Püsikiirusehoidja ei tööta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 25 Juul 2010, 12:50
- Asukoht: Tallinn
Püsikiirusehoidja ei tööta
passati 1.9 kohta (kuni 2000a diisel 85kw),Lihtsalt lakkas töötamast, kaitsmed kõik korras. Saan armatuuris tööle panna näidiku ,kuid otsa nupust peale ei jää. oskab ehk keegi rääkida mismoodi see töötab ültse siis saaks otsima minna viga .
Viimati muutis argo, 23 Mai 2012, 01:36, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
Vaata kas taga pidurituled põlevad?
Üsna tüüpiline vida on piduripedaali lüliti
Üsna tüüpiline vida on piduripedaali lüliti
Viimati muutis Wizard, 26 Okt 2010, 09:30, muudetud 1 kord kokku.
Br.
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 25 Juul 2010, 12:50
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
Kui mutimeeter käes seisab siis võiks ise nii piduri kui ka siduri lüliti üle mõõta.
Br.
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 25 Juul 2010, 12:50
- Asukoht: Tallinn
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
automaat kastiga auto. äkki räägid täpsemalt ?Wizard kirjutas:Kui mutimeeter käes seisab siis võiks ise nii piduri kui ka siduri lüliti üle mõõta.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
Piduril on 2 lülitit ju, ma ei oleks kindel, et pidurituled ja püsikiirus ühe alt on.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 25 Juul 2010, 12:50
- Asukoht: Tallinn
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
dellu kirjutas:Piduril on 2 lülitit ju, ma ei oleks kindel, et pidurituled ja püsikiirus ühe alt on.
Nii pedaalil 1 lüliti ja seal sees kaks asja ,kuid lüliti töötad ja püsikiiruse hoidja ikka ei tööta . On kellegil veel ettepanekuid ?
Viimati muutis TeetPassat, 26 Okt 2010, 14:54, muudetud 1 kord kokku.
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
Diagnosti arvutiga pole teinud või lasknud teha? See võib nii mõndagi huvitavat näidata.
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
Kangidel ka komme vahel katki minna. Seda peaks ka nägema kaabliga kas nupud tõõtavad või ei või siis tagant pistikust mõõtes.
Br.
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
piduritule lülitis on korraga kaks ahelat, üks on puhtalt tagatuledele ja teine on ajule , toda viimast signaali kasutab ka püsikas. On olnud juhtumeid kus kõik nagu töötaks tulede juures aga püsikas ikka ei tööta. algatuseks võiks selle lüliti välja vahetada, maksab forsis alla 200.- olenevalt tüübist( uuem või vanem)
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
No sedasi lihtsalt lampi asju vahetama hakata on elu mõttetu tegevus. Esmalt on ikka tark viga välja selgitada. Diagnostika tuleb odavam kui juppe välja vahetada.
Enda kunagine kogemus, uued küünlajuhtmed, uued küünlad, siis veel mitmeid juppe lammarist prooviks tagastamisõigusega. Viimaks taheti süütekommutaatorit, mida kohapeal polnud ja tellides äkki 2500 krooni. Palusin veelkord veenduda, et on ikka see asi. Järgmisena kahtlustati siis aju. Viimane sai viidud tollel ajal Helkama autosse ja peale seda auto töötas. Kogu seda pulli korraldas siis Hiteh ja auto oli seal pea kuu aega. Oleks kohe Helkamasse (Mitsu esindusse) viinud oleks vist paari päevaga sõitnud. Hitehil aga polnud õiget tehtnikat ja selle leiutamisega tekitati mulle palju suuremad kulud.
Enda kunagine kogemus, uued küünlajuhtmed, uued küünlad, siis veel mitmeid juppe lammarist prooviks tagastamisõigusega. Viimaks taheti süütekommutaatorit, mida kohapeal polnud ja tellides äkki 2500 krooni. Palusin veelkord veenduda, et on ikka see asi. Järgmisena kahtlustati siis aju. Viimane sai viidud tollel ajal Helkama autosse ja peale seda auto töötas. Kogu seda pulli korraldas siis Hiteh ja auto oli seal pea kuu aega. Oleks kohe Helkamasse (Mitsu esindusse) viinud oleks vist paari päevaga sõitnud. Hitehil aga polnud õiget tehtnikat ja selle leiutamisega tekitati mulle palju suuremad kulud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
Piduripedaali lüliti võiks nii vanal autol juba profülaktika mõttes ära vahetada. Seal see kuluvad klemme liigutavad plastik-nagad lihtsalt puht füüsiliselt ära. Minu autol ei toiminud püsikas just selle sama lüliti pärast peale püsika paigaldust. Püsikas püsikaks aga mul on automaadil sellist ebameeldivat üllatust esinenud, et ühel hetkel ei liigu enam käiguvalits. Käigukangi juures signaallamp näitab justkui ei oleks piduripedaal alla vajutatud ja käiku valida ei saa. Ühe korra varem aitas lihtsalt pedaali lüliti küljest võtmine, lülitile otsa vahtimine ja tagasi panemine, siis jälle töötas. Nädalavahetusel jäi keset linna neutrali peale kinni ja siis sai kopp ette, ostsin 145 krooniga uue tüübi lüliti ja rohkem vast seda probleemi ei esine.
