Tervist
Teen väikest uuringut iseenda jaoks. Huvitab mind nimelt, mis võiks olla parim(ad) golf iv mootor(id)
Millised võimsamad?
Millised isetehtud kombinatsioonid annavad minekut?
Kas näiteks 1.8 ORIG turboga võimsam kui 2.0 aftermarket omaga jne...
Tänud, kes viitsivad asja pühenduda ja vastuse postitada
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Oleneb täiesti kasutaja soovidest ja rahakotist. Kes sõidab palju sellele TDI, kes vähem sellel võib olla 1.6 või 2.0. Kes otsib sõiduelamusi sellele 1.8T või 2.8, rääkimata R32-st. Aga näiteks 96KW või 110KW TDI-PD mootor pakub Golfi keres sellist dünaamika ja ökonoomsuse suhet, et paremat on raske tahta. Sellele ei vaidle vist keegi vastu, et 1.4 mootor on ikka eriti ebaõnnestunud sünnitis.
Millisesel neil neljast parim hinna võimsuse ja kvaliteedi suhe on?
1.8T
2.0
2.8
3.2
Vaatasin, et eestis R32 müügil polegi, mobile.de -s aga miski 100 kanti oli vist.
Muidugi kas see R32 kõrge hind ennast hiljem ka ära õigustab? nimelt alla 170 000.- polnudki.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
golfi_vend kirjutas:Millisesel neil neljast parim hinna võimsuse ja kvaliteedi suhe on?
1.8T
2.0
2.8
3.2
Vaatasin, et eestis R32 müügil polegi, mobile.de -s aga miski 100 kanti oli vist.
Muidugi kas see R32 kõrge hind ennast hiljem ka ära õigustab? nimelt alla 170 000.- polnudki.
Küsin siis nii, et millal ja kas üldse sa midagi ostma hakkad Mida silmas pead - kas hiljem ära ka õigustab?
Aga tee omad arvutused hind jagatud võimsus. Üks asi on võimsus, teine asi on ka see, et 2.8-l ja 3.2-l on nelivedu.
Viimati muutis alkeemik, 15 Sept 2010, 19:33, muudetud 1 kord kokku.
Omast kogemusest mõned näited
1.4 16v, 55kw Linnas sõites kannatab veel kriitikat, kuid kütuse kulu ikkagi liiga suur, kuna gaasi peab ikka mehiselt vajutama, maantepeal sõites võib sellega surma saada. Probleemne koht sellel isendil on karteri tuulutus, külmub kinni.
1.6 16v, 77kw No suht hea kooslus, minek ja kütte kulu täiesti vastuvõetavad, maanteel võiks vähe nobedamalt kiirendada, aga pole hullu, maantee kulu 6,2l, keskmiseks ikkagi 7,5. mootori eripäraks on see, et jõud alles peale 3,5 tuhat pööret, ja karjub hirmsasti kui pöördeid anda, aga see eest liigub.
2.0 8v 85kw. mootoril jõudu on, aga see ka kõik ikkagi kütuse arvelt, tõmbab mõnusalt madalatelt pööretelt, kõrgemal suht uimane juba, aga golfi vahel päris sobilik mootor, välja arvata selle mootori kolvirõngaste probleem, sööb õli, mille tagajärjel kahjustuvad lambda andurid ja katalüsaator.
1.8 20v, 92 kw. võiks ju arvata et on nobedam kui 85kw moto, kuid minu jaoks on see mootor jätnud suure pettumuse, võiks loota, et liigub, aga mootor teeb rohkem häält kui edasi tõmmata jõuab, on küll dünaamika paigas ja tõmme on igas pöörete vahemikus.
1.8 20VT, 110 kw. Minu jaoks kõige parem lahendus, mootor on kerge ja ülelaadimisega, tehase seades on küll peale 4,5 tuhande pöörde suht uimane juba, kuid sellest mootorist on suht odav saada võimsuse lisa. kuni 211hp originaal turboga.
1.8 20VT, 132kw. Väga hea dünaamikaga ja pöördemomendiga lahendus, jõud ei kao ka kõrgetel pööretel, lisaks 6 käiguline manuaalkast pakub suurt sõidu mugavust, kütuse kulu on kuidas vajutada, linnas 8,5, maanteel 7l.
2,3 V5, 110kw ja 125 kw. Need mootorid oleks võinud VAG lausa tootmata jätta, V asendiga ja 5 silindriga ei saagi olla midagi head, ebaühtlane tühikäik ja vähe võimsust. ülalpidamis kulud suuremad kui eelnevatel mootoritel, samas ka keti ja pingutite kulumine, venimine, mis soovitav 220 tuhande pealt vahetada.
2,8 ja 3,2. 150kw ja 177kw. üldine pilt mootoritest on hea, kuid tegu ikkagi juba golfi vahel suht raske kombinatsiooniga, seda et tegu juba 4 motion nelikveo süsteemiga. kettide ja pinguti taldade kulumine suht arusaadav, kuna kuluvad osad siiski, ülalpidamis kulud ka vastavalt suuremad, aga sõidumõnu täiesti olemas, eriti meeldib mootori poolt toodetud "muusika" väljalaske süsteemis.
Diiselmootoritega pole nii suurt kogemust kahjuks, kuid madala küttekulu tõttu võiks midagi sellist ka omada, kui palju sõitmist oleks, valik on suht lai alates SDI mootorist lõpetades siis 110kw ja nelikvedu. 5l sajale tundub ju okei olevat.
Lõpp kokkuvõtteks:
Kui eelistada mootorit, mis igapäeva sõidus sind linnas edasi viiks ning maantepeal maha ei jätaks, ja ülalpidamis kulud oleks minimaalsed, siis oleks kindlalt minu kapoti all tuksumas 1,6 16v 77kw.
Järgmiseks rohkem sõidu mõnu pakkuv 1.8 20v turbo. rohkem võimsust, suuremad pidurid. Adrenaliini tase ka kõrgemal, sööb muidugi rohkem raha su kontolt, aga see on andestatav mida auto pakub.
Siis muidugi parim ost oleks R32 millest sa ei väsiks, auto hind on viimase 2 aasta jooksul püsinud seal 16-19 tuhande euro piirimail, stiilne välimus ja mugav auto, nelivedu suurendab sõidu naudingut.
Viimati muutis snakey, 16 Sept 2010, 08:50, muudetud 1 kord kokku.
Kui eelistada mootorit, mis igapäeva sõidus sind linnas edasi viiks ning maantepeal maha ei jätaks, ja ülalpidamis kulud oleks minimaalsed, siis oleks kindlalt minu kapoti all tuksumas 1,6 16v 77kw.
Järgmiseks rohkem sõidu mõnu pakkuv 1.8 20v turbo. rohkem võimsust, suuremad pidurid. Adrenaliini tase ka kõrgemal, sööb muidugi rohkem raha su kontolt, aga see on andestatav mida auto pakub.
Siis muidugi parim ost oleks R32 millest sa ei väsiks, auto hind on viimase 2 aasta jooksul püsinud seal 16-19 tuhande euro piirimail, stiilne välimus ja mugav auto, nelivedu suurendab sõidu naudingut.
aga mida 1.6 SR 74 kw kohta kosta?
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Kui eelistada mootorit, mis igapäeva sõidus sind linnas edasi viiks ning maantepeal maha ei jätaks, ja ülalpidamis kulud oleks minimaalsed, siis oleks kindlalt minu kapoti all tuksumas 1,6 16v 77kw.
Järgmiseks rohkem sõidu mõnu pakkuv 1.8 20v turbo. rohkem võimsust, suuremad pidurid. Adrenaliini tase ka kõrgemal, sööb muidugi rohkem raha su kontolt, aga see on andestatav mida auto pakub.
Siis muidugi parim ost oleks R32 millest sa ei väsiks, auto hind on viimase 2 aasta jooksul püsinud seal 16-19 tuhande euro piirimail, stiilne välimus ja mugav auto, nelivedu suurendab sõidu naudingut.
aga mida 1.6 SR 74 kw kohta kosta?
Äkki see ongi sama, mis välja toodud 1.6 16v on?
Endale valisin G5 kapoti alla 1.6 75kW-i ja linnas saab täitsa hakkama kuid maanteel võiks erksam olla. Küttekulu maanteel 5,8-6,4l sajale, linnas vähem sujuvalt liigeldes ~7,5l ja ummikus istudes kuni 11l. Veidi kõvemini vajutades saab veidi sõidulõbu ka.