Sidurivõlli tasakaalustuslaagri tööpõhimõte

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Huligaan
Veteran
Postitusi: 513
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 18 korda

Sidurivõlli tasakaalustuslaagri tööpõhimõte

Lugemata postitus Postitas Huligaan »

Mure siis selline, kui sidur üleval, siis kostab mootoripoolsest käigukasti otsast kõrinat, kui sidur alla vajutada, siis on vaikkus majas.

3 mehhaanikut on öelnud, et tegu on sidurivõlli tasakaalustuslaagriga, ise kahtlustaks survelaagrit + sama arvab ka veel üks.
Aga samas siduri ja korvi vahetusel läks ka survekas vahetusse.

Seega oleks siin hea kuulda kuidas ja mismoodi see tasakaalustuslaager toimib, mis põhimõttel.

Kuna ise vastavat haridust ei oma ja ei ole kokku ka puutunud sellega, siis ei taha uisapäisa ka tegutseda, ei ole just lihtne emma kumma laagri vahetus.

Autoks 1.9 TDI , man kast

-H-
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7941
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Sidurivõlli tasakaalustuslaagri tööpõhimõte

Lugemata postitus Postitas GTI »

Mis laager on sidurivõlli tasakaalustuslaager (heal lapsel mitu nime?)? Kui sidur on lahutamata asendis e. pedaal üleval siis käivad käigukasti võllid ringi ja hääl tuleb käigukastist kus laagreid on ikka rohkem kui üks. Kui vajutad sidurile e. lahutad siduri siis hakkab tööle siduri survelaager ning käigukasti võllid koos oma laagritega jäävad seisma. Selline on kõrinate määramise tavaline loogika. Määratleda missugune laager kastist häält teeb on hiromandi töö (samas mingi pildi annab ka neid näpu vahel veeretades), kui kast laiali oleks mõttekas kõik laagrid sealt ära vahetada (mis paraku pole aga odav lõbu).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Huligaan
Veteran
Postitusi: 513
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Sidurivõlli tasakaalustuslaagri tööpõhimõte

Lugemata postitus Postitas Huligaan »

Selle laagri asukoht pidavat olema väntvõlli otsas, sissepressitav. Sinna laagripessa pidavat istuma sidurivõll e vedav võll ( kuidas keegi nimetab).
Nimelt kastis said vahetatud nii sidurivõlli kõik laagrid ( 3 tk , + 3 käigu laager) ja 4-5 käigu otsalaagrid + diffrilaagrid.
Olemas ka rakendus selle vändas oleva laagri kättesaamiseks, teen proovi, kas selles on viga :)

Aga okei, teemast sain oma vastuse, tänud GTI!

-H-
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.

Vasta

Mine “Ülekanne”