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
Ütlen ka siis sõna sekka, et minul on sama probleem, sõitsin maanteel püsikas oli peal kõik oli ilus tore ja siis jõudis kätte see hetk mil pidin tegema möödasõitu, lükkasin suuna sisse ja sel hetkel otsustas püsikas oma töö lõpetada. Ütlen ka seda, et ühtke pedaali ma möödasõidu tegemisel ei kasutanud. Autoks 97a passat manuaal kastiga, bensukas. Kaitsmed on kõik samuti terved ja tuled ka kõik töötavad välja arvatud armatuuris püsika tuli mis ei töötand ka siis kui töötas püsikas.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
- Telefon: 53330121
- Auto: VW Passat 1,9TD syncro
- Asukoht: Pärnu
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
97a vw, audidel on püsikiirushoidja vaakumi pealt, olen neid remontinud, vigu on olnud pidurituledest, lülititest, vaakumvoolikutest ajuni. Pärnu kandis saan aidata.
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
Reedel panen juhtme taha autole siis vaatab kas näitab midagi, kui ei siis kuluks väike abi ära küll.
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
Probleem ei ole küll päris sama mis eelpool... kuid uut teemat kah nagu niru tegema hakata ja osalt siiski asi haakub.
Nimelt siis sai passatile (99a, 1,9TDI 81KW, manuaal) ise püsikiiruse hoidja peale ühendatud (mitte kangiga vaid lihtsalt kahe nupuga (kolmandal lülitusel ja sisse välja lülitusel mõtet ei näe)). Sai kõik ühendused tehtud ning ajust ka püsikas aktiveeritud... siiski ei hakka kellade plokis põlema püsika tuli (eelnevalt olen kahele passatile originaalis tellitud kitte paigaldanud ning need panid kellade ploki tule põlema ka juba siis kui ajust veel asi aktiveeritudki ei olnud). Igatahel, tööle aga asi ei hakka, sai VAG-COMist järgi vaadatud, et aju näeb nii pidurit kui sidurit, samuti on püsika toite ots tal nähtav ning saab ta ka signaali mõlemist nupust milled paigaldasin. On kellegil ideid mis põhjusel asi ei tööta ja miks kellade plokis vastav indikaator ei põle
Nimelt siis sai passatile (99a, 1,9TDI 81KW, manuaal) ise püsikiiruse hoidja peale ühendatud (mitte kangiga vaid lihtsalt kahe nupuga (kolmandal lülitusel ja sisse välja lülitusel mõtet ei näe)). Sai kõik ühendused tehtud ning ajust ka püsikas aktiveeritud... siiski ei hakka kellade plokis põlema püsika tuli (eelnevalt olen kahele passatile originaalis tellitud kitte paigaldanud ning need panid kellade ploki tule põlema ka juba siis kui ajust veel asi aktiveeritudki ei olnud). Igatahel, tööle aga asi ei hakka, sai VAG-COMist järgi vaadatud, et aju näeb nii pidurit kui sidurit, samuti on püsika toite ots tal nähtav ning saab ta ka signaali mõlemist nupust milled paigaldasin. On kellegil ideid mis põhjusel asi ei tööta ja miks kellade plokis vastav indikaator ei põle

Edasi viib ökoliikur VW passat 1,9TDI & Audi S2
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
Püsikas ise, proovides ka ei toimi? Oled kindel, et 99 aasta passatil see tuli seal armaturis on, faceliftidel on see küll. Vag-comiga vaadates, püsikas sees, 6 numbrist 2 viimast peaksid 1 olema. Mingit veakoodi ei näita, brake pedal monitoring näiteks?
-
- Huviline
- Postitusi: 191
- Liitunud: 26 Okt 2006, 16:45
- Auto: Audi Allroad BiT 2014, Skoda Octavia RS 2009, MB 300CE 1988
- Asukoht: Järvamaa
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
Mul ka püsikas ei töötanud kui Passati ostsin. Armatuuris tuluke ei süttinud ja ükski nupp ei toiminud. Veaks oli kangi sees olev purunenud lintkaabel mis pidi olema päris levinud viga. Diagnostika mingeid vigu ei näidanud, küll aga hakkas püsikas tööle kui kangi tõmmata enda pool (täistulede vingutamis reziimi). Kui lintkaabel puru tuleb osta uus kang, parandada seda väga ei anna.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
Pealik sul ju teine teema hoopis.
Probleemi omanik paigaldas ainult kaks off-on lülitit, mitte kangi. Diagnostikakaabliga paistab kõik ok, ehk lülitid töötavad jne. Mis kaabliga muidu aktiveerisid? Ma olen ühele Golf 4-le pannud peale ja sinise odava kõkatsiga (409) ei õnnestunud aktiveerida. Auto käis peale seda audihoolduses ja kõik oli korras. Nüüd just see nädalavahetus panin Borale kangi ja musta 10.6 kaabliga (mida Danny16 müüb) õnnestus küll täpselt samamoodi tehes aktiveerimine (algul ei toiminud). Äkki viga kaablis?
Probleemi omanik paigaldas ainult kaks off-on lülitit, mitte kangi. Diagnostikakaabliga paistab kõik ok, ehk lülitid töötavad jne. Mis kaabliga muidu aktiveerisid? Ma olen ühele Golf 4-le pannud peale ja sinise odava kõkatsiga (409) ei õnnestunud aktiveerida. Auto käis peale seda audihoolduses ja kõik oli korras. Nüüd just see nädalavahetus panin Borale kangi ja musta 10.6 kaabliga (mida Danny16 müüb) õnnestus küll täpselt samamoodi tehes aktiveerimine (algul ei toiminud). Äkki viga kaablis?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 191
- Liitunud: 26 Okt 2006, 16:45
- Auto: Audi Allroad BiT 2014, Skoda Octavia RS 2009, MB 300CE 1988
- Asukoht: Järvamaa
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
Minu kommentaar polnudki otseselt ranzile mõeldud vaid üldisemalt. Siia ikka tekib aeg ajalt teemasi kiirusehoidja muredega.
Re: Püsikiiruse hoidja ei tööta
Jah aktiveerimine tehtud selle odava kaabliga... samas mõlemid teised masinad milledele kangid paigaldasin, neil seda sama kaabliga teinud ning samamoodi läks aktiivseks cruiisi näitav G märge engine login aknas kus muidu O oli, ehk siis peaks nagu asi ikkagi aktiivne olema.dellu kirjutas:Pealik sul ju teine teema hoopis.
Probleemi omanik paigaldas ainult kaks off-on lülitit, mitte kangi. Diagnostikakaabliga paistab kõik ok, ehk lülitid töötavad jne. Mis kaabliga muidu aktiveerisid? Ma olen ühele Golf 4-le pannud peale ja sinise odava kõkatsiga (409) ei õnnestunud aktiveerida. Auto käis peale seda audihoolduses ja kõik oli korras. Nüüd just see nädalavahetus panin Borale kangi ja musta 10.6 kaabliga (mida Danny16 müüb) õnnestus küll täpselt samamoodi tehes aktiveerimine (algul ei toiminud). Äkki viga kaablis?
Jah selles ma küll kindel pole kas sellel vanemal mudelil üldse seda cruiisi näitavat tulukest armatuuris ongi... unustasin raamatust vaadata kah. Samas see ei oma suurt tähtsust kah, lihtsalt kuidagi seostasin neid, et äkki kuidagi miskit sellega seoses valesti ongi, ei panda seda põlema ning ei tööta kah.
Cruiisi VAG-COMist vaadates nätab 000001, kui vajutada aktiveerimis nuppu, tuleb 000011, nuppu lahti lastes, uuesti 000001, samuti muutuvad üheks esimesed kaks kui vajutada kas pidurit või sidurit ning ka edasised kaks kui muid otsi aktiveerida... ehk siis aju kõike nagu näeks ilusti, kuid reaalselt asi ei aktiveeru

EDIT: Lisan juurde print screeni erinevatest olukordadest

1: tavaolukord - cruiis sisse lülitatud
2: sidur aktiivne
3: pidur aktiivne
4: valitud kiiruse aktiveerimine/kiiruse vähendamine
5: eelneva kiiruse recall/kiiruse lisamine
Ainus asi mida ise hetkel mõtlen on too viimane aken, "cruise present?", seal on 1.0 ja pidurit vajutades 17.0, kas äkki peaks selle teise null asemel 1 olema? oskab keegi kommenteerida või veelgi parem, saaks keegi äkki enda masina peal üle vaadata kas seal on sama 1.0 või on 1.1? Või siis jällegi muutub ta 1.1 peale kui reaalselt siis asi aktiveerubki.
Samuti sai läbi scannitud kõikvõimalikud kanalid veakoodide jaoks, mujalt ei leidnud miskit kui ainult central conv. alt näitab, et peegli soendused ei toimi ja convience system data bus in emergency mode, arvatavasti juhiukse pundis miski kaabel kalab (sellepärast äkki ei töötagi mul juhiukse akna automaatne alla laskmine, peab manuaalselt ise hoidma, ülesse aga sõidab ise). See aga ei tohiks kuidagi segada cruiisi tööd jällegist.
Viimati muutis ranz2, 20 Jaan 2011, 19:55, muudetud 3 korda kokku.
Edasi viib ökoliikur VW passat 1,9TDI & Audi S2
Re: Püsikiirusehoidja ei tööta
Nii, minu probleem leidis lahenduse. Nimelt kuna kasutasin kaht tavalist nuppu ning ükski elektriskeem ei näita otseselt mismoodi reaalselt lülitis otsi lülitatakse, oli probleemiks hoopis see, et arvasin tabeli 4 väärtust olevat püsikiiruse valimiseks, selgus aga hoopis see, et ka see ots peab olema pidevas toites ning hoopis kiiruse salvestamiseks on väärtus mida mul siin hetkel välja pole toodud.
Ehk siis, kui püsikas on sisse lülitatud, peab väärtus olema 000011, kiiruse valimiseks/vähendamiseks 001011, recall/kiiruse lisamine 000111, ning pidur/sidur juba eelpool näidatud 110011.
Kokkuvõttes siis 3 euri eest püsikas peal ning osade asjade kohapealt jälle targem
Ehk siis, kui püsikas on sisse lülitatud, peab väärtus olema 000011, kiiruse valimiseks/vähendamiseks 001011, recall/kiiruse lisamine 000111, ning pidur/sidur juba eelpool näidatud 110011.
Kokkuvõttes siis 3 euri eest püsikas peal ning osade asjade kohapealt jälle targem

Edasi viib ökoliikur VW passat 1,9TDI & Audi S2
Re: Püsikiirusehoidja ei tööta
Vastan vahepeale teemas tekkinud küsimusele, et kas 1999 aasta Volkswagenil on sees kiirusehoidiku tuluke armatuuril.
Minu Volkswagen Passatil 1999 (1.8 bensiin, automaat) on see tuluke olemas ning töötab
Minu Volkswagen Passatil 1999 (1.8 bensiin, automaat) on see tuluke olemas ning töötab

Re: Püsikiirusehoidja ei tööta
Siis on kas sinu masin uuem väljalase (aasta teine pool vms.), või tuli tehasest sel ajal kaht tüüpi kelladeplokke (äkki dislal ja bensukal miski erinevus sees? samas raamat on ju ühune...), sest vaatasin just raamatust järgi ja seal sellist märki küll ei ole, samuti 99a masin.northwood kirjutas:Vastan vahepeale teemas tekkinud küsimusele, et kas 1999 aasta Volkswagenil on sees kiirusehoidiku tuluke armatuuril.
Minu Volkswagen Passatil 1999 (1.8 bensiin, automaat) on see tuluke olemas ning töötab
Edasi viib ökoliikur VW passat 1,9TDI & Audi S2
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Püsikiirusehoidja ei tööta
Jah, kirjeldustest ju kohe näha, et ON,ON lõpus peaks koguaeg 11 olema. Sul olid seal jah valesti need. Mis värvid sul olid aju poolt? Kuskil siin oli üks Golf3/Passat värvide juhend olemas. See 100% ei klapi, aga enamus saab selle järgi tehtud, vähemalt golf4 ja Bora. Vahe selles, et süüde tuleb neil ise peale tuua, mitte ei tule aju poolt. Ehk siis neil peab must ja valge + peal olema. Teised kaks ala sinine/punane ja kollane või miskit sellist siis käsud. Kahjuks peast ei mäleta värve ja otsida ka ei viitsi. Kellel vaja teeb ise kodutöö ära.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335