KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 20 Juun 2010, 14:04
- Telefon: 56791673
- Auto: Volksvagen Passat 1.9D 1991a.
- Asukoht:
KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Küsimus selline,et kui tahan vahetada monopritsingit,siis kas pean vahetama ka auto aju?
Autoks siis Vw Passtat (b3) 1.8 66kw
Autoks siis Vw Passtat (b3) 1.8 66kw
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Pritsepea vahetus teise samasuguse vastu? Sellisel juhul ei pea.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 20 Juun 2010, 14:04
- Telefon: 56791673
- Auto: Volksvagen Passat 1.9D 1991a.
- Asukoht:
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Masin 1.8 66kw ja 1988a monopritse ja soovin vehetada 1.8 66kw 1992a monopritsega.Tanel kirjutas:Pritsepea vahetus teise samasuguse vastu? Sellisel juhul ei pea.
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Hmm, sel juhul oleks hea, kui võrrelda saad pritsepea küljes olevaid pistikuid... sest terve auto elektrisüsteemid on 88 ja 92 erinevad, kuid võimalik, et pritsepea poolses otsas ei ole vahet (või tuleb keegi targem ja ütleb, kas on 1:1 vahetatavad). Kui pistikud kõik sobivad, siis pole tõenäoliselt probleemi, aga kui on erinevad, siis vist läheb keerulisemaks see vahetus.
(ps! see minu mõttekäik lihtsalt, 88a ja 92 a monopritsete erinevusi ja sarnasusi ma ei tea)
Edit: miks üldse pritsepead vahetada vaja?
(ps! see minu mõttekäik lihtsalt, 88a ja 92 a monopritsete erinevusi ja sarnasusi ma ei tea)
Edit: miks üldse pritsepead vahetada vaja?
Viimati muutis Tanel, 24 Sept 2010, 21:20, muudetud 1 kord kokku.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 20 Juun 2010, 14:04
- Telefon: 56791673
- Auto: Volksvagen Passat 1.9D 1991a.
- Asukoht:
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Vahetusse läheb selle pärast,et kütuse kulu ei saa maanteel alla 10L/100km.Tanel kirjutas:Hmm, sel juhul oleks hea, kui võrrelda saad pritsepea küljes olevaid pistikuid... sest terve auto elektrisüsteemid on 88 ja 92 erinevad, kuid võimalik, et pritsepea poolses otsas ei ole vahet (või tuleb keegi targem ja ütleb, kas on 1:1 vahetatavad). Kui pistikud kõik sobivad, siis pole tõenäoliselt probleemi, aga kui on erinevad, siis vist läheb keerulisemaks see vahetus.
(ps! see minu mõttekäik lihtsalt, 88a ja 92 a monopritsete erinevusi ja sarnasusi ma ei tea)
Edit: miks üldse pritsepead vahetada vaja?
Kuid tehnoülevaatuse punktis näitajad on aga normis.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Asi pole pritsepeas ma arvan, pigem selles ikka mis seda juhib...andurid
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Aju kood 92- aasta 66kw.1,8 B. on 0 261 203 318 . Varuosana 1HO 907 311 L.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Ja mis on 88 aasta monopritse aju kood?T6nis2 kirjutas:Aju kood 92- aasta 66kw.1,8 B. on 0 261 203 318 . Varuosana 1HO 907 311 L.
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Ära pressi vastust välja,kui SINUL pole probleemi,Boxerdaja.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Ma tahan inimest aidata, nii et ära mölise. Mis on sinu vastusest kasu kui pole millega võrrelda?
Põhimõtteliselt on nende aastakäikude monopritsed siis "Mono-Jetronic" ja uuem on "Mono-Motronic"
Idee poolest "peaksid" pritsepead olema samad, kuid kindlasti on vanemal tüübil süütejuhtimine vaakumiga ja see tõttu on seal vaakumi väljundid, mida võib olla uuemal pole. Midagi kindlat ma ei oska väita, võta mõlemad pead kätte ja vaata ning leia sarnasusi-erinevusi.
Ühte võin öelda, ära jumala eest gaasiklappi reostaati puutu, see on see 4 poldiga pistik seal küljel. Kui selle maha keerad siis uuesti paika saamiseks on vaja juba spetsiaalset aparatuuri.
Põhimõtteliselt on nende aastakäikude monopritsed siis "Mono-Jetronic" ja uuem on "Mono-Motronic"
Idee poolest "peaksid" pritsepead olema samad, kuid kindlasti on vanemal tüübil süütejuhtimine vaakumiga ja see tõttu on seal vaakumi väljundid, mida võib olla uuemal pole. Midagi kindlat ma ei oska väita, võta mõlemad pead kätte ja vaata ning leia sarnasusi-erinevusi.
Ühte võin öelda, ära jumala eest gaasiklappi reostaati puutu, see on see 4 poldiga pistik seal küljel. Kui selle maha keerad siis uuesti paika saamiseks on vaja juba spetsiaalset aparatuuri.
Viimati muutis Boxerdaja, 24 Sept 2010, 23:18, muudetud 3 korda kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Endal sul on koguaeg mure teema algatajate suhtes, et "täpsusta" jne... ja nüüd, kui Tarmo seda sinult tahaks, on kohe midagi vastu öelda... miks sa nii teed?T6nis2 kirjutas:Ära pressi vastust välja,kui SINUL pole probleemi,Boxerdaja.
