15 or K03 turbocharger because they operate in a COMPLETELY different manner.) Locate the diaphragm housing which operates the VNT mechanism (has a single hose going to it, extreme rear of engine compartment, buried down near the bottom right rear of the engine, hose connection faces STRAIGHT DOWN). Locate (by feel with a finger) the linkage rod which points straight up out the center of that diaphragm housing. While feeling this rod, have someone start the engine, and note whether the linkage rod moves - it should. Upon stopping the engine, the linkage rod should move back after a few seconds. If the linkage rod does not operate as described, get a vacuum tester (any auto parts store) and apply vacuum to the VNT diaphragm to see if you can get it to move. If it's seized up, there's your problem. NOTE: To prevent this from happening, DON'T BABY THE VEHICLE when you are driving it, and consider recalibrating the EGR system to reduce the amount of soot build-up in the exhaust.
http://pics.tdiclub.com/data/500/Drivbi ... _small.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Cloner, 02 Okt 2010, 14:09, muudetud 2 korda kokku.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: turbo puhastamine
Cloneri õpetuse pdf. faili vaadates on kyll see 2000.- puhastuse eest nagu ylepakutud. Aga nu ega see tubrojama yx kallis jama ole.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: turbo puhastamine
Kui hinna sisse kuulub ka turbo+kollektori mahavõtt ja pealepanek autole + tihendid siis pole see mingi ülepakutud hind.VWM kirjutas:Cloneri õpetuse pdf. faili vaadates on kyll see 2000.- puhastuse eest nagu ylepakutud. Aga nu ega see tubrojama yx kallis jama ole.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: turbo puhastamine
lisaks, kui eriti seda remondi kogemust pole, siis ega see lahti võtmine nii kerge kah pole. Eriti kui mingid poldid/kruvid kinni roostetanud. Ja ilma kanalita/tõstukita see turbo maha kakkumine suht võimatu.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: turbo puhastamine
Eriti ülbe kasutaja Cloner. Tuled VW.foorumisse mitte EESTI keelselt. Mina lugesin REEGLEID VW. foorumi kasutajatele , FOORUMI KEEL on EESTI KEEL. Administraatorid ,ärgake,foorumit risustatakse keeleliselt. Vastaja rääkigu enda kogemusest,mitte vastata,paisates foorumisse x venna juttu.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: turbo puhastamine
T6nis2 kirjutas:Eriti ülbe kasutaja Cloner. Tuled VW.foorumisse mitte EESTI keelselt. Mina lugesin REEGLEID VW. foorumi kasutajatele , FOORUMI KEEL on EESTI KEEL. Administraatorid ,ärgake,foorumit risustatakse keeleliselt. Vastaja rääkigu enda kogemusest,mitte vastata,paisates foorumisse x venna juttu.
T6nis, nii siit foorumist kui ka googeldades leiab palju teemasid, kus liigne ükotamine ja just linnasõitude juures viib selleni et mootor hakkab minema nn "limp mode´i" v ongi lõpuks auto käivitamisest alates peale uimane kui vabalt hingav...seda geomeetriaga turbode puhul...vb uutel TDI del uutemate turbodega asi kuidagi lahendatud ja sellist probleemi pole, aga antud juhul räägime vanematest 1,9 TDI dest milledel muutuva geomeetriaga turbod.
Isiklik kogemus tõdeb lihtsalt tõsiasja, et liigne ükotamine/vanaisa moodi traktoriga poes käimine viib olukorrani, kus 2000 kr väljaminekut võib olla väljapääsmatu...nii et selline TARK kasvõi inglise keelne copy paste(kopeeri kleebi)igati teretulnud neile kes asjast pole kuulnudki.Kes ei saa aru, see küsib tõlget(muide google tõlgi peaks anamustele inglise keeles üldse mitte kodus olijatele asja selgeks tegema), kes saab see saab targemaks. Kes ei viitsi ega taha asja sisust ja probleemi tekkimise põhjustest aru saada, sel ei ole üldse sellistesse foorumitesse asja ja targem otse mõnda töökotta minna.
Ah jah, geomeetria juhtimisel pole kinni jäämisega väga miskit pistmist. Enda masinal juhtimine toimib laitmatult(kuidas ja mida kontrollida...google aitab) ja ikka jäi kinni. Jah, kui hakkavad ilmnema esimesed limp mode id ja põhjus gemeetria juhtimises ja nii pikalt sõita ilma põhjust välja selgitamata, siis tahmab ja läheb rooste samuti see teema turbos. Aga räägima olukorrast kus kõik on tibens tobens. Ainuke põhjus on sel juhul "tihend"' pedaali ja istme vahel...ok, VÕIBOLLA ka saksa inseneride? mitte täielik ettenägelikkus mingite konkreetsete turbode konstrueerimisel.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: turbo puhastamine
Oh ma juba ootasin et sa oma mingit pas** pritsima tuleks. Sorry(vabandust), et ma üritasin hädalist aidata ja tõin siia mingit infot mis ka paika peab. Sinu enamus poste on ikka 100 korda kasutumad isegi siis kui ma seda teksti tõlkida ei viitsinud. Või kui lugeja inglise keelt ei oska. Või on asi selles, et sina ei oska? Sellepärast pean selle pdf-i kah ära tõlkima, et sa asjast aru saaksid? Tõesti tunnen sulle kaasa, et sa ennast nii sitas valguses suudad näidata igalpool.T6nis2 kirjutas:Eriti ülbe kasutaja Cloner. Tuled VW.foorumisse mitte EESTI keelselt. Mina lugesin REEGLEID VW. foorumi kasutajatele , FOORUMI KEEL on EESTI KEEL. Administraatorid ,ärgake,foorumit risustatakse keeleliselt. Vastaja rääkigu enda kogemusest,mitte vastata,paisates foorumisse x venna juttu.
Ja TDI clubi FAQ on vag grupi tdi mootoriga auto omaniku esmane infoallikas nii et ära nimeta seda juttu mingi suvalise venna plämaks.
Viimati muutis Cloner, 02 Okt 2010, 14:05, muudetud 1 kord kokku.
Re: turbo puhastamine
T6nis2 kirjutas:Eriti ülbe kasutaja Cloner. Tuled VW.foorumisse mitte EESTI keelselt. Mina lugesin REEGLEID VW. foorumi kasutajatele , FOORUMI KEEL on EESTI KEEL. Administraatorid ,ärgake,foorumit risustatakse keeleliselt. Vastaja rääkigu enda kogemusest,mitte vastata,paisates foorumisse x venna juttu.
T6nis2, kui sa reeglitele vihjad, siis loe nad kõik läbi ka.
See jäi sul vist silma vahele:
Ma pigem loen inglise keelset teksti ja kui keelt ei oska, leian sõbra/tuttava, kes oskab, sest kui häda kallal, siis lahenduse leidmine on esmatähtis. Ja keele mitte oskamine ei puutu asjasse.Teemades korra loomine kuulub foorumi PERSONALILE (administraatorid/moderaatorid) töökohustuste hulka, tavaliikmetel pole vaja teemasid reeglite meeldetuletamisega risustada. Eksimust nähes saada reeglite rikkujale PM teade ning teavita teda veast. Samuti võib rapoteerida personalile. Küllap meie juba probleemi lahendame.
Ja pealegi, mulle tundub see eesti keele reegel rõhus sellele, et ei kasutataks slängi ja lyhendeid. Kui sul millestki muust kinni pole hakata, siis mine õue ja räägi mõne puuga.
Ja lõpetuseks tahaks öelda, et mõne mehe otsimisoskused on palju paremad kui enda kogemused. Nimesid ei nimeta, aga peep ta ei ole:D
Re: turbo puhastamine
puhastasin turbo ära ja paarpäev ok ning kui külmaks läks tuli viga tagasi ja väheke hullemana kui ennem.
Re: turbo puhastamine
siitsamast foorumist soovitati mulle ühte inimest ja see tegigi.mitte firma vaid eraisik
Re: turbo puhastamine
Sellist asja,nagu turbo ,,puhastus,, pole olemas. See teema on leitud internetist pealkirja alt plää,plää,plää. On sinul raske kirjeldada turbo olukorda,milleks vaja ,,puhastusse,, minna? Usud ,,puhastust,, .petad ennast.
Re: turbo puhastamine
Tõnis, turbo puhastus täitsa olemas, isegi kui ta on liikuv element see geomeetria, jääb ta endiselt sinna kinni!
Opel astra 1.7TD-l jäi see geomeetria mitte üks kord kinni, lihtsalt hakkas samm-sammu haavalt vähem edasi-tagasi käima kuni kinni ta oligi.
Kui autol on võimalik lume sisse kinni jääda siis turbo geomeetria jääb väga hästi tahma sisse kinni, ma ei räägi labadest vaid geomeetria otstest, mida ümar sälkudega rõngas liigutab, vot see jääb kinni, mis tekitab efekti, et geomeetria kinnija tahab puhastust.
Ning seda ka ta tahab, Puhastust .
Opel astra 1.7TD-l jäi see geomeetria mitte üks kord kinni, lihtsalt hakkas samm-sammu haavalt vähem edasi-tagasi käima kuni kinni ta oligi.
Kui autol on võimalik lume sisse kinni jääda siis turbo geomeetria jääb väga hästi tahma sisse kinni, ma ei räägi labadest vaid geomeetria otstest, mida ümar sälkudega rõngas liigutab, vot see jääb kinni, mis tekitab efekti, et geomeetria kinnija tahab puhastust.
Ning seda ka ta tahab, Puhastust .
Viimati muutis RKsilver, 29 Nov 2010, 09:06, muudetud 2 korda kokku.
Re: turbo puhastamine
Miks sa käid ja näitad oma lollust igal pool? Ja palun tee oma õigekirjaga midagi, täiesti võimatu on Sinu lausetest aru saada.T6nis2 kirjutas:Sellist asja,nagu turbo ,,puhastus,, pole olemas. See teema on leitud internetist pealkirja alt plää,plää,plää. On sinul raske kirjeldada turbo olukorda,milleks vaja ,,puhastusse,, minna? Usud ,,puhastust,, .petad ennast.