Küsimus kas 8v või 16v 2,0
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
- Telefon: 56218835
- Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
- Asukoht: Pärnu
Küsimus kas 8v või 16v 2,0
Kumba neist etem ehitada turbotamiseks
Ehk kumba on lollikindlam ja odavam
Aru olen saanud et neid 8v liigub ika palju rohkem ringi kui 16 v mootoreid seetõttu kaldun arvama 8v kasuks aga ootan teiste arvamust ka ära
plaanis kuskil 300hp mõned hp siia sinna
Kui palju ültse plokid originaalis kannatavad hp ja kast?
Kindlasti läheb tulevikus ka sisu vahetusse
Uurin natuke neid asju ette ...hetkel olex vaja infot kumba doonoriks valida
tänan abi eest
Ehk kumba on lollikindlam ja odavam
Aru olen saanud et neid 8v liigub ika palju rohkem ringi kui 16 v mootoreid seetõttu kaldun arvama 8v kasuks aga ootan teiste arvamust ka ära
plaanis kuskil 300hp mõned hp siia sinna
Kui palju ültse plokid originaalis kannatavad hp ja kast?
Kindlasti läheb tulevikus ka sisu vahetusse
Uurin natuke neid asju ette ...hetkel olex vaja infot kumba doonoriks valida
tänan abi eest
Viimati muutis Kermo, 24 Okt 2010, 23:02, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
- Auto: Golf 3 2.9 syncro
- Asukoht: Haapsalu
Re: Kõsimus kas 8v või 16v 2,0
Kast kindlalt ei kannata(golf 3 020 tüüpi). Keegi mainis, et 02a(vr6, passatid) kast peaks originaalis 250nm kannatama- seega ei saa kah väga piinata. Netis olen kohanud paari projekti, kus mingi 0.8 bar rõhuga pole isegi surveastet alandatud ja mootor on vastu pidanud. Lollikindel on 2E samuti- kui rihm läheb siis sõit võib jätkuda kohe kui uus peal(klapid ei kohtu kolbidega). Keegi müüs vahepeal surveastet alandavat plaati muideks foorumis, suht odavalt kah. Kokkuvõte: doonoriks valiksin mina 2E, kui tahad kangemaid juppe hiljem või midagi läheb, siis jupid odavamad jne.
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0
300hp ja vastupidavust VW 2.0 mootorist orginaal sisuga, ei tasu loota. Küsimus oleks pigem et palju rahaline pool kannataks? 50-100 tuhat on sellise auto ehitamine (kui juba sa siin foorumis juhtnööre küsid). Urbaani vana Cabrio on hea näide kus mees teadis mis teeb. Kui endal teadmiseid napib ei tasu riski peale välja minna.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
- Telefon: 56218835
- Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
- Asukoht: Pärnu
Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0
Selge
Küsin siis kuidas kasti tugevamaks muuta
LSD aitaks kindlasti ja kõvem sidur
Plaanis on ika sepissisu ,kõvem sidur,uus turbo GT28 ,sisse ja väljalase uus, pihustid , aju ,
cooler, igast voolikud ja juhtmed jne,.....
kellegil ideid mis turbo panna või on mõni parem variant [VW Bot: "Keel korda!"] tahaks auto just varase mineku peale ehitada ...lõppkiirus pole oluline
Küsin siis kuidas kasti tugevamaks muuta
LSD aitaks kindlasti ja kõvem sidur
Plaanis on ika sepissisu ,kõvem sidur,uus turbo GT28 ,sisse ja väljalase uus, pihustid , aju ,
cooler, igast voolikud ja juhtmed jne,.....
kellegil ideid mis turbo panna või on mõni parem variant [VW Bot: "Keel korda!"] tahaks auto just varase mineku peale ehitada ...lõppkiirus pole oluline

-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0
Kui sa need kõik asjad sinna peale laod mis sa nimetasid, siis vist eriti vahet pole mis ploki sa valid, kaane kohta öeldi sul juba teises foorumis - 8v on lihtsam, 16v aga hingab paremini ja kallim.
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0
Väheke infot asja kohta:
http://www.daham.org/16vt/technical/vw16vt/
http://www.daham.org/16vt/technical/vw16vt/
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0
Kindlasti võta 16v kaas kuna see mitu korda etem kui 8v oma. Odavam on teha 1.8 mootorit kuhu paned sisse s2 kolvid ,mis peavad ilusti vastu. Käigukastidega 02A on nii ,et peavad vastu ka originaalis ilusti 350Nm väänet. Endal on mul mitu kasti läinud puru ainult selle nõrga difri tihvti pärast aga olen selle asendanud kahe uue tihvitiga, kus nad panen üksteise sisse. Seni on ilusti vastu pidanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0
Kastidest: G60 kast peab juba originaalis 225nm vastu. 300nm pole minuteada veel väga probleem olnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
- Telefon: 56218835
- Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
- Asukoht: Pärnu
Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0
mootoriks ika golf 2,0 kas nüüd 8v või 16v
tahaks ise 8v ehitada esialgu
sisu tuleb nagunii uus sepiskolvid ja asjad seetõttu ei ole vahet kas nüüd need S kolvid sinna istuvad
tahaks 8v kaanega teha 8v kaant nata odavam ehitada...
Hiljem peaks saama kaani ka vahetada sisu saab ju samaks kätta kolvid ja kepsud
tahaks ise 8v ehitada esialgu
sisu tuleb nagunii uus sepiskolvid ja asjad seetõttu ei ole vahet kas nüüd need S kolvid sinna istuvad
tahaks 8v kaanega teha 8v kaant nata odavam ehitada...
Hiljem peaks saama kaani ka vahetada sisu saab ju samaks kätta kolvid ja kepsud
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0
Kui 8V kaant on odavam ehitada siis kas sa kolvide hinda oled vaadanud? Alla 15k nelja tükki ei saa nii et...
Otsi parem G4 GTI 1.8T mootorit.
Siiski anna ette palju oled nõus kulutama, siis võib pakkuda mis selle raha eest saaks.
Otsi parem G4 GTI 1.8T mootorit.

Siiski anna ette palju oled nõus kulutama, siis võib pakkuda mis selle raha eest saaks.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
- Telefon: 56218835
- Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
- Asukoht: Pärnu
Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0
Ega muidu ei kirjutaks sellist teemat siia ...olen kursis hindadega
ja ei kavatse teist mootorit valida
jääb see mis on ja lihtsalt
ootan ettepanekuid ja plaane nende kahe suhtes
kellegil kogemusi või ideid
tänan info eest
ja ei kavatse teist mootorit valida
jääb see mis on ja lihtsalt
ootan ettepanekuid ja plaane nende kahe suhtes
kellegil kogemusi või ideid
tänan info eest

-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0
Sul on siis 2.0 mootori plokk ja väntvõll olemas ning küsid meilt, et millist kaant jms peale panna mootorile? Ilmselgelt oleks minu arvamuse kohaselt mõtekam hakata kohe turbomootorit edasi arendama ehk võtaks 1.8 20vT aluseks.
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
- Telefon: 56218835
- Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
- Asukoht: Pärnu
Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0
kõigil on selline vastus ..
mix keegi ei taha teha midagi sellist nagu mul plaanis ..ta tuleb kallim kindlasti aga lihtsalt et midagi muud ja uut ja teistsugust

mix keegi ei taha teha midagi sellist nagu mul plaanis ..ta tuleb kallim kindlasti aga lihtsalt et midagi muud ja uut ja teistsugust
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0
Arvan et foorumis kõvatajaid liiga palju kes ainult räägivad ja tegudeni ei jõua.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
- Telefon: 56218835
- Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
- Asukoht: Pärnu
Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0
igal ühel on oma arvamus ja see on normaalne
mix ei võik oma plaani siia foorumisse tuua ja abi küsida
Pigem 16 v kaas sain niipalju targemaks
projekt jääb hetkel doonor masinat ootama
teine masin vaja enne korda teha ..liikuma saada
siis kui auto liigub siis saab juba doonori kõrvale osta ja seda ehitama hakata
mix ei võik oma plaani siia foorumisse tuua ja abi küsida
Pigem 16 v kaas sain niipalju targemaks
projekt jääb hetkel doonor masinat ootama
teine masin vaja enne korda teha ..liikuma saada
siis kui auto liigub siis saab juba doonori kõrvale osta ja seda ehitama hakata