Karburaatoriga mootrorile võimsust!?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Karburaatoriga mootrorile võimsust!?
Usun, ehk loll küsimus, kuid sedalaadi mootoritega vähe kokku puutunud. Nimelt olemas omal Golf 2, 1,6 liitrine karburaatoriga isend.
Nüüd siis küsimus, oskab keegi aidata ja öelda, kas sinna peale võiks istuda mõne suurema kubatuuriga golfi või audi karbuss? Hetkel seal peal Persburgi nimeline karpa? Autol puudub igasugune aju, seega monopritsung ei sobi
Tänan juba ette ära, kui keegi viitsib mind aidata
Nüüd siis küsimus, oskab keegi aidata ja öelda, kas sinna peale võiks istuda mõne suurema kubatuuriga golfi või audi karbuss? Hetkel seal peal Persburgi nimeline karpa? Autol puudub igasugune aju, seega monopritsung ei sobi
Tänan juba ette ära, kui keegi viitsib mind aidata
LIIVAPRITSITÖÖD, AUTOVARUOSADE MÜÜK
Re: Karburaatoriga mootrorile võimsust!?
Just just miskit selline karpa vist jah..........botzor kirjutas:Piesburg 2E? Turbo annaks kindlasti midagi juurde. Nukk võll? Torukolle?
Kuid siinkohal asi selles, et väga ei saa siin asju muuta, kunas plaanis minna rahvarallile, seal pole aga sellised modifikatsioonid lubatud...... piirduks mootori sisuga, või siis miski 2 kojaline karpa või nii? Oskab selles osas keegi aidata?
Jep, nuka vahetus käis omalgi peast läbi.....ja usun, et see saab teoks.....
LIIVAPRITSITÖÖD, AUTOVARUOSADE MÜÜK
Re: Karburaatoriga mootrorile võimsust!?
Nukkvõlli vahetus suht mõttetu tegevus kuna surveaste on neil karpamootoritel liiga madal. Tavaliselt mõeldakse teravama nuki peale alates 10:1 surveastmega mootoritel. Väiksemaga ei ole nagu mõtet mängida, ainult raha raiskamine. Ennem võiks mõelda näiteks vabama õhuvoolu ja suuremate karpa düüside peale. Ka sisselaske voolavamaks muutmine võib midagi juurde anda. Aga minu arvates ikkagi lihtsam osta võimsama mootoriga auto või teha mootori vahetus kui võti käes püsib ja endal mahti on.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
Re: Karburaatoriga mootrorile võimsust!?
Kuid ehk oskab keegi öelda ja aidata selle kohapealt, et miskit tüüse seal suuremaks puurida või peale keerata? Ütleme et ökonoomsust taga ei aja, pigem seda, et saaks veits erksamaks masinat?
LIIVAPRITSITÖÖD, AUTOVARUOSADE MÜÜK
Re: Karburaatoriga mootrorile võimsust!?
Sorry, uurisin, mul pierburg 1b karpaga hoopis tegu! et vaid 1 lõõriga http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3666177 Et peaks jah miski selline siis olema peal. Aga homme vaatan kohe üle täpsemalt, mis mul masinal peal ikka! Kuid jah siinkohal abi ikka, et kuidas saak 2 lõõrise panna!?
Nüüd siinkohal uurin, kas pierburg 2E karpa koos sisselaskega istuks mu mootorile või mitte? Ja kas on kellegil ehk seda pakkuda ja just Tartu kandis?
Samas peale suur uurimust selgus, et pakutakse ka miskit WEBBERI nimelist karpat, kas sellise aretamine väga keemia?
Nüüd siinkohal uurin, kas pierburg 2E karpa koos sisselaskega istuks mu mootorile või mitte? Ja kas on kellegil ehk seda pakkuda ja just Tartu kandis?
Samas peale suur uurimust selgus, et pakutakse ka miskit WEBBERI nimelist karpat, kas sellise aretamine väga keemia?
Viimati muutis grossu, 19 Sept 2010, 22:52, muudetud 1 kord kokku.
LIIVAPRITSITÖÖD, AUTOVARUOSADE MÜÜK
Re: Karburaatoriga mootrorile võimsust!?
Selle 1,6 karpamootori normaalseks liikumapanekuks kulub raha alates 10000.- Sellele mootorile lihtsalt niisama weberite või nukkvõlli paigaldamine juurde midagi ei anna.
Kui soovi on , siis võime su golfile paarkümmend kw juurde lisada.
Või kui soovi on siis saab ka erladi detaile , sportnukkvõlle, plokikaant jne
Kui soovi on , siis võime su golfile paarkümmend kw juurde lisada.
Või kui soovi on siis saab ka erladi detaile , sportnukkvõlle, plokikaant jne
Re: Karburaatoriga mootrorile võimsust!?
draw trough süsteemiga ülelaadimisega sisselase, mis on tegelikult täiesti unustatud teema, kuid toimib.
Golf MK1 2.8
Re: Karburaatoriga mootrorile võimsust!?
Eks nii mõnigi KW oleks väga hea juurde saada- seega mis otsast me alustame siis?333 kirjutas:Selle 1,6 karpamootori normaalseks liikumapanekuks kulub raha alates 10000.- Sellele mootorile lihtsalt niisama weberite või nukkvõlli paigaldamine juurde midagi ei anna.
Kui soovi on , siis võime su golfile paarkümmend kw juurde lisada.
Või kui soovi on siis saab ka erladi detaile , sportnukkvõlle, plokikaant jne
LIIVAPRITSITÖÖD, AUTOVARUOSADE MÜÜK
Re: Karburaatoriga mootrorile võimsust!?
surveaste on sul autodata järgi 9.0:1, võiks alustada näiteks plokikaane/ ploki lihvimisega surveastme tõstmise suunas.
seejärel plokikaane kanalid ja klapid ette võtta, vw on kanalitel eripäraks klapisääre kanalisse väljajooksmine, kui saaksid klapisäärepikendused eemaldatud ja kanalitele natuke parem voolavus antud siis oleks juba teine jutt ma usun.
kuid kõigepealt oleks mootorile tarvis teha kapremont, muidu ei ole pikka pidu loota.
seejärel plokikaane kanalid ja klapid ette võtta, vw on kanalitel eripäraks klapisääre kanalisse väljajooksmine, kui saaksid klapisäärepikendused eemaldatud ja kanalitele natuke parem voolavus antud siis oleks juba teine jutt ma usun.
kuid kõigepealt oleks mootorile tarvis teha kapremont, muidu ei ole pikka pidu loota.
Golf MK1 2.8