Nii, räägime nüüd pikalt ja laialt sellest probleemist. Ennegi kuulnud seda, et mööda spidomeetritrossi tuleb käigukastiõli sisse (Villu autol oli nii vist?).
Auto see, mis profiilis, spidotross uus, Forssist ostetud (Topran'i toodang). Algul tundus, et tuleb vähe, aga praeguseks oli juba suunatule relee kenasti ära õlitatud jms. Pole just väga meeldiv asi. Praegu mõtlen, et pean vana kulunud trossi tagasi panema?
Erinevatelt inimestelt on tulnud erinevaid teooriaid - kasti tuulutus kinni (väike must kork sellel peal - lähiajal kontrollin seda) ja ka trossi ehituses viga, a la mingi vedru valepidi. Rääkige oma kogemustest ja lahendustest
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Õli ei ole kindlasti liiga palju. Pigem natuke vähem, kuna ei kujuta ette kas ja millal seda vahetatud on (ise ainult plaanisin seda teha, aga pole jõudnud veel).
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
Kas spido teol mingit tihendit vahel ei käi - teo ja korpuse vahel kus sees ta ringi käib?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
GTI kirjutas:Kas spido teol mingit tihendit vahel ei käi - teo ja korpuse vahel kus sees ta ringi käib?
Minu Jettal küll polnud seal mingit tihendit... Miski stopperrõnga moodi võru ainult, mis tigu trossi otsas hoiab...
Endal oli ka Toprani trossiga mingi sarnane jama, et õli tuli üles spidoploki taha... Kuna mul tross ka tiksus kiirusest sõltuvalt, sai see vahetatud Kuusakoski platsilt leitud originaalisendi vastu- ei üht ega teist jama enam pole...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Vahest on b-kati trossidel kiud teistpidi keeratud kui originaalil ja seetõttu veab õli üles?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
GTI kirjutas:Vahest on b-kati trossidel kiud teistpidi keeratud kui originaalil ja seetõttu veab õli üles?
Sellisel juhul on see tootjafirma poolt puhas lollus Hea meelega vaataks järgi, kas nii on või ei, aga ei tahaks uut trossi katki teha. Ehk kellelgi vedeleb vana trossi (Topran'i oma).
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
GTI kirjutas:Vahest on b-kati trossidel kiud teistpidi keeratud kui originaalil ja seetõttu veab õli üles?
Sellisel juhul on see tootjafirma poolt puhas lollus Hea meelega vaataks järgi, kas nii on või ei, aga ei tahaks uut trossi katki teha. Ehk kellelgi vedeleb vana trossi (Topran'i oma).
viga on kasti tuulutuses 100%. minu cabriol oli sama jama et õli tuli kastist tuppa võtsin kasti tuulutuse ära ja puhatasin ta ilusti ära ja kõik korras.
kui tõesti ON vaja minuga rääkida ja TÕESTI tahaks miskit tarka öelda siis tel: 56639927
Trossi kiud peavadki niipidi käima, sest niipidi pöörlemisel keerab tross ennast koguaeg peenemaks, kaasnevaks muidugi õli ülesse vedu. Kui kiud oleks teistpidi keeraks toss ennas jämedaks ja peaksid seda vahetama iga paari päeva tagant.
Kas mitte trossi ülemises otsas pole mingit rõngastihendit.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Uurisin enda valduses olevat katkist originaaltrossi ja Toprani tiksujat- originaaltrossil on kõri ja trossi keermed vastassuunas, Topranil samas suunas. Ja originaalil küll mingit rõngastihendit ülemises otsas pole...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Rahapesukaru kirjutas:viga on kasti tuulutuses 100%. minu cabriol oli sama jama et õli tuli kastist tuppa võtsin kasti tuulutuse ära ja puhatasin ta ilusti ära ja kõik korras.
Kui ma olen õigesti aru saanud, et kasti tuulutus on kasti peal pisike torujupp otse üles, must plastkork lõdvalt peal, siis nagu juba mainisin, puhastasin seda... ja võimalik, et oligi abi, kuna sõitnud olen palju vahepeal ja kui endiselt õli üles tuleks, peaks see juba armatuuri alt tilkuma vist
Loodetavasti siis nüüd juurde pole tulnud, aga eks pean jälle näpud õliseks tegema ja uurima, kuhu ja kui palju see sattunud on praegu.
Seal tuulutuse avas tundus olevat muidu natuke roostet ja mingit sodi/puru.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
Natuke kuulsin, mis siin vahepeal toimus... jube kahju, et ilma jäin ühest põnevast tehnilisest teemaarendusest. Aga eks järgmine kord tean kohe õigesti küsida ja täpselt probleemi kirjeldada, mitte mingit ,,ulmelelle,, ajada siin.
Hr. Tõnis vist imestas, kuidas üldse käigukasti tuulutus umbe saab minna? Kui jah, siis annan kohe mõtlemisainet, aga kui nii ei olnud, siis võib ignoreerida edasist mõtet: See plastkork toru otsas liigub üsna vabalt, sõidu ajal ilmselt väriseb/liigub ka, olenevalt mootori pööretest ja teeoludest jne... kruusateel sõites lendab kapoti all ringi väga peenikest tolmu, mis jõuab praktiliselt igale poole, kuhu ka õhk. Kui nüüd see pisike ava natuke roostetab (rooste on ilmselgelt rauast erineva struktuuriga ja võtab enda alla rohkem ruumi...) siis võib väike ava ummistuda küll, koostöös muu sodiga.
Selline mõte oli ka, et ei tea kas tasubki kohe lukku panna... võib ju sinisilmselt loota, et foorumis kasutatakse otsingut ka mõnikord ja siis ei ole uut teemat vaja järgmisel minusugusel. Või kuidas...
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito