Passat B6 püsikiiruse hoidja käsitlemine????

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
sesta
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 30 Dets 2009, 00:47
Asukoht:

Passat B6 püsikiiruse hoidja käsitlemine????

Lugemata postitus Postitas sesta »

Tere!

Kuna Eestikeelne manuaal puudub siis oskab keegi öelda kas on võimalik välja lülitada Passatil adaptiivset kiirusehoidjat (ACC-d)? Olen näppinud kiirushoidku juhtkangi igatpidi aga jagu pole saanud. kiirteede peal välisriikides ei tahaks eessõitval autol taga passida , vaid lähedale hiilida ja möödasõitu teha ilma, et auto pidurdaks ise!
Samas kas on kogemusi miks laseb auto AUTO-Hold lüliti vahepeal süsteemi sisse lülitada aga vahepeal mitte, kui näiteks seisan foori all!!??

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Re: Passat B6 püsikiiruse hoidja käsitlemine????

Lugemata postitus Postitas jussike »

ACC kohalt jään hetkel vastuse võlgu, aga Auto-holdi häired on tingitud vigasest juhi turvavöö lukustist. Selle sees olev lüliti vajaks puhastust ja veidike painutamist. Kangutad jõuga lukusti katted maha, saad lülitile ligi, pärast tilk superatakki ja korras. Muidugi võib ka uue lukusti panna.



Edit: kas sa ikka alati paned tuvavöö peale. Ilma Auto-hold ei toimi :wink:
Viimati muutis jussike, 05 Okt 2010, 06:16, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

sesta
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 30 Dets 2009, 00:47
Asukoht:

Re: Passat B6 püsikiiruse hoidja käsitlemine????

Lugemata postitus Postitas sesta »

turvavöö alati peal. ei talu seda piiksumist. aga siis kui mingites puhastamist vajavates klemmides olex viga siis ju hakkaks häire korral ju turvavöö hoiatus ka piiksuma??
TÄNUD
Viimati muutis sesta, 05 Okt 2010, 12:06, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Re: Passat B6 püsikiiruse hoidja käsitlemine????

Lugemata postitus Postitas jussike »

sesta kirjutas:turvavöö alati peal. ei talu seda piiksumist. aga siis kui mingites puhastamist vajavates klemmides olex viga siis ju hakkaks häire korral ju turvavöö hoiatus ka piiksuma??
TÄNUD
Kui hetkeliselt lüliti jupsib, siis piiksuma veel ei hakka, aga Auto-holdi lükkab välja. Kontolliks mudi turvavöö lukustit tööasendis, kui siis mingil hetkel viskab holdi maha, siis viga kindlasti seal.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2169
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Passat B6 püsikiiruse hoidja käsitlemine????

Lugemata postitus Postitas siLc »

Kui niisama ACC-st üle ei saa, siis ehk oleks mõistlikum möödasõitude ajaks püsikas välja lülitada?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Re: Passat B6 püsikiiruse hoidja käsitlemine????

Lugemata postitus Postitas jussike »

siltz kirjutas:Kui niisama ACC-st üle ei saa, siis ehk oleks mõistlikum möödasõitude ajaks püsikas välja lülitada?
Suht tülikas ju koguaeg sisse välja lülitada.
Tegelt peaks saama valida püsika kangist sisselülitamisel kumba sa tahad, kas tavalist cruiset või ACC-i.
Üritan pärast käsiraamatu üles otsida, ehk leiab midagi tarka sealt.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Re: Passat B6 püsikiiruse hoidja käsitlemine????

Lugemata postitus Postitas jussike »

Nii-siis, raamat loetud, eriti targemaks ei saand.
Kui sis ainult natu.
Sinu hiilimise probla on kummaline, sest kui gaasi vajutad lõpetab ACC pidurdamise ja saad ilusti möödasõidu sooritada, ei pea ootama jääma kuna auto ise kiirendab rida vahetades.
ACC ei tööta kui ESP on välja lülitatud, kas aga CC jääb tööle ei lugenud välja.
ACC lülitub CC reziimi automaatselt, kui radari silm ("VW" märk ) on sedavõrd määrdunud, et eessõitja tuvastus on võimatu, kirjutab ekraanile ka puhastamise soovituse.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

sesta
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 30 Dets 2009, 00:47
Asukoht:

Re: Passat B6 püsikiiruse hoidja käsitlemine????

Lugemata postitus Postitas sesta »

Oi. väga palju infot ja sain targemaks. Ta lülitabki välja Acc kui gaasi annan ja taastab kui olen möödasõidu lõpetanud ning rohkem pedaale ei puuduta . Aga ma ei taha üldse pedaale puudutada sujuval kulgemisel ja ridasid vahetades. Kui asja naljaga võtta siis acc välja lülitamiseks peaks panema musta isoleerpaela märgile :).

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Re: Passat B6 püsikiiruse hoidja käsitlemine????

Lugemata postitus Postitas jussike »

No aga sea siis distants eessõitjaga miinimumini ja alusta varem möödasõitu/kulgemist, nii ei "satu" eessõitja radari vaatevälja.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

sesta
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 30 Dets 2009, 00:47
Asukoht:

Re: Passat B6 püsikiiruse hoidja käsitlemine????

Lugemata postitus Postitas sesta »

olen pannud ka nii (miinimumi vahemaa) aga mingil määral ta ikka pidurdab ja võtab ikka hoo maha ning märkab autot ees.

ega ei oska öelda kui raske on panna roolile käiguvahetuslabasid ja kas on olemas ka mingi valmidus.
Ning järelpaigaldusena mäludega täiselektriline juhiiste ja elektriline iste kaassõitjale???
tänud ette!
Viimati muutis sesta, 06 Okt 2010, 00:11, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Re: Passat B6 püsikiiruse hoidja käsitlemine????

Lugemata postitus Postitas jussike »

Keerulist pole midagi, tuleb ainult labadega rool sebida, vajadusel kontakt rõngas, ülejäänud ainult vahetamise ja kodeerimse kurss.
Järelpaigaldus istet vast pole, paigaldus ei peaks kah midagi ulmelist olema, kui komplektsed istmed sebitud.
Nii rooli, kui istmete saadavust vaata E-bayst, mujalt tuleb ilm selgelt nii kirves, et igasugune huvi kaob ära (nt üks seljatoe kumeruse muutmis mootur maksab letis üle 9kilo).
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

sesta
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 30 Dets 2009, 00:47
Asukoht:

Re: Passat B6 püsikiiruse hoidja käsitlemine????

Lugemata postitus Postitas sesta »

istmed juba olemas mäluga ja rooli hangin jah ebayst. Mind huvitab tegelt istmetega see teema et.........
Autol on olemas ka võtmeta sisenemine ja käivitamine (ehk kessy) . kas antud mudelil on võimalik panna ka peeglid ja istmed ning kliima käituma 2 võtme põhiselt. Ehk kui sisenen autosse ühe võtmega taskus, seadistab ta istmed-peeglid-kliima koheselt võtme järgi???
Et kas selline valmidus ja võimalus oleks olemas? Autol muidu klapitavad peeglid ja muud vidinad.Ilmselt juhib seda janti osaliselt ka juhiukse sees olev aknamootori küljes olev plokk??
Asi läheb juba suht keeruliseks :) aga loodan teada saada kas see idee kannaks vilja????
Tänud

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Re: Passat B6 püsikiiruse hoidja käsitlemine????

Lugemata postitus Postitas jussike »

Võtmetuvastus toimib ainult istmetele ja peeglitele. Ülejäänud vidinad ei reageeri sellele, kes sanga ronis (minu omal toimib nii). Aga Phaeton suudab kõik ära sättida.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Elektroonika”