K: Co liiga k?rge. Lahendus leitud: masin korras KAT oli sur
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: Co liiga k?rge. Lahendus leitud: masin korras KAT oli sur
Asi siis selline t?na ?levaatuselt sain templi teh.passi kordus ?levaatus:(
Asi selline et t?hik?igul Co norm 0,213 kui n??d p??rdeid anda siis Co t?useb 0,523/0,784 isegi oli. Aga saaks l?bi siis max co 0,322
Siit k?ssa k?isin teeninduses ja seal 1,5/h pusiti ja asja ei saand, ?hes?naga maksin t?hja. Mida teeeha kuidas saan normi mida kondrollida kas asi v?ib olla vene pentsus?
T?nud: / niinekas /
[Muudetud: 21-2-2005 niinekas]
[Muudetud: 22-2-2005 Lembit]
Asi selline et t?hik?igul Co norm 0,213 kui n??d p??rdeid anda siis Co t?useb 0,523/0,784 isegi oli. Aga saaks l?bi siis max co 0,322
Siit k?ssa k?isin teeninduses ja seal 1,5/h pusiti ja asja ei saand, ?hes?naga maksin t?hja. Mida teeeha kuidas saan normi mida kondrollida kas asi v?ib olla vene pentsus?
T?nud: / niinekas /
[Muudetud: 21-2-2005 niinekas]
[Muudetud: 22-2-2005 Lembit]
minu aeg on siin ümber saanud
Naeruv??rne kui ma ?tlen mis tehti v?eti jagaja kaas maha, vahtisid ?hufiltrid mis on uus ja kehitasid ?lgu.Originally posted by raints
Mis seal teeninduse siis tehti?

Kogu lugu k?isin Tartus VW esinduses seal n?dal j?rjekord

M?stika on selles et t?hik?igul norm co kaha nagu p??rdeid annat nii

minu aeg on siin ümber saanud
lambda [VW Bot: "Keel korda!"] 1 juhtmegaOriginally posted by raints
Omal kogemused ?he golfiga.Sellel oli lambda [VW Bot: "Keel korda!"] pees.
Ise soovitan j?rgi vaadata mitme otsaga lambda [VW Bot: "Keel korda!"] sul on.
Kuid skeemi j?rgi vist 4 otsa kaks valget hall ja must.Selle musta pealt peaxid m??tma tavalise digi testriga t??sooja mootoriga pinget.Paned testri voltide peale ja seal kindlasti on voltide juures nr2.Lased mootori korralikult soojax ja j?tad t?hik?igul k?ima.Siis m??da testriga musta otsa ja halli vahel mis ta n?itab.Pinge peab t?hik?igul k?ikuma 0-1 v.Kui k?igub,siis peax lambda [VW Bot: "Keel korda!"] ok olema kui seisab ?he kohapeal siis pees.Ja muidugi v?ixid ka valgete oste pealt ?ra m??ta kas ikka soojendusele(lambda [VW Bot: "Keel korda!"] k?te) toide tuleb.See peab olema 12v

minu aeg on siin ümber saanud
-
- Klubiline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 20 Okt 2003, 22:15
- Auto: Touareg ja Passat
- Asukoht: eesti
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Lambda m??tmist on parem teha ikka analoog (ehk siis seieriga) testriga v?i veel parem ossilograafiga.Ja veel lihtsalt infoks niinekale:lambda [VW Bot: "Keel korda!"] hakkab t??le alles siis kui ta temperatuur on v?hemalt 300 kraadi,soojendus on lihtsalt selleks ,et ta kiiremini t??le hakkaks,muidu pole neil ja mingit vahet.Originally posted by raints
Omal kogemused ?he golfiga.Sellel oli lambda [VW Bot: "Keel korda!"] pees.
Ise soovitan j?rgi vaadata mitme otsaga lambda [VW Bot: "Keel korda!"] sul on.
Kuid skeemi j?rgi vist 4 otsa kaks valget hall ja must.Selle musta pealt peaxid m??tma tavalise digi testriga t??sooja mootoriga pinget.Paned testri voltide peale ja seal kindlasti on voltide juures nr2.Lased mootori korralikult soojax ja j?tad t?hik?igul k?ima.Siis m??da testriga musta otsa ja halli vahel mis ta n?itab.Pinge peab t?hik?igul k?ikuma 0-1 v.Kui k?igub,siis peax lambda [VW Bot: "Keel korda!"] ok olema kui seisab ?he kohapeal siis pees.Ja muidugi v?ixid ka valgete oste pealt ?ra m??ta kas ikka soojendusele(lambda [VW Bot: "Keel korda!"] k?te) toide tuleb.See peab olema 12v

[Edited on 18-2-2005 by passatist]
[Edited on 18-2-2005 by passatist]
Kas viga ei v?i olla mitte katis? Minul igatages oli nii, et asi oli t?hik?igul l?ks l?bi, aga p??retel ei venitanud kuidagi v?lja. Siis k?isin Viljandis Albert S?rje juures ja ta ?tles kohe, et sul kat t?hi.. ja nii oligi. Panin t?is kati allaa ja n?idud v?henesid mitmek?mneid kordi. (CO- 0,012 ja HC oli midagi alla 40ne p??retel)
Vat ei tea, kuid nii seletas mulle ?levaatuspunkti mees !
See asi v?ib ka ?ige olla, et temp liiga madal, see probleem pidi esinema nn universaalsetel katal?saatoritel. Et l?he T?V-i ja seal mootor tiksub ja kat jahtub maha ja ei anna vajalikku tulemust, seega oleks vaja ennem nats paarutada. Probleem pidi esinema masinatel, milledel kat asub k?hu all, kollektorist kaugel.
See asi v?ib ka ?ige olla, et temp liiga madal, see probleem pidi esinema nn universaalsetel katal?saatoritel. Et l?he T?V-i ja seal mootor tiksub ja kat jahtub maha ja ei anna vajalikku tulemust, seega oleks vaja ennem nats paarutada. Probleem pidi esinema masinatel, milledel kat asub k?hu all, kollektorist kaugel.
?ks vend teeninduses t??l, ta ?tles kohe ?ra et vene bensiiniga ?v ?ra ei saa. aga sis selline asi et kagu sellis v?rus ?ks vend lasi ka omal co paika panna,sis l?ks pool tundi hiljem ?v tegema ja ja co polnd paigas,viskas sis selli paberid letti ja asi korras. mul oli omal ka vene bensiin sees ,mingi j??k vast, l?ksin ?v tegema ja "korduv". ostsin statoilist 98 ja l?ksin uuest paar p??va hiljem ja sain l?bi:)
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
niinekas, kas sul oli vaid kat surnud v?i pidid lambda ka ?ra vahetama? palju sul kat maksis, kust said ja oli see universaalne ning pidid mingit aretust tegema?
Kas see kat sul mootori soojalt tyhik?iku ka m?jutas? Puterdas ntx?!
Mul on endal ka plaan kat ja lambda vahetada, sellep?rast nii uudis-himulik.
Kas see kat sul mootori soojalt tyhik?iku ka m?jutas? Puterdas ntx?!
Mul on endal ka plaan kat ja lambda vahetada, sellep?rast nii uudis-himulik.
Enne kui vahetad, uuri ikka, kas nimetatud asjad on rivist v?ljas. Lambdat saab v?ga edukalt testriga kontrollida. Ning kat-i korrasolekut saab lasta kontrollida n?iteks Speedsteris. Niisama lambist ei ole m?ttekas juppe vahetama hakata.Algselt postitas: han_wiz
niinekas, kas sul oli vaid kat surnud v?i pidid lambda ka ?ra vahetama? palju sul kat maksis, kust said ja oli see universaalne ning pidid mingit aretust tegema?
Kas see kat sul mootori soojalt tyhik?iku ka m?jutas? Puterdas ntx?!
Mul on endal ka plaan kat ja lambda vahetada, sellep?rast nii uudis-himulik.
Pealegi Speedsterist peaks leidma sellistele mootori-puterdamistele k?ige kiiremat ravi.
Minuteada on lambda ja kat seotud vaid nii palju, et kui lambda pikemat aega surnud on ja siis mingi aja p?rast, annab ka kat j?rgi.
Dubs dont leak oil... they mark their spot
KAT oli surnud, lambda [VW Bot: "Keel korda!"] t??tas n??d mootor k?ib kuidagi paremini. Kat oli 1600.- seda ma ei oska ?elda kas universaal v?i mitte. Tartus lasksin teha selle t??, ise olen rahul.Algselt postitas: han_wiz
niinekas, kas sul oli vaid kat surnud v?i pidid lambda ka ?ra vahetama? palju sul kat maksis, kust said ja oli see universaalne ning pidid mingit aretust tegema?
Kas see kat sul mootori soojalt tyhik?iku ka m?jutas? Puterdas ntx?!
Mul on endal ka plaan kat ja lambda vahetada, sellep?rast nii uudis-himulik.
minu aeg on siin ümber saanud