Muide, küsimuste esitamise kaudu leitakse sageli lahendused. Mida rohkem küsimusi, seda rohkem infot ka probleemi kohta. Nii et võiks jääda viisakaks ja püüda ka teemaalgatajat aidata, mitte risustada teemat sisutute/mõttetute postitustega. Ning minu postitus siin ei ole mõttetu.
Teemasse lisaks seda, et kütusekulu probleemi võiks vähe konkreetsemalt otsida ikka, kui niisama hakata pritsepead vahetama.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Joodiku jutt mis kuskile TEHNILISELT ei vii.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Sina ja suu "TEHNILINE" jutt on vahel arusaamatum kui lasteaialapsele laste päritolu.T6nis2 kirjutas:Joodiku jutt mis kuskile TEHNILISELT ei vii.
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Kas Sa räägid enda jutust niiT6nis2 kirjutas:Joodiku jutt mis kuskile TEHNILISELT ei vii.

Aga teemasse kah, kas mootor läheb ikka korralikult soojaks, just maanteel, ülevaatusel kohapeal tiksudes ei ole probleemi. Aga kui maanteel mootor ei ole töösoe, siis samamoodi kütusekulu suurem. Ehk siis kas termostaat toimetab ilusti ?
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Teema oli mono pritsungi vahetusest,mootori aju (juht pult) vahetusest. Antsin koodid. tatilõuad mõnitavad.
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Kui Sa nüüd hoolega eelnevaid postitusi loed, siis põhiline teema on suur kütusekulu. Sellest ka teemaalgatajal mõte pritsepead vahetada, kuigi see ei pruugi üldsegi põhjus olla.T6nis2 kirjutas:Teema oli mono pritsungi vahetusest,mootori aju (juht pult) vahetusest. Antsin koodid. tatilõuad mõnitavad.
Ja muide, see Sinu antud aju koodiga pole passati (esimeses postis ju sulaselgelt kirjas, et passat) juures miskit teha, see golfi-vento-seati aju kood (http://www.tav-autoverwertung.de/shop/E ... 0261203318" onclick="window.open(this.href);return false; ). Passati aju natuke teistsugune ja teise numbriga (http://www.tav-autoverwertung.de/shop/E ... 61-200-271" onclick="window.open(this.href);return false;) .
Niiet Sinu TEHNILINE jutt on sõna otseses mõttes täielik jama, loobid siia valeinfot ja sõimad teisi, kibestunud tegelane ikka

Edit : 88 a. Passati aju kood ja pistik ka teine. Arvan, et ka pritsepea teine, kuigi kindlalt ei julge seda väita.
Viimati muutis rewo, 25 Sept 2010, 01:57, muudetud 1 kord kokku.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Vaadake siis pritsepeadele ka otsa- http://www.tav-autoverwertung.de/shop/Injection-Unit_5" onclick="window.open(this.href);return false; Koodid ja pildid, kõik kõrvuti olemas.
Osa erinevusi silmaga selgelt nähtavad.
Aga teemaalgatajale- seal hulk muid asju, mis kütusekulu tõsta saavad. Ehk mina vaataks enne selle sammu ettevõtmist kõik muud asjad ka üle.
Näiteks enda Jetta puhus hilise süütega ja laisa(vana) lambdaga heitgaasitestrisse ilusti katita mootori normi jäävaid gaase... Ja mootori vana omanik rääkis kütusekulust enne auto seismajäämist 10+l/100-le. Seda siis Seat Toledo(mis kasutab sama tehnikat) peal. Termostaat oli ka püsivalt suure ringi peal.
Temperatuuri andur(sinine), termostaat, süütenurk ja süütesüsteem üldiselt, vaakumi lekked, õhufiltri seisukord, jne.
Või on keegi tark vana pritsepead näperdanud?
Osa erinevusi silmaga selgelt nähtavad.
Aga teemaalgatajale- seal hulk muid asju, mis kütusekulu tõsta saavad. Ehk mina vaataks enne selle sammu ettevõtmist kõik muud asjad ka üle.
Näiteks enda Jetta puhus hilise süütega ja laisa(vana) lambdaga heitgaasitestrisse ilusti katita mootori normi jäävaid gaase... Ja mootori vana omanik rääkis kütusekulust enne auto seismajäämist 10+l/100-le. Seda siis Seat Toledo(mis kasutab sama tehnikat) peal. Termostaat oli ka püsivalt suure ringi peal.
Temperatuuri andur(sinine), termostaat, süütenurk ja süütesüsteem üldiselt, vaakumi lekked, õhufiltri seisukord, jne.
Või on keegi tark vana pritsepead näperdanud?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: KIIRE KÜSIMUS 1.8 66kw monopritsungi vahetuse kohta
Segan vahele, mis täpsemat aparatuuri vaja on? Enda omal vahetasin selle ära, kuna ei andnud korralikkult ühendust ja paika panin enamvähem kõrva ja kõhutundega.Boxerdaja kirjutas: Ühte võin öelda, ära jumala eest gaasiklappi reostaati puutu, see on see 4 poldiga pistik seal küljel. Kui selle maha keerad siis uuesti paika saamiseks on vaja juba spetsiaalset aparatuuri.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus